Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 16 van de 28 EersteEerste ... 6141516171826 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 271

Onderwerp: Disney Cruise Line

  1. Top | #151

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Wij zijn van plan om in November 2010 een 3 daagse Disney Cruise te boeken.
    Vrienden van ons willen waarschijnlijk ook die Cruise gaan doen maar zullen dat pas later beslissen.

    Nu vraag ik me af of het te regelen is om los van elkaar te boeken en wel bij elkaar aan tafel te zitten bij het Diner?
    Zo ja, hoe doe je dat dan?

    Heeft iemand hier ervaring mee?

    Groetjes Lucy

  2. Top | #152
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    78

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Hi Lucy,

    kon me herinneren er ooit eens iets over gelezen te hebben...heb het even voor je gegoogled:
    Booking & Reservations

    Question I'll be traveling with friends and/or family, but we'll be booking separately. How do I coordinate my entire travel party? Answer Coordinating is easy. Once you've booked your cruises under separate reservations, you can link your reservations together so that you can share dinner seatings, have your staterooms located close together and more. Simply visit the Planning Center section of the site, log in and retrieve your reservation. Then click the Modify link under "My Reservation." Or you may call our reservations desk at (800) 951-3532 and we'll help coordinate your travel party details.
    If you booked multiple staterooms during the booking process, each stateroom will receive its own reservation number. You can then link reservations using the same process described above.

    Je kunt het volgens mij ook nog regelen bij check-in op Port Canaveral of bij de Customer Service Dept on board.
    USA-bio1998 NYC, Washington, Californie 2001 NYC 2001 Chicago & Denver, 2003 New England, 2005 Denver, 2007 Florida, 2009 Florida, 2010 Florida, 2011 Florida, 2012 Zuidwest USA (CO, AZ, NV, UT), 2013 Florida

  3. Top | #153
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Op zich is het geen probleem om later jullie reserveringen nog aan elkaar te linken zodat jullie samen aan een tafel terecht komen.

    Maar.....

    Als jullie boeken en jullie willen bv de vroege zitting dan kan het zo zijn dat tegen de tijd dat jullie vrienden boeken de vroege zitting al vol is, zij worden dan automatisch op de late zitting gezet (is namelijk veel minder gewild vanwege het tijdstip en eten met kinderen).
    In dat geval kunnen jullie niet samen eten.....
    Daar moeten jullie wel even op bedacht zijn.
    Tuurlijk als jullie beide de late zitting willen dan zal er geen enkel probleem zijn......

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  4. Top | #154

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvet Bekijk Berichten

    Maar.....

    Tuurlijk als jullie beide de late zitting willen dan zal er geen enkel probleem zijn......
    We zijn idd van plan om de late zitting te nemen.
    Wij vonden de eerste zitting echt te vroeg maar ik kan me voorstellen dat die eerste zitting in trek is bij mensen met kinderen.

    Au3 ook heel erg bedankt voor de info!


    Weet iemand of de shows ('s avonds in het theater) op de 3 daagse Cruise eigenlijk het zelfde zijn als op de 4 daagse Cruise?

    Is er op de drie daagse Cruise ook een Piraten avond?

    Groetjes Lucy
    Laatst gewijzigd door disney fan; 30-11-09 om 20:48.

  5. Top | #155
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    78

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Hi Lucy,

    Pirate night doen ze op elke Disney Cruise:
    Pirates IN the Caribbean on the Disney Magic and the Disney Wonder is a 45-minute deck party located on Decks 9 and 10, Midship, at Goofy's Pool that plays at 9:45 p.m. Available on all Disney cruises, this exciting event begins with a pirate-themed dinner and ends with a buccaneer bash starring Mickey Mouse and the only fireworks spectacular at sea.

    Het was echt geweldig, krijg bijna zin om zelf ook weer te gaan cruisen, hahaha
    Vergeet je piratenkostuum niet in te pakken!

    Groetjes,
    Audrey
    USA-bio1998 NYC, Washington, Californie 2001 NYC 2001 Chicago & Denver, 2003 New England, 2005 Denver, 2007 Florida, 2009 Florida, 2010 Florida, 2011 Florida, 2012 Zuidwest USA (CO, AZ, NV, UT), 2013 Florida

  6. Top | #156

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Hoi Audrey,
    Ik weet dat het geweldig is, we hebben afgelopen september een 4 daagse Disney Cruise gemaakt en we waren van plan om volgend jaar 3 dagen te gaan doen samen met vrienden. We vroegen ons alleen af of je op de 3 daagse ook die Piraten avond zou hebben. Goed om te weten dat dat zo is, bedankt voor je antwoord.
    Inmiddels is het plan gewijzigd en gaan we in 2010 weer een 4 daagse Disney Cruise maken! We gaan dan zeker een piratenkostuum mee nemen. We vonden dit zo grappig!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-03-16 om 23:57. Reden: q

  7. Top | #157
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Berichten
    33

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    hoi heeft er iemand ervaring met vervoer naar emn van port carnaveral? we zitten namelijk de twee dagen voor de cruise niet in een disney hotel en moeten zelf het vervoer regelen. Gaat er een bus of moeten we een taxi nemen. Wie heeft er tips. We zitten in orlando en gaan na de cruise ook weer terug naar orlando

  8. Top | #158
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard

    Er gaat geen bus naar Port Canaveral voor zover ik weet, maar als die wel gaat dan zou ik never nooit niet willen nemen (gaat je zomaar 4 uur kosten...).

    ** Je kunt een auto huren bij een verhuurbedrijf dat ook een filiaal heeft op PC.

    ** Je kunt een taxi nemen of een Town Car (bv Happy Limo heeft Town Cars).

    ** Je kunt als je op een Disney Cruise gaat ook vervoer regelen vanaf Disney terrein of vanaf het vliegveld zonder dat je ook daadwerkelijk in een Disney hotel verblijft (je moet dan wel van en naar het Disney hotel evrvoer regelen).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vondutchga Bekijk Berichten
    Zodra ik 3 maand op de loonlijst sta wordt het een stuk aantrekkelijker.
    Dat verklaart een hele hoop.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-12-09 om 12:26. Reden: samengevoegd

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  9. Top | #159
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Berichten
    33

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Dank je wel voor je antwoord Yvet. Weet je toevallig ook of je die bus vanaf disney ook al in nederland kan regelen? En ik ga even kijken naar de autoverhuur. Hebben 2 dagen voor de cruise namelijk nog een Alemo auto van de rondreis dus.

  10. Top | #160
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Waar heb je je cruise geboekt??
    Daar ligt het namelijk aan.

    **Geboekt via een reisburo hier in Nederland: dan weet ik het antwoord niet, dat zal namelijk aan je reisburo liggen en de mogelijkheden die zij bieden.
    ** Geboekt via Disney zelf: even bellen met Dsiney en dan is het zo geregeld. Kan misschien ook via internet via je eigen cruise pagina maar dat weet ik niet geheel zeker.
    ** Geboekt via Travel Agent in Amerika: Stuur ze even een mailtje dat je transfers wilt toevoegen aan je cruise en dan is het ook zo geregeld.

    Transfers kun je uiterlijk tot 3 dagen voor vertrek toevoegen of verwijderen van je boeking.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •