Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 12 EersteEerste ... 2101112
Resultaten 111 tot 119 van de 119

Onderwerp: Nieuwe forumsoftware

  1. Top | #111
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard Re: Nieuwe forumsoftware

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Life is a bitch (and me too).
    Volgens mij gaat ie zo... :mrgreen:

    Life's beach... and then you dive

  2. Top | #112
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Nieuwe forumsoftware

    Ik kom net nog een engelse tekst tegen.

    Ik probeerde een nieuwe avatar vanuit een website te plaatsen en kreeg het fout-bericht
    Remote file is too large

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #113
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Nieuwe forumsoftware

    Hier moet Daniel een keer naar kijken. Gezellige avatar trouwens...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #114
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Nieuwe forumsoftware

    Nog eentje dan:

    Als je op "inloggen" klikt met verkeerde of geen inloggegevens, dan krijg je de volgende engelstalige systeemmelding:

    You have entered an invalid username or password. Please press the back button, enter the correct details and try again. Don't forget that the password is case sensitive. Forgotten your password? Click here!

    You have used 2 out of 5 login attempts. After all 5 have been used, you will be unable to login for 15 minutes.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #115
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard Re: Nieuwe forumsoftware

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Ik kom net nog een engelse tekst tegen.

    Ik probeerde een nieuwe avatar vanuit een website te plaatsen en kreeg het fout-bericht
    Remote file is too large
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Nog eentje dan:

    Als je op "inloggen" klikt met verkeerde of geen inloggegevens, dan krijg je de volgende engelstalige systeemmelding:

    You have entered an invalid username or password. Please press the back button, enter the correct details and try again. Don't forget that the password is case sensitive. Forgotten your password? Click here!

    You have used 2 out of 5 login attempts. After all 5 have been used, you will be unable to login for 15 minutes.
    De forumsoftware is standaard in het Engels. Je kan vervolgens een language pack installeren voor de Nederlandse taal. Dat heb ik dus ook gedaan, maar het language pack is gemaakt door hobbyisten en is dan ook niet perfect. Helaas kan ik dus niet gaan klagen over onvolkomenheden. Ik probeer wel elke keer de laatste versie te installeren, zodat de meeste fouten eruit zijn.

    Maar gelukkig is het een Florida forum en spreken de meeste mensen wel een paar woordjes Engels!

  6. Top | #116
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Nieuwe forumsoftware

    Ik had het idee dat je zelf dit soort zaken ook kon aanpassen. Is dat dan niet zo?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #117
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard Re: Nieuwe forumsoftware

    Dat is ook wel zo... Maar dan doet zich een ander probleem voor: bij elke update moeten die wijzigingen weer worden gemaakt. Ik heb helaas niet de tijd om die vertalingen elke keer weer te doen...

    Zoals ik al schreef is de vertaling niet perfect zoals ook wel blijkt uit dit stukje:

    Onze Nederlandse vertaling bevat uitsluitend de teksten die aan de publiekskant van vBulletin worden getoond, niet de teksten in de control panels. Die blijf je dus in het Engels zien. Dat is een bewuste keuze. Daarmee bespaarden we vertaalkosten, maar bovendien vinden wij het prettiger in de control panels de oorspronkelijke terminologie te zien, die je ook aantreft in de Engelstalige handleiding en vBulletin-supportforums. In de control panels verschijnen in en tussen de Engelse teksten echter wel bepaalde Nederlandse woorden en teksten. Dat is helaas onvermijdelijk, omdat het vertaalsysteem in vBulletin geen onderscheid maakt tussen publiekskant en control panels.
    Kennelijk horen daar ook de foutmeldingen onder die jij ziet. Ik zal zo snel mogelijk de laatste versie van het language pack installeren in de hoop dat daar nog wat onvolkomenheden mee verholpen worden.

  8. Top | #118
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Nieuwe forumsoftware

    Daniel, maak je geen zorgen, degenen die zich op dit forum bewegen kunnen een enkel woordje Engels wel vertalen.
    Ik ben in ieder geval hardstikke tevreden met het forum op deze wijze, voor mij hoef je er nooit meer iets aan te veranderen.
    Eric

  9. Top | #119
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Nieuwe forumsoftware

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daniel Bekijk Berichten
    Dat is ook wel zo... Maar dan doet zich een ander probleem voor: bij elke update moeten die wijzigingen weer worden gemaakt. Ik heb helaas niet de tijd om die vertalingen elke keer weer te doen...

    Kennelijk horen daar ook de foutmeldingen onder die jij ziet. Ik zal zo snel mogelijk de laatste versie van het language pack installeren in de hoop dat daar nog wat onvolkomenheden mee verholpen worden.
    Hardstikke goed. Ben ook allang tevreden met hoe het nu is, het waren alleen wat puntjes die me opvielen. En het is toch altijd goed om te signaleren?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    Daniel, maak je geen zorgen, degenen die zich op dit forum bewegen kunnen een enkel woordje Engels wel vertalen.
    Ik ben in ieder geval hardstikke tevreden met het forum op deze wijze, voor mij hoef je er nooit meer iets aan te veranderen.
    Zeg nooit nooit. Da's een groot woord. Maar in de basis ben ik het er wel mee eens:

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •