Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 27 van de 28 EersteEerste ... 1725262728 LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 270 van de 271

Onderwerp: Disney Cruise Line

  1. Top | #261
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Disney cruise line bus

    Dank voor en antwoord mushu... Leuk om te horen.
    echter wij verblijven in art of animation ( disney hotel ) en daar worden wij opgepikt. Nou heb ik nog niet gehoord of gelezen ergens hoe laat wij daar opgehaald worden en maak me een beetje zorgen want als de bus te laat is of in een lange file terecht komt missen we de gehele cruise !!
    Laatst gewijzigd door Njit; 19-10-14 om 18:00.

  2. Top | #262
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Disney cruise line bus

    Bij aankomst op MCO kun je jezelf melden bij de balie van Disney's Magical Express. (Disney's gratis bus transferservice naar je Disney hotel).
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  3. Top | #263
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Disney cruise line bus

    @corrus.
    dat is een andere shuttle dan de cruise line shuttle.
    We hebben het hier over the disney cruise line shuttle die geen mensen op luchthavens ophaalt maar mensen ophalen bij disney hotels die alleen gaan cruisen

  4. Top | #264
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney cruise line bus

    Maak je geen zorgen Ferry. Het maakt niet zo'n verschil vanaf welk resort in Disney je met de cruise bus gaat, ze vertrekken over het algemeen allemaal wat laat. Wij vertrokken toen vanaf Pop Century en er konden twee bussen gevuld worden met cruise passagiers! Ik dacht dat je een dag er voor te horen krijgt hoe laat de bus bij jouw resort is en wanneer en waar je je moet melden die dag. De koffers komen ze in de ochtend al ophalen bij je kamer dus daar hoef je zelf niet mee te zeulen, je ziet ze pas op het schip weer. Aangezien het Disney bussen zijn, zal het schip nooit vertrekken zonder jullie. Ze wachten op alle Disney bussen (dat geldt ook voor de via Disney zelf geboekte excursie tijdens de cruise). Alleen als je op eigen gelegenheid komt en te laat bent, kan het schip al vertrokken zijn.
    Het is ook niet zo dat de bussen echt heel laat vanaf de resorts vertrekken maar veel mensen willen zo vroeg mogelijk in Port Canaveral zijn (voor 12 uur) en dan is 13 uur vertrekken best laat. Het schip verlaat de haven ip om 16 uur dus tijd zat.

    De andere mogelijkheid is om zelf vervoer te regelen. Dat is als je met meer mensen bent ook een stuk goedkoper dan de Disney bus. Vorig jaar hebben wij dat gedaan omdat we met 7 personen waren. We hebben een taxi geboekt bij FL tours (op aanraden van dreams unlimited) en dat was ook goed geregeld. We zijn toen om 11 uur vanaf Art of Animation vertrokken omdat ik niet te vroeg in Port Canaveral wilde zijn vanwege de goede ervaringen van de keer in 2011 met de korte rijen en geen wachttijd om het schip in te gaan (). Zie: http://cruizindisney.blogspot.nl/2013/05/cruizin.html

  5. Top | #265
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Disney cruise line bus

    Hey wat een super antwoord muschu !! Dat wist ik allemaal niet.
    wij wilde eerst een taxi nemen maar toch via het reisbureau deze bus geregeld.
    ook ideaal van die koffers !!
    Bedankt voor je duidelijke uitleg
    Laatst gewijzigd door Njit; 19-10-14 om 18:01.

  6. Top | #266
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Disneyschip fantasy

    Iemand ervaringen om te delen van deck 10 middenships van het cruise schip disney fantasy ?
    Schijnt wat gehorig te zijn ??????

  7. Top | #267
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disneyschip fantasy

    Mocht je ervaringen willen lezen dan kun je hier terecht:

    Algemeen: http://www.cruisecritic.com/reviews/...cfm?ShipID=549
    En specifiek voor deck 10: http://www.cruisecritic.com/disney-f...ID=549&deck=10
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #268
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Beste allemaal.

    wij zouden graag willen weten of er op 9 mei ook Nederlanders mee gaan op de 7 daagse Caribische cruise met de disney fantasy. We hebben ook gekeken op disboard en op Facebook waar een pagina is aangemaakt. Echter geen Hollanders nog gezien of gehoord.
    Mocht iemand op dit forum nog andere wegen weten om daar achter te komen horen wij dat graag.

    gr Ferry

  9. Top | #269
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    De meivakantie is dan net over dus Nederlanders met kinderen zullen er niet veel zijn, of er veel alleen volwassenen meegaan weet ik niet. Wij (mijn ouders en ik) zitten dan wel op een Disney cruise maar zijn dan al een week onderweg naar San Diego (op de Disney Wonder, de Panamakanaal Cruise). De meeste Disney cruisers zijn actief op Disboard en op Facebook maar soms vind je ook wat reactie op Cruisecritics of Passporter.
    Maar ik zou het er niet van af laten hangen of er Nederlanders meegaan. De Fantasy is een groot schip en je hebt kans dat je elkaar maar heel weinig tegenkomt. Voor mijn cruise in mei hebben we een heel levendige FB groep. We zijn met mensen uit the USA, UK, Australië, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Canada en Nederland.

  10. Top | #270
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    @mushu.

    het is ook geen noodzaak maar volgens mij zijn er sowieso weinig Nederlanders op de Disney cruises. Ik ga op die andere sites ook even kijken. Dank voor de tip



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •