Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 28 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 271

Onderwerp: Disney Cruise Line

  1. Top | #101
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Bedankt. Ben erg benieuwd als het officieel naar buiten komt. Gezien de vakantie data in 2010 (zuid 2010, maar dan speciaal die van Nijmegen, is dan 1 week eerder), is die van 21-07 haalbaar, start van Kopenhagen.
    En die van 7 augustus vanaf Barcelona. Heeft iemand die van Barcelona de een paar jaar geleden gedaan ? Zoja wat was de richtprijs toen?

    Jeroen
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  2. Top | #102
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    78

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Small World is een travelagent. Als je op de hoogte wilt blijven; gewoon de DCL-website checken. Het gerucht (en tot nu toe heeft men het goed gehad, dus nu ook goede kans) is dat men de special itineraries voor 2010 op 7 oktober aanstaande bekend zullen maken, incl. een algemene rate.

    Een of twee weken later zal de daadwerkelijke verkoop beginnen. Als 2007 (en het enthousiasme tot nu toe) een voorspelling mag zijn, dan zullen de itineraries voor de Med en die voor Scandinavië/Baltische Staten erg populair zijn. In 2007 was het binnen no time (eerste dag geloof ik) uitverkocht. De transatlantische ging toen bepaald niet zo'n vaart, men had zelfs voor DCL's doen moeite om het schip gevuld te krijgen.

    Weet je nu al wat je wilt op basis van geruchten en geen zin om zelf in de enorme drukte en idioterie die ongetwijfeld weer uitbreekt te moeten bellen? Er zijn travelagents die zogenaamde waitlists bijhouden. Small Worlds, Dreams Unlimited, MouseFan Travel etc. zijn daar voorbeelden van. Kwestie van aangeven wat je wil, wanneer en tot welke prijs en afwachten wat ze binnen hebben kunnen slepen.

  3. Top | #103
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard

    Disney Cruise Line has announced the first ever Northern European Capitals Cruises for 2010. Additionally, the popular 10 and 11 night Mediterranean Cruises are returning.
    In addition to the Transatlantic Cruises, there will be two more repositioning voyages from Barcelona to Dover, England for the Northern European cruises and a return to Barcelona from Dover for the Mediterranean cruises.

    THE DISNEY MAGIC 2010 EUROPEAN ITINERARY:

    14 Night Transatlantic Cruise departing from Port Canaveral: April 10
    Ports of Call: Castaway Cay - Madeira, Portugal - Cadiz, Spain - Gibraltar, UK - Barcelona, Spain

    10 Night Mediterranean Cruise Dates: May 5, May 26, August 18. September 8
    Departing from Barcelona with Ports of Call: Valletta, Malta - Naples, Italy (Pompeii) - Civitavecchia, Italy (Rome) - La Spezia, Italy (Florence, Pisa) - Ajaccio, Corsica - Villefranche, France (Monte Carlo, Cannes, Nice) - Return to Barcelona

    11 Night Mediterranean Cruise Dates: April 24, May 15, August 7, August 28
    Departing from Barcelona with Ports of Call: Valletta, Malta - Tunisia, Tunis - Naples, Italy (Pompeii) - Civitavecchia, Italy (Rome) - La Spezia, Italy (Florence, Pisa) - Ajaccio, Corsica - Villefranche, France (Monte Carlo, Cannes, Nice) - Return to Barcelona

    12 Night Northern European Capitals Cruise Dates:June 12, June 24, July 6, July 18
    Departing from Dover, England with Ports of Call: Oslo, Norway - Copenhagen, Denmark - Warnemunde, Germany (Berlin) - St. Petersburg, Russia - Helsinki, Finland - Stockholm, Sweden - Return to Dover, England

    7 Night from Barcelona to Dover: June 5
    Ports of Call: Gibraltar, UK - Cadiz, Spain - Lisbon, Portugal - Arrive at Dover, England

    8 Night from Dover to Barcelona: July 30
    Ports of Call: Cherbourg-Octeville, France - Vigo, Spain - Lisbon, Portugal - Cadiz, Spain - Gibraltar, UK - Arrive at Barcelona
    Bron: wdwinfo.com

    Ik heb er zelf 2 favorieten tussen staan in de zomervakantie (een Scandinavische en die van 30/7 van Dover naar Barcelona)... wat zou zoiets nou kosten?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 05:26. Reden: samengevoegd

  4. Top | #104
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Kijk op hun pagina : http://disneycruise.disney.go.com/dc...?name=HomePage
    En je weet de vanaf - tot prijzen, en reken dan in het zomerhoogseizoen meer op de hoogste prijzen. Ik zal je alvast voorbereiden.. het kost veel.. erg veel geld

    Jeroen
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  5. Top | #105
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Haha... daar was ik al bang voor... nou dan gaan we maar gewoon heel erg genieten van Florida over een half jaartje en stellen we dit nog maar uit tot de kids wat groter zijn!

    Edit: de eerste vanaf prijzen staan ook online, de transatlantische vanaf $999, de rest tussen de 1800 voor de 7 daagse en 2700$ voor de 12 daagse (vanaf prijzen).

    Ik kreeg intussen ook een mail van SmallWorld Vacations, met de vraag of ik wilde intekenen voor een cruise.
    Laatst gewijzigd door cloggie68; 07-10-08 om 14:17.

  6. Top | #106
    Vaste Bezoeker fitnessmouse's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    110

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Ik voel me net een idioot. Ik heb voor 2 Middelandse zee cruises gereserveerd, die van 24 april en die van 5 mei. Met de mogelijkheid om er één te annuleren als de data van de schoolvakanties bekend zijn.

    En ik vond al dat ik vroeg was met de reservering van de meivakantie 2009:smile:

    Maar misschien dat het met de huidige malaise niet zo'n vaart zal lopen met de boekingen?
    Florida: 1997, 1998 (2x), 1999,2000, 2003, 2005, 2007, 2009, 2012, 2013, 2015
    California: 2002, 2011
    DCL: 2009 Bahama's, 2010 Med, 2011 LA-Vancouver, 2013 Bahama's, 2014 Med

  7. Top | #107
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    57

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    ja wij hebben al geboekt. Ik had twee quotes, eentje van Mousefantravel en eentje van Dreamsunlimtedtravel. categorie 10 stateroom was bij Mousefantravel $2705 voor twee personen terwijl ie bij dreamsunlimited $2020 was! Een verschil van $700 dollar dus! bij beide agency's was de onboard credit $100 en we hoefden trouwens ook maar 50% van de aanbetaling te doen dat is een actie die nu loopt

    we wilden eigenlijk ook die transatlantische van April boeken, maar ik vind de ports of call van die van september toch leuker
    Zeker gezien wij al een transatlantische gedaan hebben vorig jaar, die van april had veel dezelfde aanleghavens
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 05:01. Reden: full quote eruit

  8. Top | #108
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Ik heb een quote binnen vandaag voor de 7 daagse van Dover naar Barcelona, stateroom 11 voor 2 volwassenen en 2 kids:
    Cruise Price:$5,326.64 (All Taxes, Fees & Port Charges Included)Shipboard Credit:$150 per stateroom

    Ik denk dat we toch maar overslaan... hiervan kunnen we ook naar Florida (al zou het wel een ervaring zijn

  9. Top | #109
    Vaste Bezoeker Tielemans's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    65

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    heb toch nog een vraagje:
    we zijn nu superclose om onze 7 night cruise te boeken in september 2009 en had nog een vraag over de diningtijd.
    erzijn 2 tijden. wij hebben nu de 2e staan maar kan dit wel ivm de shows on board? of missen we die dan? kon het niet zo snel vinden op de sites

  10. Top | #110
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Net zoals het eten in 2 tijden begint, geldt dit ook voor de shows.
    Heb je vroeg eten dan kun je naar de late show en heb je laat eten dan kun je naar de vroege show.

    Disney laat je niet kiezen....
    Disney laat je alles meemaken.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •