Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 70

Onderwerp: Epcot

  1. Top | #51
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Epcot

    Rechts naast de ingang van Innovensions
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  2. Top | #52
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    66

    Standaard Re: Epcot

    @floridaverslaafde, Mission Space met een man die misselijk wordt in de kermis Octopus, dochters die net zoals ikzelf geen tocht ondernemen (bus, vliegtuig, lang in de auto, boot) ....zonder reisziekte tabletten ......ging Mission Space probleemloos! Wel de tamme versie en inderdaad geen last van claustrofobie hebben maar hij was zo leuk dat we hem meerdere keren vorige vakantie hebben gedaan en hij nu weer op ons TO DO lijstje staat.

  3. Top | #53
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    54

    Standaard Re: Epcot

    Wat is mission space nou voor een attractie? Is dat een achtbaan? Of raak ik dan in de war met space mountain 2 uit parijs? Ben zelf nooit in Orlando geweest. Hoorde wel dat hij heftig was, heel heftig?

  4. Top | #54
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Epcot

    Het is een simulator, net als bv star tours. Je zit met zijn vieren naast elkaar in een soort capsule. Met allerlei knopjes voor je en een scherm. Volgens mij draait deze simulator aardig hard rond waardoor het behoorlijk intensief voelt vergeleken met een gewone simulator. Ook is de ruimte heel klein dus als je daar niet tegen kunt moet je deze attractie zeker overslaan. De eerste keer dat ik er in zat was ik erg onder de indruk. Nu sla ik 'm net zo lief over want ik vind er eigenlijk niet zo veel meer aan. Maar daar zullen velen het niet mee eens zijn. Als je de softe versie doet (je kan kiezen bij de ingang) dan beleef je het principe van de attractie maar je mist het gevoel van dat het "echt" lijkt.

  5. Top | #55
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Berichten
    38

    Standaard Re: Epcot

    In de tweede helft van juli 2016 willen we naar Epcot. Voorlopige datum is 24 juli 2016 want dan gaat de prijs omlaag (Peak $ 114 naar Regular $ 102).
    Wie heeft er tips voor een lagere prijs?

  6. Top | #56
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    86

    Standaard Re: Epcot

    Ik heb al verschillende sites (en de disney site) en plattegronden bekeken. Maar wat is er nu in Epcot precies allemaal te doen naast de attracties (in de werelden)?

  7. Top | #57
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Waspik
    Berichten
    143

    Standaard Re: Epcot

    Het allermooiste is de afsluiting met vuurwerk en vuur show, werkelijk fantastisch.

  8. Top | #58
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Epcot

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sweetsugar Bekijk Berichten
    Ik heb al verschillende sites (en de disney site) en plattegronden bekeken. Maar wat is er nu in Epcot precies allemaal te doen naast de attracties (in de werelden)?
    wat bedoel je precies? Wat er te doen is in de werelden of wat er naast de attracties in de werelden te doen is? De werelden hebben altijd een winkeltje en restaurant en soms een attractie (vaak een film), een show of demonstratie.

  9. Top | #59
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Epcot

    de 'landen' op zich zijn al een plaatje om door te lopen....voor de vuurwerkshow zou je eens moeten googlen, vanaf een aantal plaatsen heb je het beste zicht....wij stonden volgens mij bij een 'pub' iets met crown... sorry al ff geleden maar de overige attracties zijn ook mooi hoor alleen iets minder heftig net als bv. in universal de achtbanen ed. maar super aangekleed zoals je van disney gewend bent Al hadden wij het wel met 1 dag gezien en zijn we zelfs nog even terug naar het hotel gegaan om terug te komen voor de vuurwerk show

  10. Top | #60
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Epcot

    Als je toevallig in mei gaat dan is er het flower festival in Epcot, echt prachtig.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •