Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 28 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 271

Onderwerp: Disney Cruise Line

  1. Top | #111
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Wij boeken bij Dreams Unlimited:
    http://www.dreamsunlimitedtravel.com/cruise/index.htm

    Ik snap niet wat er moeilijk is om te vergelijken.
    Je vraagt namelijk overal specifiek om de bepaalde cruise die je wilt maken met de categorie waar je in wilt slapen.
    Daarnaast kun je aangeven of je wel of geen transfers wilt hebben en er wordt ook gevraagd of je een reisverzekering wilt (dat wil je niet want die kun je beter zelf in Nederland regelen).
    Hiervoor krijg je dan een quote opgestuurd, die is dus hetzelfde overal waar je hem aanvraagt.

    Er zal niet of weinig prijsverschil in de quotes zitten, Disney heeft namelijk evrboden om kortingen te geven op hun cruises, het enige waar je het verschil mee kunt maken zijn 2 dingen.
    1: als jouw ta toevallig een groepsboeking heeft genomen kan de prijs lager zijn. (zij boeken dan van te voren een groep kamers in dezelfde cat. en daardoor krijgen ze korting, die korting wordt dan doorberekend naar jou als klant).
    2: het aantal onboard credits, bij de 1 krijg je $25 bij de ander $50 en weer bij een ander $100, onboard credits krijg je van je ta.
    Dit is dus eigenlijk gewoon een verkapte korting.


    Sonja: United raadt zelf aan om een retour te boeken en dan de terugreis te cancellen.
    Waarom er dan uberhaupt nog enkele reizen worden aangeboden geen idee, maar dit zeggen ze zelf en ik heb nu zelf al 2x gebeld en iemand anders heeft ook al gebeld en iedere keer krijgen we hetzelfde antwoord, boek een retour en cancel de terugvlucht.
    Dus dat is ook wrs wat we gaan doen.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  2. Top | #112
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Bedankt Yvet, het is inderdaad niet moeilijk (had dus al een keer een quote aangevraagd) maar in NL weet ik welke touroperators en maatschappijen er zijn en van dit soort reizen dus niet....bovendien ben ik meer van het zelf uitzoeken via internet en hier moet je prijsopgaven aanvragen. Da's dus het verschil, je kan dit dus niet zelf 'opzoeken', daar was ik benieuwd naar.

    Karen

  3. Top | #113
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Bij de amerikaanse TA's kun je het een beetje van te voren bekijken.
    Omdat dus de prijzen gelijk zijn en er vaak de onboard credits op de internetsites vemeld staan kun je dus je eigen rekenwerk doen.

    Voor de gewone cruises hoor je vaak pas na een aanvraag voor een quote of er een groepsboeking is bij dat bedrijf.
    Voor de 2010 zijn die in ieder geval tot op heden nog niet....

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  4. Top | #114
    Vaste Bezoeker fitnessmouse's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    110

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Ik heb rechtstreeks bij Disney geboekt voor dezelfde prijs als de quotes die ik (later) kreeg via de TA's. Alleen op de site van Disney kon ik niks vinden over een onboard credit?? Er staat ook niks over vermeld bij de boekingsbevestiging
    Florida: 1997, 1998 (2x), 1999,2000, 2003, 2005, 2007, 2009, 2012, 2013, 2015
    California: 2002, 2011
    DCL: 2009 Bahama's, 2010 Med, 2011 LA-Vancouver, 2013 Bahama's, 2014 Med

  5. Top | #115
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard

    Als je al krijgt bij Disney (ligt er aan hoe je boekt) dan is het $25 (alleen bij online boekingen).

    Onboard credits is voornamelijk iets van de TA's zo kunnen ze iets aan "korting" geven.

    Ohw BTW, je kunt ook nu nog je boeking laten overschrijven naar Dreams Unlimited (en nee, ik heb er geen aandelen in).

    Ga naar hun site en daar staat dat je hun kunt emailen, dan zetten zij de boeking over naar hun. Voordeel voor jou: jij krijgt van hun de onboard credits en voordeel voor hun, zij krijgen commissie.
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 22-10-08 om 16:33. Reden: samengevoegd

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  6. Top | #116
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard

    Zo te zien wil Disney echt overal mensen naar toe trekken, vond het volgende bericht op Mousesavers, toch een redelijk betrouwbare site;

    There's a strong rumor that a new "Kids Sail FREE" offer for Disney cruises will be released on December 10. Reportedly this offer will be for 3-night sailings only, 1/22/09 - 5/28/09 in Category 4-12 staterooms. Children 12 and under will sail FREE in the same cabin with two paying adults. More details when the offer is released.

    Het is nu officieel:

    Kids Sail Free this Winter and Spring on most 3-Night Cruises

    Kids 12 and under sail FREE on most 3-Night cruises between 1/22/09 - 5/28/09 with two full-fare guests in the same stateroom. Available in Categories 4-12 only. Government taxes (Kids 5 and under $22.48, Kids 6-12 $37.48) are not included.
    No deposit is required for kids that are free. Two paying passengers must be in the stateroom. You can have up to 3 children in the stateroom for free (if you choose a stateroom with that capacity).
    This offer applies to new reservations only. No refunds apply to anyone already paid in full and within cancellation penalty period. Anyone outside of the penalty period would have to be rebooked at current rates. Money can be transferred from the existing reservation to the new one. However, you may lose your stateroom and dining time.
    This offer is NOT combinable with a Land & Sea package or any other discount including the Disney Visa Onboard Credit. However, this offer can be combined with a room-only deal at the Dolphin or the Swan. You can add a room only reservation for $244/night (plus any taxes and fees) in a standard room at the Dolphin or the Swan.
    Castaway Club members get their normal benefits.
    The Romantic Escape package, Weddings and Vow Renewals can be added to this offer if you wish.
    You must book by 2/15/09.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 05:27. Reden: samengevoegd

  7. Top | #117
    Vaste Bezoeker fitnessmouse's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    110

    Standaard Re: Kids sail Free on Disney Cruise?

    Ja, maar niet op de cruise die ik zou willen om de een of andere reden. (de 3 nachten van 30 april 2009)
    Heb al een quote gevraagd, maar deze valt niet onder de aanbieding.


    Toevoeging:

    woohoooo het is toch gelukt!! Voor $930 met 2 volw en 2 kinderen. Nu kunnen we toch! Toen ik vliegtickets boekte in september had ik al diverse quotes opgevraagd, maar kwam toen steeds rond de $2200 en vond dat toch een hoop geld.
    Laatst gewijzigd door fitnessmouse; 12-12-08 om 14:12.
    Florida: 1997, 1998 (2x), 1999,2000, 2003, 2005, 2007, 2009, 2012, 2013, 2015
    California: 2002, 2011
    DCL: 2009 Bahama's, 2010 Med, 2011 LA-Vancouver, 2013 Bahama's, 2014 Med

  8. Top | #118
    Vaste Bezoeker fitnessmouse's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    110

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Ik las op disboards dat als je nu een cruise doet kun je aan boord verschillende 2010 cruises boeken met 20% korting en $400 OBC.
    Ik denk dat ik straks mijn boeking ga omzetten (hopende dat de aanbieding nog geldt)
    Florida: 1997, 1998 (2x), 1999,2000, 2003, 2005, 2007, 2009, 2012, 2013, 2015
    California: 2002, 2011
    DCL: 2009 Bahama's, 2010 Med, 2011 LA-Vancouver, 2013 Bahama's, 2014 Med

  9. Top | #119
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Wij zijn nog aan het boeken bij de Toerkoop (mag ik dat zeggen?) en de disneyworld reis die we ook aan het boeken zijn komen redelijk overeen met de prijzen op het internet.

    Het is trouwens goedkoper om een 14 daagse transatlantische reis te maken dan een europeese tour. Het is voor de goedkoopste kamer ongeveer 3500 dollar. Maar dat is wel alles inclusief en voor 2 volwassenen en 1 kind...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 05:04. Reden: full quote eruit

  10. Top | #120
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard

    Mijn advies DOE HET NIET!!!!!!!!!!

    Boek niet bij toerkoop of welke nederlandse reisburo dan ook.
    Boek je cruise direct bij een amerikaanse ta bv Dreams unlimited.

    Voordeel: de prijs is zo goed als gelijk ja maar je krijgt onboardcredits en die krijg je niet als je bij een nederlands bedrijf boekt.
    Onboard credits is eigenlijk een tegoed dat ze storten op je account en dan heb je bv $100 staan die je kunt gebruiken voor het betalen van foto's, alcoholische drankjes of excursies.
    Scheelt toch weer iets geld.
    Pkus het grote voordeel is dat wanneer je cruise goedkoper wordt je bij bv Toerkoop je geld kwijt bent t.o.v de amerikaans ta die je cruise dan voor de goedkopere prijs kunt krijgen.

    Plus de prijs die aangegeven wordt op de disney cruiseline site is incl een reisverzekering die je niet nodig hebt (je moet hier vandaan een reisverzekering afsluiten) want het is een amerikaanse reisverzekering......
    Dat scheelt ook weer $477 dus komt de prijs op ongeveer $3000 uit en geen $3500, deze prijs is dan wel inclusief transfers (wil je deze niet dan is dat weer -$200).

    Wil je meer info dan kan dat, stel je vragen hier gerust en ik zal ze zover als ik kan beantwoorden.
    Maar bedenk wel dat boeken in Amerika altijd goedkoper is dan boeken in Nederland.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fitnessmouse Bekijk Berichten
    Ik las op disboards dat als je nu een cruise doet kun je aan boord verschillende 2010 cruises boeken met 20% korting en $400 OBC.
    Ik denk dat ik straks mijn boeking ga omzetten (hopende dat de aanbieding nog geldt)
    Welke cruise gaan jullie doen in 2010??

    En waar heb je dit gelezen, kan het op de Disboards zelf even niet zo snel vinden, dus graag hulp gewenst.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 05:28. Reden: samengevoegd

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •