Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 18 EersteEerste ... 715161718 LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 176

Onderwerp: Reisorganisatie: USA Fun Vacations **GESTOPT**

  1. Top | #161
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anthon14 Bekijk Berichten
    Wellicht lag het probleem in het gebruikte apparaat of de browser en dan is het inderdaad fraaier om dit bij de organisatie te melden dan op een forum te kwakken. En een reactie van het bureau in kwestie ? Als je ze rechtstreeks een email gestuurd zou hebben zou je die vast gekregen hebben .
    Ik maak gebruik van OS X icm Safari, dat zou in de praktijk toch geen probleem moeten geven en dat bleek ook wel, want de overige twee zoekbuttons werkten prima. Natuurlijk had ik bv kunnen bellen : "... Hallo, met PenPe van het Florida Forum, je kent me vast wel, er werkt een button niet op jullie site... " maar heb overwogen om eerst een melding in dit topic te plaatsen in de hoop dat er misschien inmiddels meerdere personen op dit probleem waren gestuit.

    De reacties die daarop kwamen heb je zelf kunnen lezen (en ook zelf geplaatst) en nu pas vanavond om 18:16 gaat men zich afvragen of het misschien wel aan het besturingssysteem cq browser zou hebben gelegen. Dat zullen we dus nooit weten want blijkbaar is er op de site toch e.a.a. gerepareerd (als ik het zo mag noemen) want zoals ik al eerder aangaf werkt het nu inmiddels...En inderdaad, een reactie van of namens deze organisatie zou de zaak helemaal opklaren denk ik ;-)
    Laatst gewijzigd door PENPE; 13-05-14 om 22:48.
    At the moment on a roadtrip through Texas

  2. Top | #162
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Ik heb geen echte problemen ervaren en heb juist dit weekend veelvuldig op hotels en even op vill's etc gezocht, ik overwoog om mijn hotel om te boeken. Ik heb dit met zowel mijn ipad als mijn laptop gedaan.. Wat ik wel soms merkte is dat het, bij selectie van een bepaald gebied in/om Orlando, soms een tijdje duurde voordat er hotels zichtbaar werden. Soms kwamen ze niet, bij een volgende poging wel.. Ik dacht dat het te maken had met mogelijke drukte op de site.. Het enige wat mij opviel, is dat het hotel wat ik in januari boekte, nu niet meer in het aanbod naar voren kwam...
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  3. Top | #163
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Je kunt blijven proberen om een reactie Penpe, maar die komt er echt niet, never
    De site werk(te) 100% zonder problemen, hier op moment van jouw schrijven (11-05-14, 23:34
    ) met IE, Chrome, en bij de buurman met OS X icm Safari getest, zelf systeembeheerder, en ook bij mede forummers, die mij een PM hebben gestuurd. Zelfs moniquekruiningen en Anthon14 had veelvuldig gebruik gemaakt.
    Wij denken toch dat je echt iets fout hebt gedaan
    Laatst gewijzigd door Ritchie; 15-05-14 om 00:46.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  4. Top | #164
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    83

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Vreemd dat jullie het allemaal op de persoon blijven spelen....
    Penpe geeft alleen iets aan wat hij/zij ontdekt heeft, danwel is tegen gekomen.

    de reden dat ik lid ben van dit forum is dat ik graag veel informatie wil ontvangen en delen, zowel positief als negatief.
    In de meeste topics geen probleem.

    Lijkt wel of er hier mensen met aandelen van USAFV rondlopen die absoluut niet met (enigszins) negatieve aandacht kunnen omgaan.

    Raar en onnodig want ik, als objectieve lezer, heb door dit topic juist een positief beeld van USAFV gekregen.

  5. Top | #165
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bryce2011 Bekijk Berichten

    Lijkt wel of er hier mensen met aandelen van USAFV rondlopen die absoluut niet met (enigszins) negatieve aandacht kunnen omgaan.

    Raar en onnodig want ik, als objectieve lezer, heb door dit topic juist een positief beeld van USAFV gekregen.
    Deze nagatieve aandacht is ook helemaal niet terecht, ik kan helaas niet in details spreken.
    De negatieve berichten berusten totaal niet op feiten, nu niet, en ook niet in het verleden.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  6. Top | #166
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Moderator: graag weer on-topic. Discussies over sites van anderen kunnen naar mijn mening het beste direct met de desbetreffende site besproken worden. Discussies over andere ervaringen met deze reisorganisatie zijn van harte welkom. Persoonlijke discussies horen hier niet thuis
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #167
    Vaste Bezoeker Wen's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    61

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Hallo allemaal!!

    Zijn er nog nieuwe ervaringen met usafunvacations?

    Groetjes Wen

  8. Top | #168
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Assen
    Berichten
    56

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Wij zijn dit jaar naar Florida geweest en de reis geboekt bij USA Fun Vacations en het was prima bevallen.
    De vlucht was met Lufthansa. Van AMS naar FRA (Frankfurt) en van daaruit naar Orlando. Idem voor terug.
    Autohuurpakket was Alamo Gold. Wij hadden een Standard SUV uitgekozen en op MCO kunnen kiezen uit meerdere types SUV's. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor de Chevrolet Equinox. Een heerlijke bak
    De villa die wij hadden was ook prima. Het was een villa in Town Centre Resort (Reserve Drive). Niet verschrikkelijk luxe maar het was ook een Disney Standard home.
    Wij waren met 4 personen. Gezin met 2 kinderen (2 jaar en 10 jaar)

    Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust

  9. Top | #169
    Vaste Bezoeker Wen's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    61

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Dank je wel voor je reactie

  10. Top | #170
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Reisorganisatie: USA Fun Vacations

    Een triest bericht voor de klanten van https://www.usafunvacations.nl/

    Op hun site staat:

    "ATTENTIE !!!

    Tot onze spijt hebben wij om gezondheidsredenen besloten om m.i.v. 1 oktober 2018 onze activiteiten te beëindigen.

    Wij willen u langs deze weg hartelijk danken voor de samenwerking in het verleden.

    Alle evt. toekomstige boekingen zullen worden behandeld door:

    Le Beau Reizen (Lid SGR)
    Lijsbet Eelantsplein 7
    1382 MA WEESP
    Tel.: 023 720 08 50
    E-mail: info@lebeaureizen.nl


    Het gaat jullie goed.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •