Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 28 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 271

Onderwerp: Disney Cruise Line

  1. Top | #21
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Disneycruise en paspoort

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    Ik weet dat de meeste cruiselines het paspoort innemen, eigenlijk mag het niet eens, want volgens mij mag je als Nederlander je paspoort niet uit handen geven !!
    Maar ja, als je daar staat en het moet zit je met een probleem
    Je hoeft je paspoort niet uit handen te geven. Maar dan word je wel in elke haven heel vroeg uit je bed gehaald om naar de douane te gaan.

  2. Top | #22
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Disneycruise en paspoort

    Hm daar heb je een punt aangebracht waar ik eigenlijk nog nooit bij stil gestaan heb. Je moet een ID bij je hebben!!

    Dit heb ik dus normaal nooit bij me als ik naar een park ga, toch maar eens doen dit jaar want je weet maar nooit?
    Bedankt voor het openen van mijn ogen, Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 10:51. Reden: full quote eruit

  3. Top | #23
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Disneycruise en paspoort

    Dank je Jaap voor je antwoorden.

    Eric:
    Ik weet dat de meeste cruiselines het paspoort innemen, eigenlijk mag het niet eens, want volgens mij mag je als Nederlander je paspoort niet uit handen geven !!
    Officieel is dat idd verboden ja. Je mag in Nederland niet je paspoort afgeven.
    Sterker nog je mag je paspoort niet kopieren, je mag ook niet om een kopie van het paspoort vragen (zoals banken en werkgevers doen). Daarnaast mag je niets aan je paspoort veranderen of schade aanbrengen, dus die nietjes die de immigration er inniet met je groene vwp mag ook niet....

    Overigens is de Nederlandse ID kaart wel een geldig identiteitsbewijs in de VS, ik heb dan ook allebei, omdat ik het te link vind om mijn paspoort mee te slepen bv. de parken in, terwijl je wel een ID bij je moet hebben.
    Wijzelf nemen gewoonlijk altijd ons paspoort mee, overal waar we naartoe gaan. Ik laat mijn paspoort nergens achter, ik moet me ten aller tijde kunnen legitimeren dus wij dragen ons paspoort gewoon op zak.

    Daarnaast zijn dit de regels over een ID bewijs, dus geen geldigheid in Amerika:
    In Nederland geldt een algemene identificatieplicht waardoor iedereen van 14 jaar en ouder een geldig legitimatiebewijs moet kunnen tonen. In het buitenland moet iedereen zich, ongeacht de leeftijd, kunnen legitimeren. Als u in het bezit bent van de Nederlandse nationaliteit kunt u een reisdocument aanvragen. U mag zowel een identiteitskaart als een paspoort
    bezitten. Beide reisdocumenten zijn vijf jaar geldig. U kunt reisdocumenten alleen persoonlijk aanvragen en ophalen.

    Een Nederlandse identiteitskaart is goedkoper dan een paspoort, maar wordt alleen in de volgende landen erkend:

    Andorra, België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Groot-Brittannië en Noord-Ierland (inclusief de Kanaaleilanden), Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Monaco, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal (inclusief Madeira en de Azoren),Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje (inclusief de Canarische Eilanden), Tsjechië, Turkije, IJsland, Zweden en Zwitserland.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 10:52.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker Hannah's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    91

    Standaard Disney Cruises: Nieuwe schepen!

    Een maand geleden was ik in Papenburg, Duitsland bij de Meyer Werft. In deze werf bouwen ze cruise-schepen voor over de hele wereld. Zij zijn geloof ik ook één van de grootste ter wereld. Dit familiebedrijf is goed voor ruim 3500 arbeidsplaatsen en hebben ruim 800 leveranciers van over de hele wereld.
    Erg indrukwekkend als je ziet en hoort over hoe zo'n schip gebouwd wordt en de proporties zijn niet te geloven!!

    Maar wat ik daar gehoord heb: Disney heeft 3 nieuwe cruise-schepen besteld! Als het goed is zijn ze tussen 2009 en 2012 klaar. Duurt nog even dus. Het duurt ongeveer 1,5 jaar per schip om hem helemaal klaar te hebben, maar het zijn drie dezelfde. Dan duurt de eerste 1,5 jaar en de rest 8 tot 12 maanden om te bouwen.
    Ze kosten ongeveer 400 miljoen euro per schip.

    Ik heb de ontwerpen gezien (ik heb even gevraagd)...echt niet te geloven! Nog magischer en mooier en luxer!
    Ik ben benieuwd, wellicht wagen we ons er rond die tijd eens aan een cruise te maken! :-D

  5. Top | #25
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Van de Pressrelease: http://www.dclnews.com/PressReleaseD...leaseID=106562

    Disney Cruise Line Signs Contract with Meyer Werft To Build Two New Ships

    CELEBRATION, Fla. (April 23, 2007) -- Disney Cruise Line announced today that it has finalized a contract with Meyer Werft shipyard to build two new ships.
    Disney Cruise Line President Tom McAlpin and Bernard Meyer, managing partner of Meyer Werft shipyard of Papenburg, Germany, signed the contract in front of several hundred cheering cast members at a Disney Cruise Line cast gathering this morning.
    "This is an exciting time at Disney Cruise Line, and we are looking forward to working with Meyer Werft to build two new innovative ships that will take our immersive family-focused cruise experience to an entirely new level," McAlpin said.
    Plans to add two 124,000-ton ships to the fleet were announced in February when executives signed a letter of intent to negotiate a construction contract with Meyer Werft.
    Scheduled to launch in 2011 and 2012, the ships will more than double the passenger capacity for Disney Cruise Line to meet the sustained demand for Disney's family cruise vacations.
    The new ocean liners will be significantly larger than the existing 83,000-ton ships, the Disney Magic and the Disney Wonder with 1,250 staterooms each. Both ships will be built at the Meyer Werft shipyard in Papenburg, Germany.
    Disney Cruise Line established the family market within the cruise industry when the business launched in 1998. The first two ships were purpose built for families to reconnect and recharge while creating vacation memories that will last a lifetime. From a theater featuring live musical spectaculars to a luxurious spa for adults and nearly an entire deck dedicated to children's activities, the ships truly offer something for everyone.
    Similar to the original Disney Cruise Line ships, the new ships will be modern interpretations of classic ocean liners of the 1930s. Disney Imagineers drew their inspiration from the original trans-Atlantic ships that featured a dramatic black hull with two funnels and porthole windows. The profile of the ships, with gentle curves at the stern combined with sleek angles at the bow, is reminiscent of the art deco designs of the era. To add whimsy to the classic design, the Disney ships feature the same exterior colors as Mickey Mouse, with a black, white, red and yellow palette. The new ships will feature elegant, detailed Disney scrollwork at the bow and evoke images of the glamour of the golden age of cruising.

    New itineraries
    Disney Cruise Line, which traditionally offers 3-, 4- and 7-night Caribbean cruises, has enjoyed strong demand for new itineraries. Trips to the Mediterranean and to the West Coast have recently set booking records within the company.
    "Expanding our fleet will give us the flexibility to offer a variety of itineraries in the future," McAlpin said. "We are looking forward to taking our guests on new adventures to different parts of the world with Disney Cruise Line."
    Ach, 2 of 3. Zolang ze maar mooi worden. Er is verder nog weinig over bekend behalve een rendering.



    Hier nog een hoop speculaties: http://www.passporter.com/articles/d...-new-ships.asp
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 05:10. Reden: samengevoegd
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #26
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard

    Hier kunnen we allemaal mee kijken. Vanaf kiellegging tot de doop.

    http://www.meyerwerft.de/page.asp?la...subs=0&did=826

    Papenburg, 24. – Disney Cruise Line (USA) hat bei der Papenburger MEYER WERFT zwei Kreuzfahrtschiffe fest bestellt. Nach dem Vorvertrag vom Februar dieses Jahres wurden jetzt die endgültigen Verträge in Orlando (Florida) unterzeichnet. Die Neubauten mit den Baunummern S. 687/688 werden 124.000 BRZ groß sein und in den Jahren 2011 und 2012 abgeliefert werden. Es handelt sich hierbei um Schiffe mit einer Länge über alles von 339,80 Metern, einer Breite von 37,0 Metern und 1250 Kabinen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 05:10. Reden: samengevoegd
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  7. Top | #27
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    57

    Standaard Yes Disneycruise geboekt!

    Hallo allemaal!

    ik ben al de hele dag enorm blij, want vandaag heb ik onze first ever Disneycruise geboekt!!! :mrgreen:
    Ons plan was eigenlijk om in januari voor de allereerste keer naar WDW te gaan en die vakantie af te sluiten met een weekje Disneycruise. Voor deze zomer hadden we al alles geboekt om naar Barcelona te gaan voor 2 weekjes tot ik vorige week op een wel heel lekkere aanbieding stuitte voor een Disneycruise die ook nog eens precies binnen onze vakantieperiode viel.

    Het gaat om een 14 daagse Transatlantische cruise met vertrek vanuit Barcelona! Perfect dus, want we hadden al tickets naar barcelona. Moest ze alleen een paar dagen verzetten, maar dat was geen probleem.
    Het hotel in Barcelona konden we kosteloos cancellen, en ja, toen was de keus natuurlijk snel gemaakt!
    We vetrekken 18 augustus vanuit Barcelona, gaan oa naar Tenerife, Gibraltar en Castaway Cay en komen 1 september aan in Port Canaveral.
    Heb er zooooo'n zin in!
    De prijs van de cruise was super gunstig, $1099 pp en we kregen ook nog eens $250 shipboardcredits!

    Joehaaaaaaa!

  8. Top | #28
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    23

    Standaard Re: Yes Disneycruise geboekt!

    Het gaat om een 14 daagse Transatlantische cruise met vertrek vanuit Barcelona!

    Ik heb nooit geweten dat er Disney Cruises waren vanuit Europa, of heb ik iets niet goed gelezen ? Lijkt me een perfect idee, want dan hoef je niet eerst naar Orlando te vliegen. Ben benieuwd waar je deze cruise hebt geboekt. Groet Pietje.

  9. Top | #29

    Standaard Re: Yes Disneycruise geboekt!

    Bijna alle cruise maatschappijen doen deze transatlantische oversteken.
    Dit om hun schepen voor het seizoen weer bij de USA te krijgen.
    Zijn prijstechnisch altijd leuke aanbiedingen, wij denken er zelf aan om
    dit ook een keer te doen ipv naar de USA te vliegen.
    Wel vinden we het veel "zee-dagen". Ben erg benieuwd hoe dit gaat bevallen.

  10. Top | #30
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    57

    Standaard Re: Yes Disneycruise geboekt!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mickey99 Bekijk Berichten
    Dat is echt spotgoedkoop! Weet je zeker dat de prijs klopt?
    ja ik weet zeker dat de prijs klopt, haha!
    het is inderdaad een goeie deal, daarom dacht ik ook meteen: boeken!!!!

    we hebben hem geboekt via dreamsunlimitedtravel.com

    we hebben inderdaad veel dagen op zee, maar ik weet zeker dat we die wel door gaan komen. Zoveel te doen aan boord!

    en vertrek vanuit barcelona scheelt je inderdaad weer een lange vlucht heen

    heb er nu al zin in!!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •