Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567
Resultaten 61 tot 70 van de 70

Onderwerp: Epcot

  1. Top | #61
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Assen
    Berichten
    56

    Standaard Re: Epcot

    Ik heb met veel plezier de Perry het vogelbekdier spel gespeeld in Epcot. Je krijgt dan via je smartphone allerlei opdrachten. Met leuke "easter eggs" in de landen. Bijvoorbeeld in het Japan gedeelte kwam dan de slechterik boven uit een stellage in de gift shop. Iedereen gek kijken toen wij deze loslieten op de wereld

  2. Top | #62
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    86

    Standaard Re: Epcot

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    wat bedoel je precies? Wat er te doen is in de werelden of wat er naast de attracties in de werelden te doen is? De werelden hebben altijd een winkeltje en restaurant en soms een attractie (vaak een film), een show of demonstratie.
    Inderdaad naast de attracties want dat zijn er niet super veel.

    We gaan in de drukste periode van het jaar (iknow....)kerst.

  3. Top | #63
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Epcot

    Het landen gedeelte is inderdaad niet echt voor de attracties maar meer om een impressie te krijgen van een bepaald land. Ik ben er niet de grootste fan van maar vind het ook geen straf om er doorheen te lopen. Soms pak ik weer eens een film mee maar zeker niet altijd. Vaak gaan mensen er ook naar toe vanwege de restaurants, er zitten zeker een paar goede tussen. Het Amerika paviljoen is wel leuk om te bezoeken als de Voices of Liberty optreden. Met kerst zullen zij ook buiten op het podium optredens doen. Maar binnen klinkt het altijd zo mooi (is a capella). En met kerst is er in de meeste landen iemand die iets vertelt over het kerstfeest in het betreffende land.

  4. Top | #64
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Epcot

    Epcot is voor mij toch nog steeds het favoriete park.
    Maar Animal Kingdom begint aardig in te lopen.
    Ik ben in Epcot voor de eerste keer gekomen ongeveer 1 maand na de opening in oktober 1982.
    Ik was enorm onder de indruk.
    En ja er zijn updates geweest.
    Maar toch denk ik dat de komende jaren Epcot een behoorlijke face lift zal krijgen.
    Er zijn al wat upgrades geweest en ook zijn er nieuwe aangekondigd.
    Energy, wat ik altijd heel leuk vond, maar toch wat gedateerd raakte, is kort geleden gesloten.
    Ik ben benieuwd hoe Epcot er over, pak weg, een jaar of vijf uit zal zien.

  5. Top | #65
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Epcot

    Wat leuk Frans dat jij er bijna bij de opening was! Dat is wat Disney met je doet, je komt er terug en de herinneren komen gelijk weer boven. En daardoor heb ik altijd zo'n speciaal gevoel als ik in Disney ben, zoveel mooie en leuke herinneringen. En dan ga je attracties missen als ze vervangen worden. Net als Ellens Energy Adventure, ik kon de attractie bijna woord voor woord meezeggen. Ben ook benieuwd hoe het er over vijf jaar uit zal zien. Inoventions East en West is ook bijna niets meer en daar had je vaak leuke simpele attracties waar wij altijd veel lol hebben gehad. Disney blijft in ieder geval in beweging en ik blijf voorlopig nog terugkomen.

  6. Top | #66
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Epcot

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Wat leuk Frans dat jij er bijna bij de opening was! .
    Ik was toen naar NY gegaan. Voor de eerste keer in mijn leven. Toen met een motorhome richting FL. Ergens in de Great Smokey Mountens kwamen we mensen tegen op een camping en toen ik vertelde dat we naar Disney gingen raakten ze vreselijk opgewonden.
    O, dan is Epcot net open. ik wist niet eens wat het was. Maar die mensen hebben de hele bouwfase meegemaakt dus vandaar dat ze opgewonden waren.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-02-18 om 22:02.

  7. Top | #67
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    86

    Standaard Re: Epcot

    Klinkt leuk allemaal.
    Ik ben ook echt benieuwd naar Epcot (en Animal Kingdom) hiernaast bezoeken we ook nog Magic Kingdom.
    Ik ben met mijn man al twee keer naar Disneyland (LA) geweest (beide parken) twee keer twee dagen.
    Super leuk! De rest van het gezelschap is nog nooit naar Disney geweest dus die weten nog niet het hoe en wat haha.

  8. Top | #68
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Epcot

    @Frans1949;
    Was je me net voor.
    De eerste 2 uitspraken ben ik volledig met je eens. Ik was er een goed halfjaar later voor de eerste keer april of mei 1983. Hoe vaak daarna weet ik niet meer. De "levende" dinosaurussen in de World of Energy en de rijdende "zaal" daar had je toch nooit van gehoord.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-02-18 om 22:01. Reden: q-

  9. Top | #69
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Epcot

    Knaapje, zo ontzettend waar.
    Ik herinner me ook zo dat ik zeer onder de indruk was. Tot vorig jaar was dat ook één van mijn favoriete rides.
    Het was zelfs zo dat toen ik thuiskwam en vertelde dat je op een TV scherm kon drukken en daarmee een commando kon geven ze mij vertelde dat het niet waar was.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-02-18 om 22:00. Reden: q-

  10. Top | #70
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2018
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    12

    Standaard Re: Epcot

    Epcot ook een van mijn favo parken daar.
    Normaal ga ik eerst op zoek naar de koffie / met wat lekkers.
    Maar in Epcot ga ik eerst naar Soarin, een attractie die je moet ervaren om te weten wat het is / doet.

    Gezien daar de wachttijd in korte tijd aardig kan oplopen is het verstandig daar als eerste heen te gaan of een fast-pass te pakken.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •