Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 28 EersteEerste ... 7151617181927 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 271

Onderwerp: Disney Cruise Line

  1. Top | #161
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Gaat iemand van het Forum op een van de Europese Disney cruises? Wij hebben de smaak intussen ook te pakken en gaan 5 mei de 10 daagse mediteraanse vanuit Barcelona doen.

  2. Top | #162
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Wij dus ook Ik heb zo'n beetje alles wat / hoe we het willen doen met excursie's e.d. helemaal rond.
    Ik weet al van een paar andere gezinnen dat ze er ook zullen zijn, meer nederlanders als normaal op de Disney cruise.. Dat wordt engels praten
    Wat is jullie gezin samenstelling?

    Groet,

    Jeroen
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  3. Top | #163
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    sittard
    Berichten
    8

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    wie kan ons zeggen of dit een goeie deal is ? voor 12 mei 2011 ( nog heeeeel ver weg ) hebben we een prijs opgave gekregen voor 2 volwassenen en 1 kind van 7 voor de cruise van 3 nachten. de prijs is $ 1808,- inclusief transfer en tax. plus $ 125,- shipboard credit. als we de prijs ok vinden moeten we voor 10 maart reageren, vind ik erg snel, dus HELP ! misschien bij andere TA nog iets aanvragen ? deze hebben we bij Dreams Unlimited opgevraagd ( dankzij Yvette, zij gaf me deze tip, waarvoor dank : - )

  4. Top | #164
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Je kan gerust deze prijsopgave laten verlopen en volgende week opnieuw dezelfde prijsopgave aanvragen er zal wrs niet heel veel veranderen.
    Het kan hoor dat de prijs iets omhoog gaat maar de kans is nu op dit moment niet heel groot.
    Weet wel dat je altijd nog kunt annuleren zonder dat je kosten kwijt bent, tot 90 dagen voor vertrek kun je kosteloos annuleren.


    Je kunt als je wilt bij verschillende reisburo's in Amerika een prijsopgave vragen.
    De prijs voor de cruise zal niet veranderen, de prijs ligt vast dus dat kan niet veranderen.
    Waar wel verschil in kan zitten is de hoeveelheid onboard credits.
    Mijn ervaring is dat tot nu toe Dreams Unlimited Travel altijd de hoogste OBC heeft geboden en dus het uiteindelijk het goedkoopste uit kwam.
    Let wel op dat als je een prijsopgave krijgt die hetzelfde is, dus inclusief de transfers en zonder reisverzekering dus dat je wel iets gelijkwaardigs zit te vergelijken.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  5. Top | #165
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    sittard
    Berichten
    8

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    we hebben ook een 2e offerte binnen, $ 210,- goedkoper, maar.... er zit geen transfer bij. dus volgens mij hanteren ze gewoon allemaal dezelfde prijs. wil je transfer erbij boeken , ben je $ 70,- pp extra kwijt. jeetje, ik weet eigenlijk niet waar ik u moet boeken. 2e offerte is van Smallworld vacations. iemand hier bekend mee ?

  6. Top | #166
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    De prijs is idd overal hetzelfde, de prijs van de cruise mag niet goedkoper aangeboden worden.
    Maar waar het verschil in kan zitten is dat er meer of minder onboard credits worden aangeboden.
    Als die bij beide ook hetzelfde zijn dan is het gewoon kiezen waar je je goed bij voelt.
    Ikzelf heb alleen ervaring met DU en niet met SM.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  7. Top | #167
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Op de Meyer Werft in Papenburg(D) wordt op dit moment gewerkt aan ,het grootste cruiseschip ooit gebouwd door deze werf, de 'Disney Dream' (330m) Op de werf is een tentoonstelling ingericht over dit nieuwe schip en de samenwerking met Disney. Oplevering zal ergens in 2011 plaatsvinden.
    Zo'n 300.000 mensen bezoeken elk jaar de werf voor een rondleiding.

    Donderdag a.s. zal een andere oceaanreus de werf verlaten, en over de Eems naar open water worden gesleept, De Celebrity Eclipse(315m). Zusterschip van de Solstice, die in 2008 werd opgeleverd. Duizenden toeschouwers staan langs de Eems om dit aparte schouwspel te bekijken.


  8. Top | #168
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    sittard
    Berichten
    8

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Yes ! vandaag de 3 daagse disneycruise geboekt ! nog 428 dagen en dan gaan we ! zucht...we hebben geboekt bij Dreamsunlimited. zag er gewoon heel professioneel uit. Ik zag dat we in Nassau en Castaway Cay heel veel dingen nog kunnen boeken ( excursies en zo ) heeft iemand hier ervaring mee ? zwemmen met dolfijnen staat toch wel op mijn verlanglijstje !

  9. Top | #169
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Via deze site ook leuke aanbiedingen van cruises met Disney.


    http://www.vacationstogo.com/emailti...sa=545&xIntl=y

    Groetjes

  10. Top | #170
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    78

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Vorig jaar hebben wij de 4-daagse Disney cruise gedaan. Mijn dochter (toen 4) en ik hebben de dolphin encounter gedaan op Blue Lagoon Island. Geboekt via DCL. Ze hebben inderdaad ook een "zwemmen met dolfijnen-programma", maar daar was mijn dochter te jong voor.
    Check dolphinencounters.com.
    Wij vonden het een super ervaring!
    Op Castaway Cay zijn er inderdaad ook verschillende excursies te boeken, wij hebben de hele dag genixt op het strand en genoten van de BBQ.

    Trouwens, als je je boekingsnummer hebt, kun je inloggen op de DCL-site en alle excursies bekijken en boeken.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-03-10 om 18:25. Reden: full quote eruit
    USA-bio1998 NYC, Washington, Californie 2001 NYC 2001 Chicago & Denver, 2003 New England, 2005 Denver, 2007 Florida, 2009 Florida, 2010 Florida, 2011 Florida, 2012 Zuidwest USA (CO, AZ, NV, UT), 2013 Florida



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •