Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 18 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 176

Onderwerp: Reisorganisatie: USA Fun Vacations **GESTOPT**

  1. Top | #81
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Ook hier positieve geluiden, recentelijk waren de vliegtijden veranderd en zijn we door inspanning van USAfunvacations op een andere vlucht gezet waardoor we weer een kortere overstap hebben.

    Verder is er veel kennis aanwezig over de condo,s en villa.s die ze verhuren.


  2. Top | #82

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Ook wij hebben geboekt bij USAF, boeking is super goed gegaan.
    Je wordt idd super goed geholpen, veel informatie en er wordt goed geluisterd naar je wensen!
    Nu hopen dat de vakantie helemaal top wordt!

  3. Top | #83
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    word misschien een beetje eentonig, maar ook wij zijn super tevreden met deze reis organisatie.
    Via hun vorige jaar geboekt voor de herfst vakantie, een en al lof!
    Wij hadden bij aan komst wat problemen met onze huur auto eerst wel zelf opgelost, toch maar even een mailtje gestuurd vanuit onze villa, nog geen 10 minuten later werd ik persoonlijk door hun gebeld ( vanuit nederland).
    Ze vonden het heel vervelend en gingen er als nog achteraan om te kijken waar het mis was gegaan.
    Volgende keer absoluut weer via USAFUN , hopelijk volgend jaar.

  4. Top | #84
    Vaste Bezoeker yohn's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    015
    Berichten
    65

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Zomer 2010 voor het eerst geboekt bij USA Fun Vacations alles was perfect tot in de puntjes geregeld, komende zomer helaas geen Orlando volgend jaar weer, we zijn zeker van plan hier weer te boeken.
    Laatst gewijzigd door yohn; 14-03-11 om 16:16.

  5. Top | #85
    Vaste Bezoeker de jantjes's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Home sweet Home
    Berichten
    55

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Wij hebben ook ons verblijf/auto geboekt bij USA Fun Vacations en zijn ook zeer tevreden.Je word goed geholpen en ze denken zeker met je mee...toppie!
    Alles wordt netjes per telefoon en/of E-mail geregeld.
    Van mij verdienen ze een 10 voor de Service

  6. Top | #86
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Onze eerste boeking gedaan bij USAFV, uitsluitend positieve ervaringen, zeer efficient, goede adviezen, vriendelijk en behulpzaam.

  7. Top | #87
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Ik heb 2 hotels via hen geboekt voor deze zomer. Zelfs in het weekend werden mij e-mails en reservering beantwoord.

    Nadat we de betaling hadden overgemaakt, vonden we vrijwel direct bij de post een groot pakket met heel veel informatie; routebeschrijvingen (met kaart) van het ene naar het andere hotel, kortingscoupons, info boekjes van de diverse parken in Orlando en een kaart van Florida.

    Ook van ons krijgen ze een HELE DIKKE 10!!!

  8. Top | #88
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    19

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Voor ons geldt het zelfde... twee jaar geleden alleen de eerste villa van die vakantie door hun laten regelen.. Op onze weg naar de tweede villa in het zuiden, kregen we een telefoontje, we hadden onze paspoorten in een laatje laten liggen ops:. USAfunvaction heeft voor ons geregeld dat wij op de terugweg naar het vliegveld even langs het verhuurcentrum konden rijden om deze spullen op te halen. Alles incl. de mp3 zaten keurig in een tasje.
    Dit jaar gaan we weer en zij hebben voor ons alvast de tickets en de auto geregeld voor de kerstperiode.... wij moeten zelf nog even gaan bedenken wat we dit jaar precies willen gaan doen :-k.

  9. Top | #89
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Ook ik kan alleen maar positief zijn. Vorig jaar voor het eerst bij hun een vakantie geboekt, was allemaal dubbel spannend voor mijn voor het eerst best lang van huis, zelf daar rijden in een auto en nog een automaat ook maar ze hebben me echt gerust gesteld met alle vragen die ik van te voren had en alles is gewoon goed gelopen.
    Voorlopig zit er een vakantie naar Florida/Orlando niet in maar wanneer het weer zover is dan is het wel de bedoeling om eerst een week rond te rijden en dan een week Orlando in een villa maar dan ga ik zeker bij hun te rade voor routes en alles te boeken.

  10. Top | #90
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    9

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Ik schaar me achter de positieve reacties die al zijn genoemd hoewel we nog wel moeten vertrekken. Maar tot nu toe; prima!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •