Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 24 van de 28 EersteEerste ... 142223242526 ... LaatsteLaatste
Resultaten 231 tot 240 van de 271

Onderwerp: Disney Cruise Line

  1. Top | #231

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Wij gaan in 2014 weer een disney cruise maken de 7-nights western Carribean Cruise.
    Nu lees ik in dat het vervoer van Orlando airport naar de boot gratis is en soms lees ik dat je een taxi/bus moet pakken

    In 2002 moest er nog voor betalen, heeft iemand erna nog ervaring ermee?
    2002: 7-Night Western Caribbean Cruise
    2011: 7-Night Mediterranean Cruise.
    2014: 7-Nights Eastern Carribean Cruise
    *Nieuw*Disney-cruise-line facebook voor hollanders

  2. Top | #232
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Het vervoer naar de boot is zeker niet gratis. Er is wel een gratis bus van MCO naar WDW voor resort gasten (magical expres). De kosten vd Disney bus naar de boot zijn 35 dollar pp (one way) met meerdere personen kan het zijn dat je goedkoper uit bent bij een ander bedrijf. Dreams Unlimited Travel raadt FL tours of Happy Limo aan.

  3. Top | #233
    Regelmatige Bezoeker mwest's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    33

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Wij maken dit jaar voor het eerst de Disney cruise van 4 dagen,1 dag Bahama's en een dag cast à way, nog nooit cruise gemaakt is echt een droom die uitkomt!! Alle tips,ideeën en weetjes zijn van harte welkom.en hoe zit het precies met drinken wel of niet betalen? Ik hoorde dat je aan sommige barretjes bv wel gratis koffie thee en jus d orange kan krijgen.verplichte dress code voor de avond? Hoe werkt het eten precies gaat dit in settings?( wij eten half 10 Savonds volgens mij) is er iets wat we vooral wel moeten doen of juist niet?? ( we gaan eerste week van mei)

  4. Top | #234
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Hallo mwest,

    Softdrinks die je besteld bij je avondeten, en die je zelf haalt (incl koffie en thee) zijn gratis. Alcohol, en drankjes die je besteld bij een bar moeten betaald worden.
    Ik vermoed dat ze op de 4 dagen cruise alleen semi-formal night hebben, d.w.z. wel netjes maar niet persé in pak en jurk (mag wel uiteraard, leuk voor de foto's).
    Bij de DCL heb je een apart systeem w.b.t. dining. Je houdt dezelfde ober, hetzelfde tafelnummer, en eventueel dezelfde tafelbezetting, maar eet elke dag in een ander thema restaurant.
    Persoonlijk zou ik op Nassau niet zomaar wat gaan wandelen (niet echt boeiend, maar daar denken anderen misschien anders over), maar ik zou hotel Atlantis bezoeken, en als je daarvan houd gaan zwemmen in hun waterpark (wel duur, maar is het zeker waard).....
    Wel doen, absoluut genieten en alvast on-board je volgende cruise boeken
    Niet doen, niet te vroeg gaan slapen, of te lang uitslapen anders mis je zoveel !

    Groet,

    Jeroen
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  5. Top | #235
    Regelmatige Bezoeker mwest's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    33

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Hallo Jeroen, hier word ik blij van dit soort info krijg ik graag. Hotel Atlantis gelijk even op gezocht, dit was pas bij een kinderprogamma en toen riep mijn zoontje wel wauwwww daar wil ik even heen. wij waren toen eigenlijk in de veronderstelling dat dat wel hermetisch afgesloten zou zijn en echt alleen toegankelijk zou voor gasten van het hotel. niet dus!! organiseren ze vanaf de boot daar een excursie heen of kan je beste zelfstandig met een taxi daarheen gaan? ik ga ook even zien te achterhalen wat de prijzen zijn voor het waterpark kon ik nu zo 1 2 3 nog niet vinden. nog een vraagje er is ons verteld dat wij 180 dollar tip moeten betalen, aan wie ga je dit precies geven of word er gewoon om gevraagd? geef je dan verder geen tips aan de bv obers gedurende de 3 dagen? gr mary

  6. Top | #236
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Mary,

    Eigenlijk moet je niet spreken over een boot, maar over een schip
    Voor een 4 nachten cruise wordt "standaard" $16 voor dining room server, $12 voor Dining room assistant server, $4 voor Dining room head server, en $16 Stateroom hostess gerekend. Dus totaal p.p. voor de 4 night cruise is dat : $48 p.p. Voor ons is alweer bijna 3 jaar geleden dat we de DCL gedaan hebben, ze hebben het e.e.a. veranderd volgens mij wordt nu standaard deze bedragen "geclaimed" op je creditcard, en kan je bij niet tevreden, of als je meer wilt geven dit laten aanpassen. Voorheen hadden ze envelopjes waar je de vouchers v/d fooi in kon doen, wij deden er dan altijd nog wat extra dollars bij, omdat de service TOP is.

    Het goedkoopst is zelf regelen dat je met de taxi bij hotel Atlantis komt.
    Even je vraag opgezocht via onze alles weter google, hier je antwoord : Atlantis Aquaventure Package: For $110 adults or $80 for children, day-trippers can purchase an Atlantis Aqaventure package that provides all day access to pools, beaches and Aquaventure, a 141-acre waterscape containing over 20 million gallons of water with water slides, a mile-long river ride with high intensity rapids and wave surges, and more. Aquaventure wristbands can be purchased at any Discover Atlantis Sales Centers located throughout the property. Children under age 3 are free.

    Wat een heel goed boekje is om aan te schaffen, en niet duur is de Birnbaum guides Disney cruise line 2013, vol info.

    Groet,

    Jeroen
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  7. Top | #237
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Wat je vooral moet doen is genieten. Maar dat zal je geen enkele moeite kosten op een Disney cruise! De sfeer is heel prettig en het schip is prachtig. Op dek 10 staan de softdrink automaten en daar kan je ook koffie, thee en choco krijgen. Deze drankjes mag je overal mee het schip op nemen maar niet nodig om mee naar het diner of de lunch te nemen want ook daar zijn de drankjes inbegrepen en worden ze gewoon aan tafel gebracht. Alcoholische dranken zijn niet inbegrepen. Je mag wel alcohol (onbeperkt) meenemen als je aan boord gaat maar alleen in je hand bagage. Over kleding tijdens het eten hoef je je geen zorgen te maken, er zijn aanbevelingen maar geen verplichtingen. Je moet natuurlijk niet in je zwemkleding verschijnen en zoals eerder aangegeven is het wel leuk om je netjes te kleden op (semi) formalnight. Volgens mij is de late dining om 20u (op de oude schepen) of 20:15u (op de nieuwe schepen), half 10 is wel erg laat.
    Op de site http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/cruis...-navigator.htm kan je de navigators inkijken van jouw cruise. Elke avond ligt er op de bed een animal towel en een navigator met het programma van de volgende dag. Op de site van wdwinfo kan je nog veel meer info inwinnen mbt de cruise.
    Of neem een kijkje op mijn blog http://vanreesdisney2011.blogspot.nl/ , deze gaat over de Western Caribbean cruise van Disney.
    Ik ga dit jaar ook van 4-11 mei op Disney cruise, dit keer de Eastern Caribbean. Misschien zien we elkaar wel onderweg!

  8. Top | #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Het vervoer naar de boot is zeker niet gratis. Er is wel een gratis bus van MCO naar WDW voor resort gasten (magical expres). De kosten vd Disney bus naar de boot zijn 35 dollar pp (one way) met meerdere personen kan het zijn dat je goedkoper uit bent bij een ander bedrijf. Dreams Unlimited Travel raadt FL tours of Happy Limo aan.
    Mushu beddankt voor je reactie. We gaan ermee aan de gang. We zijn met 9 dus hopelijk kunnen we via Disney nog wat regelen.

    @Mushu. We gaan er mee aan de gang hopelijk kunnen we nog wat korting bij disney krijgen.
    @Jeroen het boekje Birnbaum guides Disney Cruise Line 2013 waar kan ik die eigenlijk krijgen. Want daar heb ik wel interesse in.

    Met de europa cruise zijn wij zelf op route gegaan. Monaco en vaticaanstad. Van alles gezien en een stuk goedkoper. Je ziet wel wat minder dan met de georganiseerde excursies maar is een stuk goedkoper. We hadden 3 kleine kinderen mee. (jongste3) en ging perfect. Als je doelen maar niet zo hoog zet .
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-03-13 om 18:51. Reden: 1+1
    2002: 7-Night Western Caribbean Cruise
    2011: 7-Night Mediterranean Cruise.
    2014: 7-Nights Eastern Carribean Cruise
    *Nieuw*Disney-cruise-line facebook voor hollanders

  9. Top | #239
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    @Pluto1, het boekje is o.a. te krijgen bij bol.com en amazone.
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  10. Top | #240
    Regelmatige Bezoeker mwest's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    33

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Inmiddels hebben we de cruise achter de rug.Wat was het AMAZING!
    Het weer leek in eerste instantie roet in het eten te gooien maar de weergoden waren ons goed gezind want na 1 bui op de Bahama's trok de lucht open en hebben we alleen nog maar stralend weer gehad.
    Wat ik niet had gedacht en hier eigenlijk niks over had gelezen had ik ondanks mijn zee benen toch last van zeeziekte, het schip ging behoorlijk te keer!
    Ben pilletje bij de guest relation gaan vragen en ze gaf als tip mee groene Appels eten.
    Gelukkig is het toen snel gezakt.
    We zouden het liefst direct weer boeken maar wat mij beetje tegenhoud is dat ik zie dat op de boten wel overal een beetje dezelfde shows zijn.
    En de piratenavond zich ook steeds herhaald.
    OOk zag ik op fotoos hier dat zelfs jaren terug de Golden Mickey show gedaan werd (deze hadden wij nu ook)
    Hoe ervaren degene dat die al meerdere keren geweest zijn?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •