Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 18 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 176

Onderwerp: Reisorganisatie: USA Fun Vacations **GESTOPT**

  1. Top | #31
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Usafunvacations

    Da's waar. Maar dat heeft dus niets met de andere verrekening te maken (heel huis t.o.v. per persoon). Sommige reisorganisaties weten nu eenmaal voor bepaalde reisonderdelen betere prijzen uit te onderhandelen dan anderen.

    En het internet geeft ons allemaal de mogelijkheid om per onderdeel de gunstigste uit te zoeken. Of juist te kiezen voor één reisorganisatie, da's soms ook wel zo gemakkelijk.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #32
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Usafunvacations

    USAFV heeft een flink arsenaal aan villa's ter beschikking, ze kunnen dus inderdaad niet zeggen waar je komt te zitten. Echter kan je wel 1 wijk kiezen, namelijk Indian Point. Kost geloof ik iets meer (rond een 10tje per nacht per villa) omdat ie aardig in trek is blijkbaar en dat zit precies waar ik ongeveer wil zitten, in een bocht op de 192. Als ik het forum hier zo lees, willen veel mensen daar volgens mij zitten.

    Townhomes kan je wel gewoon kiezen, helaas was Club Cortile in het najaar niet te huren, maargoed het is ook niet erg om wat anders te kiezen. Dit keer wordt het Fiesta Key, dat ligt in de buurt van Indian Point, dus precies waar ik ongeveer wil zitten in Kissimmee.

    Een townhome zit in een gated community, dus gewoon een paar straatjes en een hek er omheen. In het midden zit meestal het zwembad, dus het is te lopen vanuit het huisje.

    We zijn eind februari/begin maart al in Kissimmee geweest, toen dus in Club Cortile. We hebben toen niet eens gezwommen. En daarom wil ik ook geen villa, omdat ik maar af en toe zwem en als ik wil zwemmen, wil ik echt een groot bad waar je tenminste wat baantjes in kan trekken.

    Voor de rest hoef je niet bang te zijn voor wat dan ook, de villa's zijn nieuw, schoon, mooi etc. ik was zeer tevreden over die townhome en ik weet zeker dat Fiesta Key mij ook erg goed zal bevallen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-11 om 08:27. Reden: fqe

  3. Top | #33
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    43

    Standaard Re: Usafunvacations

    Berekent USAFUN boekingskosten voor hotelboekingen? of zit dat bij prijs inbegrepen?

  4. Top | #34
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Usafunvacations

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert76 Bekijk Berichten
    Berekent USAFUN boekingskosten voor hotelboekingen? of zit dat bij prijs inbegrepen?
    Je betaalt 20 euro per dossier. Zie hier: http://www.usafunvacations.nl/index.cfm?sub=3
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #35
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Usafunvacations

    Vandaag maar weer een offerte ondertekend en over een half jaar zit ik weer in Florida via USAFV. Dit maal een townhome bij Fiesta Key in de buurt van de 192/Walmart. Ietsje verder van de 192 af dan vorige keer, maar dan praat je over 1 of 2 minuten extra

    Daarnaast nog 5 dagen Miami Beach, hotel Casablanca on the ocean bij 65th/Collins. Vorige keer zat ik op 87th/Collins. We schuiven steeds een stukje dichter richting Ocean Drive

    Ik ben benieuwd wat svenehans dan per dag betaald voor zo'n bungalow!

  6. Top | #36
    Vaste Bezoeker svenehans's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    86

    Standaard Re: Usafunvacations

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Ik ben benieuwd wat svenehans dan per dag betaald voor zo'n bungalow!
    De bungalow is 46 euro per nacht incl. En jouw townhome JKG?

    Overigens, tot nu toe: prima service!
    Washington DC - April 2006
    New York City & Washington DC - mei 2007
    Orlando Fl - sept/okt 2008 en dec 2009
    Colorado, Utah, Arizona and New Mexico - mei 2010

  7. Top | #37
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Usafunvacations

    Ook wij hebben een townhome gehuurd maar dan op Windsor Hills (2.5 mile van Disney). Wij zijn met 3/4 en betalen 76 euri per nacht. Vond de prijs reuze mee vallen.

    Wij zitten in Story Time 1 van www.storytimeorlandorental.com We gaan pas 19 juni 2006 dus het is nog even afwachten.

    Met wie we willen gaan vliegen weten we nog niet dat komt deze zomer wel rond.

    Groetjes

  8. Top | #38
    Vaste Bezoeker svenehans's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    86

    Standaard Re: Usafunvacations

    De volgende omschrijving heb ik gekregen voor de bungalows in Palm Key:

    "Deze prachtige bungalows zijn allen eigendom van privé eigenaren en gelegen op een complex met veel groen, op ongeveer
    15 minuten rijden van Walt Disney World Resort.
    Het is 5 minuten rijden naar de Publix supermarkt.
    Een WallMart Superstore is eveneens zeer gemakkelijk te bereiken. (10 minuten rijden)"
    Washington DC - April 2006
    New York City & Washington DC - mei 2007
    Orlando Fl - sept/okt 2008 en dec 2009
    Colorado, Utah, Arizona and New Mexico - mei 2010

  9. Top | #39
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Usafunvacations

    Ik heb een zo'n pakket genomen bij USAFV, als je die prijzen ziet dan zijn de townhomes volgens mij het goedkoopste (ligt er ook aan welke periode je gaat, wij in het najaar).

    Volgens mij Palm Key aan de US27? Aan het eind van de 192.... maar ik kan het mis hebben Publix en Walmart zijn wel belangrijk Die ga ik wel veel bezoeken tijdens mijn trip.

  10. Top | #40

    Standaard Re: Boeken via American Vacations of Usafunvacations

    hallo, wij hebben voor volgend jaar geboekt bij usavac. het is ons zeer goed allemaal uitgelegd, en zeer aardige mensen, al belde we 3 keer achter elkaar , maakte niets uit, de offerte hadden we keurig op tijd binnen en er werd niets opgedrongen. we hadden ook een offerte bij a.e. maar tot op heden geen bericht terug gehad, dus wij hebben een zeer goed gevoel bij usavac. groetjes yolanda



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •