Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 18 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 176

Onderwerp: Reisorganisatie: USA Fun Vacations **GESTOPT**

  1. Top | #11
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Usafuvacations

    Reis, auto en hotel.

  2. Top | #12
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Usafuvacations

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Albert38 Bekijk Berichten
    Hebben ook dan een huurauto en een bungalow. Wie weet waar deze staan??
    Waar de auto's staan is afhankelijk van de verhuurder. Een aantal zitten direct in/bij het vliegveld en bij andere moet je eerst een stukje met een bus.

    Bungalows (villa's) staan overal in en om Orlando / Kissimmee / Davenport / Lake Buena Vista. Kijk eens in de offerte of er iets van een nadere specificatie bijstaat (naam van plaats of wijk / community) en geef dat dan even door, dan zoek ik het voor je op.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #13
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Usafuvacations

    Wij hebben dit jaar ook geboekt bij USAfunVacations,
    En een snelle service qa mailing en bellen en ook de prijzen waren best goed.
    Het scheelde een paar tientjes maar wel goede service.
    Leggen alles goed uit en vragen heel veel zodat ze je ook goed kunnen helpen.
    Heel fijn om mee te praten aan de telefoon.
    We hebben de auto en alle hotels bij ze geboekt.

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    36

    Standaard Re: Usafuvacations

    Ik heb mijn reis via hun geboekt en ben erg tevreden. Vlucht, auto en hotel.
    omdat ik echt Florida-leek was ben ik bij hen langs geweest en ze hebben me echt alles heel duidelijk uitgelegd. Prima service.

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    54

    Standaard USA Fun Vacations

    Iemand ervaring met usa fun vacations? Wij willen graag een villa boeken in kissimmee.

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker desteijntjes's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Bollenstreek
    Berichten
    94

    Standaard Re: usa fun vacations

    Wij hebben ook dit jaar voor het eerst bij hen geboekt. Tot nu toe niets dan lof. Ze geven je veel informatie en zijn zeer vlot met hun offertes (tenminste bij ons dan). Na het boeken had ik nog een paar vragen en die hebben ze zeer uitgebreid beantwoord.

    De reis van ons staat gepland in de meivakantie dus daarna kan ik pas definitief zeggen of het goed geregeld was, maar zoals ik gelezen heb op diverse forums zijn de mensen die bij hun hebben geboekt tevreden.

    Succes met uitzoeken en boeken!!

    Mariëlle

  7. Top | #17
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: USA Fun Vacations

    Wij vertrekken binnenkort naar Kissimmee en hebben een townhome geboekt via USA Funvacations. Ik kan je dus nog niet vertellen hoe het is geweest, maar kan je wel zeggen dat USAFV erg veel tijd voor je uittrekt en niet te beroerd is om je op te bellen als jij een vraag hebt gemaild (zelfs al is dit na hun sluitingstijd).

    Ook als je even belt voor een paar vragen, neemt Karin uitgebreid de tijd voor je en heb je geen enkel moment het gevoel dat je wordt afgewimpeld omdat ze nog wel meer hebben te doen Ze denken prima met je mee en ook bij de reisbescheiden staat alles duidelijk hoe wat werkt en waar je allemaal aan moet denken.


    De keuze voor een townhome ipv een villa, omdat we in het voorjaar gaan en je dan meestal wel pool-heating nodig hebt in het zwembadje. Aangezien dat aardig wat geld kost en we toch weinig willen zwemmen, raadde USA FV ons aan om een townhome te nemen. Daar zit gewoon een groot zwembad op het terrein waar je dan even in kan zwemmen.

    Over een paar weken laat ik je mijn ervaring met hun weten.
    Bevalt het, dan waarschijnlijk volgend jaar weer, maar dan iets meer richting zomer en dan wel een villa (ook dat moet je eens proberen he )

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    54

    Standaard Re: USA Fun Vacations

    Wij zaten ook nog te twijfelen over villa met eigen zwembad en townhouse. Villa ziet er wat luxer uit en het idee van een eigen zwemad waar je in kan plonzen klinkt ook niet verkeerd alleen gezien de periode vraag ik mijzelf ook af of het niet te koud is. Zoals ik lees in jouw reactie zijn de zwembaden niet verwarmd?! Wij gaan 25 april tot en met 13 mei.
    Nu schiijn er ook voorkeur te zijn in welke wijk je wilt zitten. Hebben jullie daar nog tips voor. Wij willen dichtbij de weg die leidt tot de pretparken en dichtbij wat winkeltje o.a. supermarkt.

  9. Top | #19
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard Re: USA Fun Vacations

    Zwembaden bij villa's kunnen bijna altijd verwarmd worden. Meestal is het inclusief als je huurt in de periode oktober t/m april. Anders wordt vaak een toeslag berekend. Het hangt ook van het type verwarming af. Er zijn villa's met verwarming d.m.v. zonne-energie en die zijn vaak gratis of goedkoper dan electrische verwarming.
    Kijk ook eens op sites als VRBO.com en Homeaway.com. Hier vind je villa's in iedere prijsklasse (zoek ook op deze site naar ervaringen...) Vergt iets meer zelf doen maar ik vind dat juist leuk.....

  10. Top | #20
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: USA Fun Vacations

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlo Bekijk Berichten
    Zwembaden bij villa's kunnen bijna altijd verwarmd worden. Meestal is het inclusief als je huurt in de periode oktober t/m april.
    De zwembadverwarming is bijna NOOIT inclusief, behoudens bij de door jou genoemde solar heating.
    Verder is het gewoon betalen, ± $100,- tot $150,- p/w, maar wel lekker :lol:
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 26-02-08 om 10:31. Reden: quote goed gezet
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •