Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 70

Onderwerp: Epcot

  1. Top | #41
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Epcot

    Ze zijn bij Epcot aan het experimenteren met RFID tags op de toegangskaartjes.

    New RFID "Turnstile-less" Entry System in place at Epcot


    So upon entering Epcot today, we noticed a few things different... We were all told to go through the bags line, regardless if we had one or not. People in our group that already had a WDW ticket or annual pass were given a sticker to put on their pass. The sticker housed an RFID chip. Those who were buying tickets for the first time at the ticket booths, were given brand new tickets that were a bit thicker than the old tickets, still made out of paper, but also have an RFID chip in them. This goes for any park hopper tickets or annual passes.

    One of the sections of turnstiles were replaced by banks of these scanners. You tap your card on the Mickey logo, if it turns green, you're good, and you enter the park. There is no "turnstile" to walk through.

    Of course, the first thing you notice is "How are they going to keep people from just walking right in????" I would have to assume they have figured this out.

    On the other side of the entrance, there did seem to be some sort of a counter system, and people with lots of custom-made tablets and iPhone-looking systems that appeared to be counting and registering everyone that come in.

    Overall, it worked extremely well, and was very "interesting". Here are some photos...


    There is a new "turnstile" system in place at Epcot today. Looks to be RFID based. Each ticket will have a chip inside. Tap your ticket to the mouse ears, get a green light, and you're in!


    Here's a closeup the new Epcot turnstiles! Tap your ticket, get a green light, you're in! There isn't actually a "turnstile" to walk through anymore!


    KidTums tests out the new Epcot RFID entrance system! No turnstile needed!


    Shot of the new RFID system currently testing at Epcot. Tap you're ticket. Get a green light. You're in! No actual turnstile to walk through!


    Disney management observing the testing of the new "turnstile-less" entry system at Walt Disney World's Epcot.


    Of you have an older Walt Disney World ticket, they sticker your ticket with an RFID tag to work with the new entry system.


    If you have an old Walt Disney World park ticket, these are the RFID stickers they put on your ticket.


    Does this look temporary to you?


    The new RFID park tickets have this logo on them.


    If you have a WDW Annual Pass, you'll still need to scan your finger.

    The system was very interesting...what do you all think?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #42
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Zit deze niet toevallig in je spam-mail? Ik heb ook wel eens een mailtje vanuit Spaceship Earth verstuurd en deze kwam gewoon aan.
    wat late reactie misschien maar nog steeds geen email te bekennen , komt waarschijnlijk ook nooit meer.

    kan niet in spam-mail box komen , mijn email adres is geenspam misschien dat ze dat snappen bij disney ???

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Ze zijn bij Epcot aan het experimenteren met RFID tags op de toegangskaartjes.
    lol i have a rfid tags reader , if i know the codes i can break them
    allways the first to go in ???

    Voertaal is en blijft Nederlands op het forum
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-11-11 om 18:43.

  3. Top | #43
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Epcot

    Test trac opent terug op 6 dec en hier staan een aantal fotos op van hoe het eruit gaat zien
    http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/guide...ce=twitterfeed

  4. Top | #44
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Re: Epcot

    Ik lees veel verhalen over hoe ziek mensen worden in Mission Space. Heeft iemand hier ervaring mee ?

    Walter

  5. Top | #45
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Epcot

    Met ziek worden? Nergens last van gehad Maar het is best een intense attractie.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #46
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    147

    Standaard Re: Epcot

    Ben er zelf niet ziek in geworden, maar er stonden bomen van kerels helemaal wit weggetrokken en eentje stond over te geven. Er zijn 2 verschillende uitvoeringen begin met de "gemakkelijke"dan kun je nog altijd besluiten of je de ander ook nog wilt doen.

  7. Top | #47
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Epcot

    Het is een simulator die behoorlijk snel ronddraait. Als je daar gevoelig voor bent moet je er niet ingaan. Ik ben over het algemeen gevoelig voor ronddraaiende attracties (ga niet in de theekopjes want daar word ik altijd misselijk in) maar met mission space heb ik meestal geen problemen. De tamme versie is trouwens wel echt tam! Er zijn ooit mensen in mission space overleden en daarom is er nu die tamme versie (die mensen bleken al hartklachten te hebben maar wisten dit niet).

  8. Top | #48
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Epcot

    Ik heb zelf last van claustrofobie en had meer spijt dan haren op mijn hoofd dat ik hem gedaan heb. Buiten dat ik lichtelijk groen was heb ik heel erg mijn best moeten doen om niet in paniek te raken in die piepkleine ruimte.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  9. Top | #49
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Epcot

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Dit wist ik nog niet: flonkerende lichtjes in de grond bij Epcot.
    Ik ben dan ook nog nooit 's avonds in Epcot geweest ....
    Shame on you...
    Want er is meer dan die paar lichtjes die jij hier aangaf... Zoals dit hier...

    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  10. Top | #50
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Epcot

    Op het grote plein na de bol zijn de lichtjes te vinden.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •