Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 18 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 176

Onderwerp: Reisorganisatie: USA Fun Vacations **GESTOPT**

  1. Top | #61
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    18

    Standaard Re: USA Fun Vacations

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mc.kunst Bekijk Berichten
    Als wij in Orlando aankomen moeten we naar het Homes Welcome Center, waarvan een routebeschrijving bijgesloten zit (bij de reisbescheiden, die we ca. 6 weken voor vertrek gekregen hebben). Daar kunnen we de sleutel van de villa ophalen (zit in een Lock-Box). We hebben ook een code gekregen om de Lock-Box te openen, omdat we buiten kantooruren aankomen. Daar ligt dan als het goed is een envelop met onze naam, waarin de sleutel, het adres, een routebeschrijving en nog wat andere info, erop.

    Dit leek ons prettiger dan de eerste nacht in een hotel doorbrengen. Je bent misschien wel iets langer onderweg, maar de volgende dag ben je wel direct op de plaats van bestemming.
    Claudia,

    Bedankt voor je reactie.

    Het is me nu duidelijk hoe het in z'n werk gaat als je later op de avond aankomt. Wij komen rond 21.00 uur aan op Orlando en moeten daarna de auto nog ophalen. Zelf voel ik er ook wel voor om daarna gelijk naar "onze villa" te gaan. Misschien nog wel even een duik nemen in het zwembad.

    Na jullie vakantie hoor ik graag jullie ervaringen. Veel plezier in Florida!

    Roland


    In 2009 voor de 3e keer naar Florida, voor de 16e keer naar Amerika!

  2. Top | #62
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: USA Fun Vacations

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Coyote Bekijk Berichten
    Daarvoor is toch dit forum?
    Daar heb je best gelijk in maarr...de onderwerpen die je aan de orde stelt, zijn al eerder aan de orde geweest. Bijvoorbeeld de indicatie over de kosten van de zwembadverwarming staat gewoon al in nr 13 van dit topic. Ook vind je in dit topic best veel eigen recente ervaringen. Over het ophalen van de sleutel met de locker of het dilemma hotel of toch direct de sleutel ophalen is ook al veel informatie uitgewisseld.

    Lastig is het soms, om al die info te vinden, zal je misschien zeggen. Maarr...daarvoor heeft het Forum een handige zoekfunctie. En lukt het dan nog niet, stel dan gerust je vraag, want daar is dit Forum voor....



  3. Top | #63
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    18

    Standaard Re: USA Fun Vacations

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Lastig is het soms, om al die info te vinden, zal je misschien zeggen. Maarr...daarvoor heeft het Forum een handige zoekfunctie. En lukt het dan nog niet, stel dan gerust je vraag, want daar is dit Forum voor....
    Met de zoekfuncties op diverse fora ben ik helemaal mee bekend. Lastig is vaak dat je net niet tegenkomt wat je vraagt of zoveel informatie krijgt dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

    Was zelf ook altijd een groot voorstander van de zoekfunctie (heb er zelf ook vaak naar verwezen op andere fora) maar ben daar tegenwoordig toch wat genuanceerder in en heb mijn mening daarover wat veranderd. Als elke vraag via de zoekfunctie opgezocht moet worden kan er net zo goed een lijst met veel voorkomende vragen worden opgesteld. Heb je het forum ook niet meer nodig... :wink:

    Maar goed, dat is een heel ander onderwerp. :lol:

    Back on topic: Ik ben in ieder geval al weer een stukje wijzer geworden.

    Roland


    In 2009 voor de 3e keer naar Florida, voor de 16e keer naar Amerika!

  4. Top | #64
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Omdat ik via USAFUN een apartement huur op Cane Islands weet iemand daar het adres van waar je de sleutel op kan halen, ben er zo nieuwsgierig naar hoever dat adres afligt van Cane island zelf?

  5. Top | #65
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Lea, ik denk bij 6365 Irlo Bronson Memorial hwy (192 dus). Het is niet ver rijden vanaf Cane Island. Ligt eigenlijk aan dezelfde weg. Nog geen 5 minuten.

  6. Top | #66
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    velserbroek nl
    Berichten
    48

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Wij zijn heel tevreden over usafunvacations.
    Paar jaar terug in een villa gezeten in Kissimmee overal lekker dichtbij geweldig.
    Nu een townhome geboekt in CLub Cortile dus 19-07 zijn wij weer onderweg.
    Offertes zijn prima en als je vragen heb kun je ze altijd bellen en nemen ze de tijd voor je.
    Prima ga zo door :grin:

  7. Top | #67
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Ben al een keer meer in Florida geweest was een georganiseerde busreis, nu echt alles alleen doen dus ook condo en autohuur en bij USAFUN geboekt, echt aardige mensen die je echt een eind op weg helpen.
    Ze hebben liever dat je een keer extra belt met vragen dan dat je dat niet doet.

  8. Top | #68
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door esli Bekijk Berichten
    misschien kan iemand mij hierover informeren?
    Ik ken usafunvacations zelf als een uitstekende organisatie die voor iedere beurs een vakantie op maat kan maken. Dat betekent niet dat de vakantie voor de supersmalle beurs van gelijke kwaliteit zal zijn als die voor een 'normale' beurs. Voorkom teleurstelling en ga voor je zelf nog eens na of dit nu het hotel is dat bij jullie droomvakantie past.......#-o

    Michael heeft over jullie hotel al een apart topic gemaakt. Over de kwalificaties van het hotel kan ik niet meer melden dan wat hierover op tripadvisor te vinden is. Als je op de link klikt, kan je de recente reviews ook lezen. De foto's van het hotel die je op tripadvisor vindt, zijn uit 2008. Hotelgasten hebben ook foto's geplaatst en die zien er toch heel anders uit en ze passen beter bij de recente reviews.

    USAfunvacations levert deze kamers voor 29 euro per nacht. Jullie zijn een gezin met 4 personen en hebben één kamer gehuurd? Je betaalt dan een dikke zeven euro per persoon per nacht en dan mag je ook nog eens gebruik maken van het ontbijt en de shuttle bus. In dat perspectief gezien hoop ik dat je niet al te veel verwachtingen van het hotel hebt.

    Mocht dit toch zo zijn, neem dan vooraf contact op met usafunvacations en zeg dat je je bedenkingen over het hotel hebt en informeer naar de alternatieven. Wellicht is men nog bereid om mee te denken over een aanpassing van de boeking. Ik kan natuurlijk niet in je portemonee kijken, maar voor 42-45 euro per nacht heb je bij hen een spikslinternieuw, schoon, veilig, ruim en luxe appartement waar je met 4 personen de vakantie van je leven kunt hebben. Goedkoop is duurkoop en een gore, gammele hotelkamer verhoogt de vakantiepret niet.



  9. Top | #69
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Ik ken dat hotel niet, maar 29 euro voor een kamer, dat is meestal niets wat goed is.
    Kan je inderdaad beter een townhome nemen ofzo voor +/- 40 euro per nacht. USAFV wil meestal wel meedenken hoor, heb ook wel eens een hotel achteraf afgewezen ivm slechte recensies op tripadvisor. Meteen dachten ze 'live' aan de telefoon mee voor andere opties, hoefde dus niet eens te wachten.

    Bij mij zou een slechte accommodatie echt wel een deel van mn vakantie verpesten en voor 29 euro per nacht mag je dan ook absoluut niet klagen over wat dan ook in het hotel vind ik. En ondanks dat we een townhome elke keer hadden, hebben we misschien maar 1 of 2x 's avonds in het huis gegeten en de rest buiten de deur.

    Ik kan niet in je portomonnee kijken Esli, maar ik zou toch als je niet zoveel geld hebt ietsje doorsparen voor een betere accommodatie, of alle nadelen van het hotel slikken voor zoete koek en er niet over klagen bij USAFV of op Tripadvisor. Mij zul je daar in elk geval NOOIT zien.

  10. Top | #70
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    14 dagen á € 29 is ...... euh .... veel geld.

    € 402 is ruim $ 500:
    = 20-25 Levi's in de outlets
    = 10 extra koffers op de terugweg
    = 10 dagen in een veeeeeel beter hotel
    = ..... (vul maar in)

    Maar ja, wie weet valt het allemaal wel mee. Of tegen. Of .... :-({|=

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •