Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Even voorstellen: Natalie

  1. Top | #1
    Newbie Phileas's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    The Hague, Netherlands, Netherlands
    Berichten
    14

    Standaard Even voorstellen: Natalie

    Die niet op "vorige" moet drukken na voorbeeld van het verhaal, want dan is het hele verhaal weg.....grrrr

    Hoi allemaal,

    Ik ben Natalie (en heb de naam van mijn kat, Phileas, als forumnaam..................Hoe bedoel je vreemd?) en ik wil mijzelf graag even voorstellen. Net zoals zovelen, snuffel ik al een paar weken rond op dit forum.

    Ook ik ga dit jaar op vakantie naar Florida! Joepie!! En vandaag heb ik de (E-)tickets van American Estates (1e tip die ik van dit forum heb gebruikt) binnen, dus de kriebels zijn aan het verergeren. Ik ga met mijn vriend, Erik, op 29 september met de Lufthansa (AMS-FRA en dan FRA-MIA) naar Florida. Door deze combi komen we lekker vroeg aan; al om 13.30 uur. Dus, geen enge taferelen in het donker bij het vliegveld, maar gelijk naar het zonovergoten Miami Beach in onze convertible (“big smile”!). 19 oktober terug met UA via IAD, maar hier wil ik liever nog niet aan denken.
    Ik ben al 3 keer eerder in Florida geweest, maar helaas, je vergeet veel dingen. (Alzheimer is kicking in! :roll: )
    Laatste keer was in 1996 tijdens springbreak (ah! :twisted: ) en wij hadden geen idee wat dat was (wij = toen, 2 meiden van 24). Het kwam er uiteindelijk op neer, dat we 2 weken langer zijn gebleven, alle feestjes - $5 all you can drink – zijn afgegaan en heel veel leuke mensen hebben leren kennen. Fun in the sun, zeg maar.

    Maar. deze post gaat over voorstellen en dat is bij deze gebeurd, aangenaam. Voor meer gebabbel, info over de voorbereidingen (en dat is me wat!), het reisverslag in oktober en meer, verwijs ik jullie naar onze site, www.erik-natalie.nl. Deze hebben we sinds 2 weken en, eh, html is minder makkelijk dan gedacht (ook met frontpage en dreamweaver), dus hij is nog niet helemaal af. Maar er wordt hard aan gewerkt! Verder heb ik nog wel het één en ander te vragen, dus mischien tot in een andere post.
    Groetjes, Natalie

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Welkom Natalie. Dit vraagt natuurlijk wel om een foto van je kat
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard

    Hoi Natalie,

    Welkom op het Forum. Leuke sit. Ben blij dat ik al klaar ben met klussen.
    Maar zoals Nijt al aangeeft. Een foto van Phileas is op zijn plaats
    Veel lees plezier.
    Grz
    Dr. Phlox
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •