Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 18 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 176

Onderwerp: Reisorganisatie: USA Fun Vacations **GESTOPT**

  1. Top | #21
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    54

    Standaard Re: USA Fun Vacations

    Nou voor die € 150 ,- wil ik het wel overwegen en heb ik iniedergeval een lekker warm badje waar ik wel in ga.

  2. Top | #22
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: USA Fun Vacations

    De prijs valt ook wel mee en zeker vergeleken met de huidige dollarkoers, maar ik ga toch niet zo heel veel zwemmen denk ik... en ik geef dat geld dan weer liever uit aan andere dingen. De entrees van de pretparken bijv.

    Overigens is een townhome ook best luxe hoor. We gaan naar Club Cortile aan de 192 in de buurt van een Wallmart en een Wendy's & Mc Donalds op loopafstand.
    3 slaapkamers (1 beneden, 2 boven), 2 badkamers. Verder alle luxe in de keuken tot een vaatwasser aan toe. Ik heb dan alleen geen garage, wat de villa's weer wel hebben. En natuurlijk geen prive zwembad. Maar komt goed, ik ga ook wel een keer een villa huren.

    Overigens is die verwarming niet nodig als het écht zomer is in Florida heb ik me laten vertellen. Dus meer voor de koudere maanden (voor zover je het koud kan noemen als je het vergelijkt met NL).

  3. Top | #23
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    54

    Standaard Re: USA Fun Vacations

    Ja het blijft moeilijk kiezen hoor! Wij gaan 25 april t/m 12 mei dus het zal er om hangen. Ik vind het zelf zo sneu als je een lekker bad voor de deur hebt maar je kan er door het te koude water niet van genieten. Dus ik denk dat ik toch voor het warme water ga..nu nog kiezen uit de vele wijken van Kissimmee.

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker svenehans's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    86

    Standaard Re: Usafunvacations

    De geluiden klinken allemaal goed en ik heb inmiddels ook een offerte opgevraagd. Is er inmiddels al iemand terug van een vakantie die geboekt was bij USAFV en wat waren de ervaringen? Bungalow, Villa of Townhome?

  5. Top | #25
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Usafunvacations

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenehans Bekijk Berichten
    De geluiden klinken allemaal goed en ik heb inmiddels ook een offerte opgevraagd. Is er inmiddels al iemand terug van een vakantie die geboekt was bij USAFV en wat waren de ervaringen? Bungalow, Villa of Townhome?
    Jahoor, een prima ervaring bij USAFV. Sinds 2 weken weer terug in NL (al voelt het als veel langer!). De planning was om in het najaar naar de westkust te gaan, maar daar heb ik te weinig vrije dagen voor... dus misschien raad je het al ; vandaag met USAFV gebeld en weer 2 offertes de deur uitgeknald om in het najaar nog eens de vakantie van dit voorjaar nog dikker over te doen. Langer in Kissimmee en langer in Miami Beach :-P:-P:-P


    We verbleven trouwens in een townhome, bij Club Cortile. Deze zijn alleen in het voorjaar te boeken, niet in het najaar vertelde Karin me vandaag. Waarom wisten ze niet, maar ik weet wel dat dat een prima verzorgde townhome was, groter dan onze verwachting... en ik denk ook wel luxer.

    In het najaar zitten we te twijfelen tussen een villa in de villawijk Indian Point (ten zuiden van de Walmart bij de 192) of een townhome bij Fiesta Key, volgens mij zit dat naast Indian Point.

  6. Top | #26
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    55

    Standaard Re: Usafunvacations

    Wij hebben eergisteren definitief bij USAFV geboekt! We moeten nog wel een tijd wachten, maar ach, dan is de voorpret lekker lang :-). Wij hebben een villa geboekt, maar weten nog niet waar we zitten. Ik dacht dat je dat niet vantevoren kon aanvragen. Of heb jij dat wel gedaan, JKG?

    Zat het zwembad vlak bij jullie townhome? Wij hebben erg getwijfeld tussen townhome of villa, maar hebben uiteindelijk toch voor de villa gekozen, zodat de kinderen gewoon lekker zelf kunnen zwemmen. Ben wel benieuwd of het townhouse beviel!

    Groeten, Claudia

  7. Top | #27
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Usafunvacations

    Ik heb gisteren de factuur ook weer binnen voor onze reis (dit keer geen Florida maar Portland (Oregon) en de Nationale Parken in Oregon en Washington))
    Ik had mijn eigen een bult gezocht naar vliegtickets en dat lukte allemaal niet.
    Dus dacht ik dan maar weer USAFUN (hadden ons vorig jaar prima geholpen, en dat blijft dan hangen!)
    En binnen 1 week over en weer gemailt en daarna offerte en dezelfde dag ondertekend en verzonden en de andere dag de factuur binnen.
    En nog dankzij USAFun heb ik nu ongeveer de huurauto gratis, dan als ik zelf had geboekt.
    Dus dat is mooi mee genomen toch?!
    Helaas hebben ze daar geen hotels, dan alleen in Portland maar ja we gaan weer toeren dus dat vind ik wel erg jammer.

    Maar prima service, snel en altijd bereid om je te helpen.

    gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  8. Top | #28
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Berichten
    70

    Standaard Re: Usafunvacations

    zelf ook drie weken geleden bij hun geboekt mede omdat het prijsverschil stukken beter was in verhouding met reisbureaus. Deze laatste rekenen een villa p.p.p.n. terwijl je bij USA. F. en American Estates etc. gewoon een villa huurt voor een x aantal dagen.
    Bij mij op de factuur wordt ook geen villa genoemd ik vind het toch het enige echte nadeel van een villa boeken in florida (als je het niet via een particulier dat dan) dat je nooit weet welke villa je zit wat ik toch raar vindt als je al zover vooruit boekt. Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat je in een echt aftandse villa gestopt wordt dat zou de (goede) naam schaden.
    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar reacties van mensen die net terug zijn....

  9. Top | #29
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Usafunvacations

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door remco n. Bekijk Berichten
    ... in verhouding met reisbureaus. Deze laatste rekenen een villa p.p.p.n. terwijl je bij USA. F. en American Estates etc. gewoon een villa huurt voor een x aantal dagen.
    Klopt. Maar als je dan kijkt naar de prijs per persoon dan kom je altijd op (ongeveer) hetzelfde bedrag uit. bijv. 1 persoon kost €600, bij 2 personen €300pp, bij 3 personen €200pp etc.

    Maar uiteindelijk gaat het er toch om dat je je goed moet voelen bij een bepaald aanbod. En da's gelukkig voor edereen weer anders!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #30
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Berichten
    70

    Standaard Re: Usafunvacations

    Mwah valt tegen ik was bij de reisbureaus gemiddeld rond de 500 a 600 euro meer kwijt voor dezelfde periode/villa en die besteed ik toch liever in Orlando etc. :grin:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •