Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 16 van de 18 EersteEerste ... 61415161718 LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 176

Onderwerp: Reisorganisatie: USA Fun Vacations **GESTOPT**

  1. Top | #151
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    83

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Echt positief kun je een niet werken website nu ook weer niet noemen.....

    volgens mij delen we op dit forum positieve en negatieve ervaringen met elkaar.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-05-14 om 21:46. Reden: q

  2. Top | #152
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Ik bedoel te zeggen, dat men aangeeft wat er mis is.

    Ik koop een auto, en kom na een week terug en zeg "de auto doet het niet" , daar heeft de man van de garage toch ook niks aan.

    Maar als het dus zo op het forum mag, zoals Penpe, dan ga ik dit vanaf nu ook zo doen helaas
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  3. Top | #153
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Ik heb ook eens gekeken maar alles wat ik doe of aanklikt werkt perfect. Maar volgens mij zijn PenPe en úsafunvacations 2 dingen die niet samen gaan, dat maak ik in ieder geval op uit zijn vele toch veelal kritische (negatief geladen) reacties op usafunvacations. Ik vraag me dan eigenlijk af waar dit vandaan komt want dan kunnen mensen er wat mee maar de oorzaak heb ik niet kunnen lezen in dit topic of ik moet het gemist hebben.
    Laatst gewijzigd door Anthon14; 12-05-14 om 21:54. Reden: aangepast

  4. Top | #154
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Wat een raar bericht, lijkt me niet terecht om PenPe zo neer te zetten. Ik heb de posts ook doorgelezen, maar ze zijn nergens negatief over USAFV.

  5. Top | #155
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Ik heb afgelopen weekend veel gesnuffeld op de site, maar ben geen mankementen tegen gekomen.... Vreemd
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  6. Top | #156
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Laten we het niet op de man spelen maar gewoon even afwachten op de reactie van Penpe. Meteen van het negatieve uitgaan vind ik erg voorbarig.
    En vooral opbouwend proberen te schrijven, want we zijn hier ten slotte om elkaar te helpen.

    Kortom: Pieter (of Petra?), kun je aangeven wat het volgens jou niet doet op de website?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-05-14 om 21:53.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #157
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Natuurlijk wil ik dit toelichten :

    Omdat er in dit topic dit weekend een bericht is geplaatst over de nieuwe site met ook nog een kortings-aanbieding ben ik eens gaan kijken bij deze reisorganisatie. Om een vergelijking te kunnen maken heb ik aan de hand van mijn eigen reeds gemaakte boekingen een offerte gemaakt, althans proberen te maken...

    Zoals jullie op de site kunnen zien is er de mogelijkheid om aan de hand van een wensenlijstje een offerte samen te stellen.

    Dat wensenlijstje bestaat uit 3 delen en hierin kun je aangeven : 1-vliegtuigmaatschappij , 2-accommodatie, 3-huurauto

    De eerste stap (vliegtuigmaatschappij) gaat zonder problemen, ik geef mn gewenste data in en druk op 'zoeken' en netjes verschijnen de tarieven van de tickets.

    De volgende stap (accommodatie) gaat minder, dat wil zeggen : als ik na het ingeven van de data op 'zoeken' druk, gebeurt er totaal niets....

    Vreemd is echter dat de 3e stap (huurauto) dan weer wel zonder problemen verliep en dus voor de gewenste periode een auto kon selecteren.

    Ik ben natuurlijk niet van gisteren dus heb bovenstaande acties een aantal malen (ook met andere data) herhaald met hetzelfde resultaat als gevolg. Ook gisteren heb ik in de loop van de dag nogmaals geprobeerd om een complete offerte te maken wat niet lukte. Hierop heb ik besloten om dit kenbaar te maken in dit topic welke overigens ook ongetwijfeld wordt bekeken door de reisorganisatie zelf.

    Blijkbaar heeft dit toch resultaat gehad want toen ik vanmiddag weer een poging op de website ging wagen was volgens mij de layout iets veranderd en ook de bewuste zoek-button bleek nu wel zn werk te doen.

    Kortom al dat negatieve gedoe over mij is zoals Michael zegt wel erg voorbarig en het zou leuk zijn als er namens deze reisorganisatie ook nog een reactie komt ;-)
    Laatst gewijzigd door PENPE; 13-05-14 om 06:10.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  8. Top | #158
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Bedankt voor je toelichting! En gelukkig dat het bij je hernieuwde poging vanmiddag wel lukte. We zijn volgens mij allemaal gebaat bij een goed werkende website waar je goede vergelijkingen kunt maken.

    Kortom: Opgelost.

    Als je - of iemand anders! - nog eens foutjes o.i.d. tegenkomt op deze website (of andere websites) schroom dan niet om het te blijven melden hier op het forum! En als het even kan ook aan de betreffende reisorganisatie. Zo helpen we elkaar en wie weet heeft de reisorganisatie nog wat aardigs voor je in petto ....?!?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #159
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Als je - of iemand anders! - nog eens foutjes o.i.d. tegenkomt op deze website (of andere websites) schroom dan niet om het te blijven melden hier op het forum! En als het even kan ook aan de betreffende reisorganisatie.
    Het lijkt mij in zijn algemeenheid correcter om eerst de betreffende organisatie te informeren over een onvolkomenheid op hun website, op die manier stel je ze in de gelegenheid hun fout te corrigeren.

  10. Top | #160
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Het vreemde is dat ik reeds eerder de site heb bezocht en daar ook een offerte heb gemaakt voor een vakantie en deze zonder problemen heb kunnen maken en hem even later keurig per email kreeg toegezonden. Wellicht lag het probleem in het gebruikte apparaat of de browser en dan is het inderdaad fraaier om dit bij de organisatie te melden dan op een forum te kwakken.

    En een reactie van het bureau in kwestie ? Als je ze rechtstreeks een email gestuurd zou hebben zou je die vast gekregen hebben .
    Laatst gewijzigd door Anthon14; 13-05-14 om 18:18.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •