Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 70

Onderwerp: Epcot

  1. Top | #11
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Wij gaan over 4 weken voor de 15e keer naar WDW (in 10 jaar tijd) en zijn het nog geen seconde "moe" geweest. Maar wij gaan ook niet enkel voor de (kortdurende) kick van de attracties, maar vooral voor de sfeer. Zelfs al zou ik in de gehele vakantie niet 1x in een attractie gaan, dan nog is het voor mij de moeite waard.

    (Wat overigens niet wil zeggen dat we niet genieten van elke attractie, maar het is niet de belangrijkste reden om terug te gaan.)

  2. Top | #12
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard

    Dat is het mooiste toch. Voor elk wat wils

    In november gaan we ook een paar parken doen waar ik nog niet geweest ben. Waaronder dus ook Epcot en MGM. Op het eerste oog trekt MGM mij meer, maar daar kan t ook helemaal omslaan we laten ons verrassen.

  3. Top | #13
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS
    ... Maar wij gaan ook niet enkel voor de (kortdurende) kick van de attracties, maar vooral voor de sfeer. Zelfs al zou ik in de gehele vakantie niet 1x in een attractie gaan, dan nog is het voor mij de moeite waard.
    Helemaal mee eens. Dit jaar heb ik dankzij mijn enkelblessure maar weinig attracties kunnen doen. We hebben ons dan ook meer gericht op de shows en genieten van de fantastische sfeer.

    Dat ik maar weinig attracties gedaan heb .... ach .... geen probleem, ze staan er volgend jaar ook nog (en het jaar daarna, en ....)

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #14
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard

    De leukste attracties in Epcot vond ik altijd Testtrack maar afgelopen juni voor het eerst in Soarin geweest en dat was echt geweldig dus sindsdien heb ik twee favorieten.

    Twee jaar geleden eenmaal in Mission Space geweest maar daar ga ik echt nooit meer in! Wat was dat een enge belevenis.....
    Na afloop echt even bij moeten komen en mijn man heeft de rest van de dag hoofdpijn gehad.
    Over het algemeen zijn we wel wat gewend en gaan we altijd overal in maar deze echt nooit meer!

    Verder is het leuk om in Epcot via de e-mail een D-card met foto en een filmpje (niet teveel van voorstellen, slechts 10 seconden) te sturen naar het thuisfront.

    Als klap op de vuurpijl :-) is de vuurwerkshow ook erg mooi. Onvoorstelbaar dat ze dit elke avond doen.

  5. Top | #15

    Standaard

    Als klap op de vuurpijl is de vuurwerkshow ook erg mooi. Onvoorstelbaar dat ze dit elke avond doen.
    Is de vuurwekshow vergelijkbaar met die in Seaworld, of mooier?

    Epcot zijn we nl gisteren geweest, maar het was zo warm dat we om een uur of 17.00 naar het hotel zijn gegaan, maar als ie nou echt de moeite waard is kunnen we vanavond nog gaan, vandaar m'n vraag.

  6. Top | #16
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard

    Ik vind de show in Epcot heel erg mooi maar ik weet helaas niet hoe de vuurwerkshow in Seaworld is aangezien ik die niet gezien heb....

  7. Top | #17
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    De vuurwerkshows in Seaworld en Epcot zijn een beetje vergelijkbaar, ik heb ze van de zomer allebei gezien, zou volgende keer aan een genoeg hebben.
    Eric

  8. Top | #18

    Standaard

    Bedankt voor jullie reacties. We waren eigenlijk van plan om gisteravond naar de vuurwerkshow te gaan, op het laatste moment besloten we te gaan shoppen :lol: En of het er nu nog van komt, is de vraag. We hebben nog 2 avonden hier, maar Ernesto komt er aan, dus of we vanavond de deur uit kunnen is maar de vraag. We zien wel.

  9. Top | #19
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Live Maps Magic Kingdom/Epcot

    Toch leuk om dit eens zo van bovenaf te zien, en hoe groot het park eigenlijk is met alle etxra's erom heen die je normaal nooit ziet:!:

    http://maps.live.com/default.aspx?v=2&ss=ypid.ids%3Dyp.YN184x3554957&cp =nr2w9v861d2f&style=o&lvl=1&tilt=-90&dir=0&alt=-1000&scene=5219433&encType=1



  10. Top | #20
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Live Maps Magic Kingdom/Epcot

    Voor als je ze wilt opslaan: http://www.wdwmagic.com/aerialphotos.htm
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •