Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 18 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 176

Onderwerp: Reisorganisatie: USA Fun Vacations **GESTOPT**

  1. Top | #41
    Vaste Bezoeker svenehans's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    86

    Standaard Re: USA Fun Vacations

    Ook wij hebben het vlucht-auto-bungalow-pakket geboekt bij USAFV. En de ervaringen zijn positief. Goede service, snel met het beantwoorden van vragen. Enige nadeel vond ik, dat we vooraf niet precies wisten waar de bungalow stond, maar dat ligt naar mijn mening meer aan de organisatie aldaar. Zou in ieder geval de volgende keer weer bij USAFV boeken!

    Overigens hadden we dus een bungalow. Met 3 slaapkamers en 2 badkamers ruim genoeg (zeker omdat we met 2 personen waren). Zeker als je er voornamelijk bent om van een drukke dag bij te komen, te slapen en te douchen is een bungalow zeer goed aan te bevelen.
    Washington DC - April 2006
    New York City & Washington DC - mei 2007
    Orlando Fl - sept/okt 2008 en dec 2009
    Colorado, Utah, Arizona and New Mexico - mei 2010

  2. Top | #42
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: USA Fun Vacations

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenehans Bekijk Berichten
    Enige nadeel vond ik, dat we vooraf niet precies wisten waar de bungalow stond, maar dat ligt naar mijn mening meer aan de organisatie aldaar. Zou in ieder geval de volgende keer weer bij USAFV boeken!
    Dat kan geen enkele van de bekende aanbieders (AV/AE/USAFV) je vertellen.
    Als je die zekerheid wel wilt hebben dan zul je particulier moeten huren..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #43
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: USA Fun Vacations

    Of een townhome bij USAFV. Die kan je namelijk wél kiezen
    Dan maar geen privé zwembad. Club Cortile & Fiesta Key zijn prima communities. Geloof dat USAFV ook nog Heritage Key heeft, maar dat zat wat verder weg van de 192, waar ik in de buurt van wil zitten.

  4. Top | #44
    Vaste Bezoeker svenehans's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    86

    Standaard Re: USA Fun Vacations

    Ja, nou ja... we zijn goed terecht gekomen. Stom natuurlijk dat we er van te voren niet echt rekening mee hadden gehouden vanaf dat welcome home center nog een stuk te moeten rijden. Maar goed, als dat het enige puntje is dat door mij wat minder voorbereid was... We hebben namelijk een super-vakantie gehad daar! En echt, met dank aan dit forum, want heb hier verschrikkelijk veel info weten te vinden!

    Overigens hadden we ook geen privé-zwembad. Er was wel een zwembad op Palm Keys, waar we uiteindelijk zaten, maar eigenlijk helemaal geen tijd gehad om daar te plonsen!
    Washington DC - April 2006
    New York City & Washington DC - mei 2007
    Orlando Fl - sept/okt 2008 en dec 2009
    Colorado, Utah, Arizona and New Mexico - mei 2010

  5. Top | #45
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Re: USA Fun Vacations

    Onze laatste vakantie hebben wij geboekt via USAFV en hebben alleen maar positieve ervaringen ermee. Alles is perfect geregeld ! Wij hadden alle voorgaande vakantie bij D-Reizen geboekt omdat we dachten dat zij de voordeligste waren maar dat is dus absoluut niet waar. USAFV is véél voordeliger. En je wordt geweldig geholpen. Volgend jaar boeken wij weer via USAFV


  6. Top | #46
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    3

    Standaard Re: USA Fun Vacations

    Ook wij hebben afgelopen jaar bij USAfunvac. geboekt en is erg goed bevallen. Nu hebben we via hen een Vila geboekt voor volgend jaar.

  7. Top | #47
    Vaste Bezoeker Albert38's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Steenwijk
    Berichten
    64

    Standaard Re: USA Fun Vacations

    Heb wel een minpuntje : ze zijn geen lid van de ANVR
    http://www.anvr.travel/leden_naam.ph...ons+&Zoek=Zoek
    13 juli t/m 27 juli 2007, Orlando Florida
    27 juni t/m 11 juli 2008, Orlando Florida
    09 juli t/m 23 juli 2017, Orlando Florida
    09 mei t/m 18 mei 2023, Orlando Florida

  8. Top | #48

    Standaard Re: USA Fun Vacations

    hallo
    Wij hebben ook geboekt bij usa en zeer goed geholpen, het is voor ons de eerste keer dus best spannend, maar ze heben allles goed uitgelegd,en een keurige offerte gemaakt, wij gaan eind maart 2009 heel spannend dus.
    groetjes yolanda

  9. Top | #49
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: USA Fun Vacations

    @Albert: Kun je je "minpuntje" toelichten? Wat zie jij aan toegevoegde waarde van het lidmaatschap? Of als nadeel van het niet-lid zijn?

    Ik geef meteen toe geen voordeel te zien voor mij. Maar kan me voorstellen dat anderen dat wel zien.

    De ANVR geeft aan het verschil te maken vanwege 6 punten:

    1. Eerlijke voorwaarden.
    Tja, m.i. ook een kwestie van de voorwaarden zelf goed doorlezen en begrijpen wat de gevolgen in bepaalde situaties zijn. Als je dat niet kunt of wilt, dan kun je dat aan anderen overlaten (i.c. consumentenbond en dus boeken bij een ANVR aangesloten reisagent.

    2. Uw geld in goede handen.
    Tja, ook een kwestie van vertrouwen. En even kijken of de reisagent wel is aangesloten bij SGR (ja dat zijn de eerder genoemden). Als je het niet vertrouwt of niet weet, dan kan het boeken bij een ANVR-reisagent wat extra zekerheid geven.

    3. Veilig reizen.
    Aangesloten bij Stichting Calamiteitenfonds Reizen? Geen idee. Ik weet dat ik zelf een uitgebreide reisverzekering heb en zelf in staat ben dingen te (laten) regelen in geval van calamiteit. Kun of wil je dat niet ... ik val in herhaling.

    4. Kwaliteit voorop.
    Goed advies? Mijn ervaring met de hier genoemde reisorganisties is dt ze in 99% van de gevallen een beter reisadvies voor de VS en Florida specifiek geven dan de meeste ANVR-reisbureau's (daar heb ik echt onzin uit horen kramen en heb ik geen enkele flexibiliteit in reisschema gemerkt).

    5. Verantwoord reizen.
    Milieu? Kinderprostitutie? Tja, hoe kunnen ze dat nou echt voorkomen? Ik neem mijn eigen verantwoording daarin, op mijn manier.

    6. Zekerheid bij klachten.
    Geschillencommissie? Ik heb een uitstekende rechtsbijstandsverzekering en wil eigenlijk niet vantevoren door de eigen organistie ingestelde "rechter" vastzitten die me eigenlijk beperkt in het behalen van mijn recht. Mocht ik dat al willen. In voorgaande problemen die ik tegenkwam ben ik er altijd op een goede manier onderling uitgekomen.

    Nee, wat mij betreft is de met het ANVR gepaard gaande aanzienlijke kostenverhoging niet zo nodig.

    Vandaar dat ik erg benieuwd ben naar jouw motivatie.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-11 om 08:18.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #50
    Vaste Bezoeker Albert38's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Steenwijk
    Berichten
    64

    Standaard Re: USA Fun Vacations

    Je geeft zelf aan welke voordelen het ANVR lidmaatschap heeft. Vind het vreemd dat als ik een minpuntje aangeef meteen als een boeman behandeld wordt. Heb dit jaar gewoon via een ANVR reisbureau de boel geregeld en dat was aanzienlijker goedkoper dat USAFV. En ik hou persoonlijk van wat meer zekerheid. Ik vind dat als ze zo goed zijn als ze zeggen te zijn ook het lidmaatschap van de ANVR kunnen aanvragen. En de reizen kunnen dan ook gewoon betaalbaar blijven. Ieder mag zijn mening hierover hebben zoals Michael66 maar men mag hier ook anders over denken, daar is dit forum toch ook voor?
    Laatst gewijzigd door Albert38; 30-11-08 om 17:42.
    13 juli t/m 27 juli 2007, Orlando Florida
    27 juni t/m 11 juli 2008, Orlando Florida
    09 juli t/m 23 juli 2017, Orlando Florida
    09 mei t/m 18 mei 2023, Orlando Florida



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •