Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 21

Onderwerp: Parkeren bij hotels

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker remcozoon's Avatar
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    50

    Standaard Re: Betaald parkeren bij hotels?

    ik heb vaak niet eens doorgegeven dat we met de auto waren... koste me ook niets .
    Alleen in Miami hadden we valet parkeren, dan geef je de sleutel af en parkeerde ze hem ergens anders omdat ze geen eigen plek hadden.. koste 22,50


    1992 rondreis ( Miami, Daytona, St Augustine, Orlando , Napels , Key West)2006 Florida( Orlando, Napels, Bonita Springs,Miami)-->Bahama's--> Kauai Hawaii , 2022 back to Florida

  2. Top | #12
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Parkeren bij hotels

    In augustus zitten wij 6 dagen in Four Point Sheraton Hotel in Miami Beach. Vorig jaar zat ik in het Holiday Inn hotel (meteen ernaast). Onze auto werd steeds naar de overkant van de straat gebracht, omdat daar de parkeergarage was. Nou mochten wij zelf een keer de auto uit de parkeergarage halen, omdat ze het te druk hadden.

    Mijn vraag: kunnen we niet zelf onze auto daar ook neerzetten? Dat kost je toch al gauw tussen 15 en 25 dollar per dag aan kosten.

    Thx
    http://www.florida2009.reismee.nl/ Florida: 2006, 2007, 2009, 2011, 2013

  3. Top | #13
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Zelf parkeren bij je hotel in parkeergarage?

    Je kan hem daar ook zelf neerzetten maar dan betaal je elke keer als je erin en eruit gaat:

    Parking Policy The parking facility is located across the street from the hotel and is not owned by the hotel. Valet parking includes in-and-out privileges. Self parking does not include in-and-out privileges. Please note that self and valet parking prices may increase during special events in the area.
    Zie ook hier een reactie van iemand op Tripadvisor over de Holiday Inn:

    the parking was annoying at best: We had to use the valet parking because the cost to park in the (exact same) ramp across the street was very expensive, and you could only get your car out one time, where the valet parking allowed you to get your car out 3 times per day. Due to the location of this hotel, you would have to travel by car to see the area and would need to get your car out often.
    Laatst gewijzigd door Njit; 04-03-11 om 13:10.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #14
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: Zelf parkeren bij je hotel in parkeergarage?

    Hmmmm bedankt Ben benieuwd of het veel zal schelen, aangezien we rond de 44e straat zitten.
    http://www.florida2009.reismee.nl/ Florida: 2006, 2007, 2009, 2011, 2013

  5. Top | #15
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Zelf parkeren bij je hotel in parkeergarage?

    Of wat veel zal schelen? Valet parking kost $25 met in-and-out (komt wel fooi bij), self parking kost $20 per keer dat je erin rijd. Duur is het beide
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #16
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Zelf parkeren bij je hotel in parkeergarage?

    Vergeet de beste man geen fooi te geven. Wel even dat erbij rekenen.

  7. Top | #17
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Zelf parkeren bij je hotel in parkeergarage?

    Als je de huurauto een keer of twee per dag ophaalt dan is valet parking over het algemeen iets goedkoper dan zelf je auto parkeren. Los daarvan is valet parking gewoon erg gemakkelijk. Lekker in- en uitstappen voor de deur van het hotel.

  8. Top | #18
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Zelf parkeren bij je hotel in parkeergarage?

    wij zittenin november in holiday inn dus we zullen ook moeten valletten..:-) Hoeveel fooi geef je zon persoon...is dat per keer...per dag..?? Sorry, 1ste keer USA dus ben nog niet zo thuis in het tippen:-P

  9. Top | #19
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Zelf parkeren bij je hotel in parkeergarage?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door natascha666 Bekijk Berichten
    Hoeveel fooi geef je zon persoon...is dat per keer...per dag..??
    In het geval van een huurauto geef ik $3 per keer. Iets meer ($5) als het regent of als ik ergens tevreden over ben (b.v. als ze de deur open houden en dicht doen voor mijn vrouw). Bij het uitchecken geef ik meestal $5-10. Dit laatste is afhankelijk van de hoevelheid bagage die we op dat moment bij hebben.

  10. Top | #20
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Berichten
    3

    Standaard Re: Zelf parkeren bij je hotel in parkeergarage?

    Wow, wist niet dat je auto parkeren zo duur kon zijn...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •