Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 7 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 70

Onderwerp: Epcot

  1. Top | #1
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Epcot

    http://users.telenet.be/stefaan.lauwers/epcot.mpg


    Deze heb ik mogen lenen van iemand op een ander forum.
    Dit gaat over world showcase in disney's epcot.
    Heel leuk om in de stemming te komen!

    Gr marisca 8)
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    92

    Standaard

    Yep,

    Stefaan heeft vorig jaar zijn gehele dvd in 6-7 delen als download ter beschikking gesteld. Lekker vlot gesneden met professioneel commentaar.
    Leuk dat hij dat nog steeds doet. Je kan zijn DVD ook kopen tegen een geringe vergoeding. (waarschijnlijk ook de achterliggende reden van deze download mogelijkheid, en daar is niks mis mee)

    groet,
    Trainspotters
    1e DLC vakantie zomer 1974.
    2e DLC vakantie winter 1974.
    3e DLC vakantie zomer 1975.
    4 weken USA huwelijksreis inclusief DLC & WDW zomer 1977.
    Anno 2006????? De tel kwijtgeraakt.

  3. Top | #3

    Standaard Epcot

    Het zal wel aan ons liggen, maar we zijn gisteren in de MGM studios geweest en wij vonden het wat tegenvallen. Het kan toch niet tippen aan Universal, althans dat is onze mening hoor.

    Magic Kingdom doen we niet, hebben we nu al diverse keren gezien, (en vonden we vorig jr ook ietwat tegenvallen) Misschien worden we pretpark moe? :lol:

    Maar goed nu het einde van onze vakantie alweer in zicht komt moeten we keuzes gaan maken. We willen iig nog naar Epcot, zijn we niet eerder geweest, wat mogen we daar beslist niet overslaan?

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Locatie
    Muiden
    Berichten
    82

    Standaard

    Ik vind Epcot persoonlijk een van de mooiste parken van Disney, en eigenlijk is er niets in het hele park dat je mag overslaan ;-)

    Het begin van het park bevat voornamelijk de attracties, en hier zijn Test Track, Soarin' en Mission Space de grote favorieten.

    In het landenpaviljoen moet je gewoon genieten van al het moois dat je tegenkomt!
    Groetjes, Jacqueline


    Kijk op http://www.jasmino.blogspot.com/ voor onze reisverhalen.
    Kijk op http://www.pixagogo.com/jasmino voor onze foto's.

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Must sees in Epcot

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyca
    ... we zijn gisteren in de MGM studios geweest en wij vonden het wat tegenvallen. Het kan toch niet tippen aan Universal, althans dat is onze mening hoor.
    Vergelijken van parken is nooit goed .... elk park heeft zijn voor- en nadelen. Ligt het misschien aan je verwachtingen?

    Wat mij betreft zijn Universal en MGM heel verschillende parken met ieder z'n leuke dingen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyca
    Magic Kingdom doen we niet, hebben we nu al diverse keren gezien, (en vonden we vorig jr ook ietwat tegenvallen) Misschien worden we pretpark moe? :lol:
    Jammer, want di park geeft je toch echt he meeste Disney-gevoel.
    Dat "tegenvallen" ligt m.i. vooral aan je eigen verwachtingen. Wat verwacht je allemaal?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyca
    Maar goed nu het einde van onze vakantie alweer in zicht komt moeten we keuzes gaan maken. We willen iig nog naar Epcot, zijn we niet eerder geweest, wat mogen we daar beslist niet overslaan?
    Ga je nog ergens lol hebben? Florida is toch niet de staat waar ik veel teleurstellingen heb ervaren ...

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6

    Standaard

    Michael66, zoals ik al schreef was dit onze mening.
    En Magic Kingdom, hebben we nu zo'n 7x gezien, en dan kies ik liever iets, waar ik nog niet geweest ben. Snap je?

    Vorig jaar viel ons op dat Magic Kingdom leed aan achterstallig onderhoud.
    En ik vind het een en al genieten in Florida hoor, maar dat wil niet zeggen dat je alles super moet vinden.
    En inderdaad mischien was onze verwachting te hoog, maar goed wat doe je daar aan? :lol:

  7. Top | #7
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard

    Hoi Pyca,


    Pretparkmoe?
    Ik kan me er iets bij voorstellen.

    Wij hebben diverse parken meermalen gezien en dat maakt dat je inderdaad een beetje verwend raakt. Bij onze eerste keer Animal Kingdom (in 2000) vonden wij het al niet super, maar gewoon leuk. Busch Gardens zagen we afgelopen zomer voor de 2e keer; aardig, leuk, maar niet geweldig.

    Epcot was onze favoriet, en zagen we al 7 keer, maar ook hier vonden wij het laatste bezoek niet echt geweldig meer. We denken zelfs dat bij ons volgende Florida bezoek Epcot (voor heteerst) over geslagen wordt.

    Maar dat neemt niet weg dat Florida nog zoveel andere mooie en interessnte dingen te bieden heeft dan alleen de pretparken; de natuur vinden wij er echt egweldig; nergens zie je zo veel dieren in het wild etc. etc.

    Maar ook dat is slechts een mening.


    MVG

    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  8. Top | #8
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Tja, zo zie je maar dat iedereen een andere mening heeft.
    Wij vonden Epcot dus erg tegenvallen en zijn dus ook al om 15.00 uur vertrokken omdat we het wel gehad hadden. ops:
    Daarentegen wel meerdere malen in MGM en MK geweest, waren toch de favorieten van de kinderen (16 en 18, dus ook niet heel klein meer)
    Je raadt het dus maar nooit.
    Gelukkig vinden we allemaal wat anders leuk :lol: :lol:
    gr. Paula

  9. Top | #9
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    7

    Standaard

    Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik het in Epcot wel heel snel gezien heb. Maar inderdaad vind iedereen weer wat anders leuk. Na test Track en Mission Space en Soarin, hop ik weer graag naar een ander park, om alleen 's avonds het vuurwerk nog te zien.

    Je raakt ook denk ik erg snel verwend in de parken. Welek wildwaterbaan is bijvoorbeeld nog leuk als je Popeye net gedaan hebt, om maar een voorbeeld te noemen,

  10. Top | #10
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    World showcase vond ik geweldig en soarin.
    onze zoon vond test-track geweldig.
    :lol:

    En ja als je te vaak naar de parken gaat zoals wij op dit moment hebben gedaan word je pretpark moe .
    Maar we hebben ons weer de tijd gegeven om ons weer op te laden voor de volgende trip.
    maar dan even helemaal geen disney.
    Maar wel universal studio's die vervelen minder vind ik! :lol:
    gr marisca :lol:
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •