Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 12 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 119

Onderwerp: Nieuwe forumsoftware

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    16

    Standaard

    zeeeeeeeeeeer veel respect voor al het werk van het web team.
    doe zo verder want het is een toffe zeer overzichtelijke site , waar je zeer veel informatie op terugvind.

    keep up the good work !!!

    PS; als dit geen overzichtelijk forum is... welk dan wel ??????

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker Saskia's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    landsmeer
    Berichten
    80

    Standaard

    Helemaal mee eens!!!

  3. Top | #13
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    14

    Standaard

    Ik heb het oude forum niet gekend maar heb al heel veel informatie van dit forum afgehaald en vind het toppie :wink:
    Gr. Jennie
    Bekijk onze vakanties, foto's en verhalen..... http://vakantiesedenjennie.webs.com

  4. Top | #14
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Haaksbergen
    Berichten
    14

    Standaard Oud/nieuw forum

    Ik heb het oude forum niet gekend maar ben zeer tevreden over deze. Heb al veel tips en wetenswaardigheden binnengehaald en ook bij vragen (soms hele stomme) direct antwoord.
    Door dit forum wordt voorpret alleen maar groter, en ik kan haast niet wachten tot het Mei wordt.
    Ga zo door

    gr Hedwig

  5. Top | #15
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Het oude forum was iets toegankelijker voor het plaatsen van berichten. Je hoefde geen gebruikersnaam en wachtwoord aan te maken. Voor mensen kan dit een belemmering zijn omdat dit gezien wordt als een registratie.

    Ik ben er zelf wel voorstander van (het forum in de huidige vorm) omdat je zo een forum krijgt van hogere kwaliteit.
    Florida: juli 2001, augustus 2003, juli 2004, december 2004 en februari 2005. Nou maar weer alvast gaan plannen voor november 2005......

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Strijen
    Berichten
    33

    Standaard

    Ik kan er ook maar niet aan wennen. Kan er niet iets komen waardoor je de laatst geplaatste berichten (ongeacht de categorie) kunt zien?

  7. Top | #17
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Als je in bent gelogd, ga dan rechts bovenin de beginpagina naar "berichten sinds laatste bezoek", dan lukt het wel hoor... :lol:

  8. Top | #18
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Rechtsboven aan staat nieuwe berichten sinds laatste bezoek.

    Als je op de regel klikt kom je op een pagina waar alle berichten staan die geplaatst zijn na je laatste bezoek. De berichten staan gesorteerd op onderwerp.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  9. Top | #19

    Standaard bericht plaatsen

    Hoi luitjes,

    Ik heb al een aantal pogingen gedaan om een bericht te plaatsen, helaas lukt het niet. Ook heb ik op het forum niet kunnen vinden hoe een bericht te plaatsen. Het zal vast niet moeilijk zijn, en vast ook wel aan mij liggen, maar toch.. zou iemand mij willen informeren hoe een bericht te plaatsen? :?

    Bedankt alvast!

    Groetjes Saskia

    P.S. Jullie merken het wel, doordat dit bericht er nu opstaat, lukt het met de rest ook wel ops: , maar toch bedankt.

  10. Top | #20
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: bericht plaatsen

    Nou bloempje, je staat er helemaal op hoor.
    Welkom op het forum, en als we wat voor je kunnen betekenen roep je maar, al duurt antwoord iets langer dan normaal, met de helft van de vaste forummers in Florida.
    Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •