Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 12 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 119

Onderwerp: Nieuwe forumsoftware

  1. Top | #21
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    IJmuiden
    Berichten
    86

    Standaard

    Bloempje, welkom en gefeliciteerd met je eerste post!
    Al is de helft van de vaste gang weg, er zijn nog wel wat nieuwe verslaafden die wel elke dag even komen kijken om te helpen. :wink:

  2. Top | #22
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: bericht plaatsen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bloempje
    Ik heb al een aantal pogingen gedaan om een bericht te plaatsen, helaas lukt het niet. Ook heb ik op het forum niet kunnen vinden hoe een bericht te plaatsen. Het zal vast niet moeilijk zijn, en vast ook wel aan mij liggen, maar toch.. zou iemand mij willen informeren hoe een bericht te plaatsen? :?
    * Zie deze pagina: http://www.floridaforum.nl/faq.php
    Het is je al gelukt maar hier vind je nog meer antwoorden op veelgestelde vragen.

    * Jezelf voorstellen doe je hier: http://www.floridaforum.nl/viewforum.php?f=20
    * Florida FAQ's vind je hier: http://www.floridaforum.nl/viewforum.php?f=28
    * Zoeken doe je via de link in de balk bovenin:



    En voor de rest..veel plezier!
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #23
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard Nieuwe forumsoftware

    Hallo allemaal,

    Binnenkort wordt het Florida Forum geupgrade naar nieuwe forumsoftware. Deze nieuwe forumsoftware is een commercieel pakket (betaald uit de opbrengsten van de reclame-inkomsten) en is aangeschaft om het forum nog gemakkelijker en toegankelijker te maken voor de gebruikers. Daarnaast is dit pakket veel veiliger en gemakkelijker te beheren dan het huidige pakket. Hier alvast een aantal van de vernieuwde mogelijkheden:

    * Gemakkelijker berichten plaatsen met een "Microsoft Word"-achtige editor
    * Onderwerpen (zoals bijv. de reisverslagen) kunnen nu gemakkelijk worden uitgeprint door de toevoeging van een speciale printmogelijkheid
    * Betere zoekmogelijkheden dan op het huidige forum
    * Verbeterde mogelijkheid om je te abonneren op onderwerpen
    * Toevoeging van een kalendersysteem; voor bijv. het onderwerp: "Wie gaat er wanneer naar Florida?"
    * Ingebouwd FAQ systeem voor het beheren van de diverse FAQ's
    * Uitgebreidere mogelijkheden voor gebruikersinstellingen, zoals handtekeningen en avatars
    * Minder last van spammers door verbeterde security
    * Beheer van het forum is beter geregeld, waardoor onderhoud aan het forum tot een minimum beperkt kan blijven.

    Om een ieder de kans te geven alvast te wennen aan de nieuwe forum software heb ik samen met Njit een (tijdelijk) testforum ingericht, waarop je met je huidige inlognaam en wachtwoord kunt inloggen. Hou echter rekening met het volgende:

    * Het is een testforum; daarom kun je alleen berichten plaatsen in het "Florida Forum Test Forum", het laatste forum helemaal onderaan
    * De kleurstelling en plaatjes e.d. zijn nog niet aangepast (dit gaat dus nog gebeuren)
    * Niet alle avatars zijn goed te importeren; probeer zelf even of je een nieuwe avatar kan plaatsen
    * Vragen en opmerkingen over de nieuwe software gaarne in dit onderwerp plaatsen
    * Het testforum is een backup van rond 5 augustus. Te zijner tijd gaat het huidige forum natuurlijk 1-op-1 over zonder dat er berichten verloren gaan!

    Hier kun je inloggen op het testforum: http://www.floridaforum.nl/testforum

    Daniel

    PS: Voor wie geinteresseerd is in de overige mogelijkheden van dit type forum, zie: http://www.vbulletin.com/features.php


  4. Top | #24
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Wow Daniel, het ziet er heel strak uit! Super. Vooral de printoptie is helemaal top. Zo kun je handige tips e.d er makkelijk uithalen! Natuurlijk zal het wel even wennen zijn in het begin, maar dat is normaal. Het ziet er echt geweldig uit!! Complimenten voor jou èn Martijn.
    Groetjes!!!!! (ook voor Patricia)

  5. Top | #25
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard

    Hoi Daniel,

    Ziet er inderdaad goed uit. Ga zo door
    Grz
    Dr. Phlox
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  6. Top | #26
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Als het straks allemaal werkt, is het goed nieuws voor ons allemaal.
    Ongetwijfeld zuller er wel weer forumleden zijn, die straks het oude forum beter vonden, maar de ervaring leert dat na enige tijd iedereen aan de nieuwe opzet gewend is.
    Dus: Gaan met die banaan.
    Eric

  7. Top | #27
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Net voor de tweede keer ingelogd en ik vind het er prima uitzien. Natuurlijk zal het wel even wennen zijn om alle nieuwe dingen uit te vinden, maar daar staat wel en geweldig nieuw forum tegenover!
    Nogmaals.......complimenten Daniel en Martijn!!!

  8. Top | #28
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petra
    Nogmaals.......complimenten Daniel en Martijn!!!
    De bedoeling is niet om te vissen naar complimentjes We zijn er ook wel van bewust dat de echte vragen pas komen nadat we over zijn.
    Maar mocht je nu al bepaalde functies missen dan horen we het graag.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #29
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    jaja, ik snap het! De mogelijkheid om meteen het nieuwste (laatst geplaatste)bericht te zien, is die er nog steeds, die kon ik net niet echt vinden....

  10. Top | #30
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petra
    jaja, ik snap het! De mogelijkheid om meteen het nieuwste (laatst geplaatste)bericht te zien, is die er nog steeds, die kon ik net niet echt vinden....
    'Nieuwe berichten' zijn die berichten die voor jou nieuw zijn.
    'Berichten van vandaag' zijn alle berichten die vandaag geplaatst.
    Dit kan eventueel nog uitgebreid worden met berichten van gisteren, afgelopen week, etc





    Je eigen berichten kun je ook zien, die zijn nu nog een beetje verstopt in je gebruikersprofiel (Directe Links - Mijn profiel)



    Dit kan misschien nog wat minder verstopt in het menu opgenomen worden.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •