Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 12 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 119

Onderwerp: Nieuwe forumsoftware

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    27

    Standaard niet wennen

    ik kan nog steeds niet aan dit nieuwe forum wennen
    geef mij het oude forum maar
    ik merk ook dat er steeds minder bezoekers komen en dat vind ik wel jammer :cry:
    kan het oude forum niet terug komen?


    groetjes toverfee

  2. Top | #2
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard

    Ik heb het oude Florida Forum niet gekend, dus zou ook niet weten hoe dat er uit ziet.

    Maar vertel eens, wat was er zo positief aan dat forum en wat is er zo negatief aan dit forum.

    Dat er minder mensen hierop komen heeft daar denk ik niet zo veel mee te maken. Eerder dat het de tijd van het jaar is dat het wat minder druk is momenteel (gok ik he)

    Als ik het namelijk vergelijk met het aantal posts op het Orlando Forum en het aantal post op dit forum, is dat nog steeds ongeveer gelijk.

    Maar ik ben ook al jaren het FokForum gewend en dat leest net zo iets al deze lay-out - misschien dat het daaraan ligt
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    83

    Standaard Re: niet wennen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toverfee
    ik kan nog steeds niet aan dit nieuwe forum wennen
    geef mij het oude forum maar
    Ik moet eerlijk toegeven dat ik het in het begin ook niet echt makkelijk vond. Zeker omdat ik nog weinig ervaring heb met Florida en dus veel info zoek van andere bezoekers wat op het vorige forum makkelijker te vinden was. Ook omdat dit nog in opbouw was.
    Toch vind ik het hier wel makkelijker, als ik bv iets van Disney wil weten kijk ik simpelweg bij Disney en hoef niet alles door te lopen.

    Het scheelt waarschijnlijk wel dat ik hooguit de laatste 3 maanden gebruik gemaakt van het oude forum.
    Ik ben er nu wel aardig aan te gewend. Misschien toch nog gewoon een kwestie van tijd.

    Ik , in ieder geval, zou het jammer vinden als diegenen met veel ervaring, weg zouden gaan. :cry:
    Misschien kun je eens kijken wat je veranderd zou willen zien en eens kijken met de webmaster of er op een manier aan jouw wensen voldaan kan worden.
    Zeg niet dat je arm bent als je dromen niet
    in vervulling zijn gegaan;
    Noem jezelf arm als je nooit hebt gedroomd.

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Het is inderdaad voor veel mensen een drempel om zich te moeten laten registreren. Deze mensen zie je nog wel bij andere USA prikborden.
    Jammer dat zij nog niet naar dit forum zijn gekomen.

    Ik ben snel aan dit forum gewend geraakt, ik heb er geen problemen mee.

    :wink:

  5. Top | #5
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    De registratie is inderdaad veelal een opstakel. Maar aan de andere kant, kijk ook eens naar het forum van Ben. Daar moet je je ook registreren en dat loopt gewoon vol (naar mijn idee).

    Misschien moeten we meer aan marktbenadering doen door ons te promoten op de overige USA forums :?:

    Groet,
    Danny :lol:

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    27

    Standaard niet wennen

    ik vond gewoon de hele opzet van het oude forum beter
    veel overzichtelijker
    het registreren vind ik niet erg,dat moest ook bij het forum van Ben
    dat vind ik wel een goede opzet
    daarom ben ik ook veel vaker daar te vinden
    ik kom hier niet meer elke dag en dat was ik vroeger wel
    maar goed de meeste onder jullie vinden dit forum wel ok geloof ik dus dan moet ik me daar maar bij neer leggen
    ik kom zo af en toe nog wel eens aanwaaien

    groetjes toverfee

  7. Top | #7
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Hoi Toverfee,

    Ik denk, dat het door de vele subforums lijkt alsof er minder berichtjes zijn, maar ik ben door een reis een dag of 5 niet geweest en er waren maar liefst 80 nieuwe berichten. En het is geen hoog seizoen.

    Persoonlijk vind ik het grote voordeel van een forum als dit, dat je meteen naar de nieuwe berichten kunt gaan en niet door bladzijden hoeft te klikken.

    Ik lees zowel de prikborden als dit soort forums en het grote nadeel van de prikborden, vind ik, vooral bij lange draadjes, dat je letterlijk door de bomen het bos niet meer ziet.

    Zo zie je, je kunt het niet iedereen naar de zin maken . Ik hoop, dat je gewoon gezellig mee blijft lezen en schrijven en suggesties voor verbeteringen geven.

  8. Top | #8
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Ik vind het forum toch heel gebruiksvriendelijk geworden en er staan nu bergen informatie op waar de bezoekers echt wat aan hebben.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Voorschoten
    Berichten
    80

    Standaard

    Ikheb als beginner ook idd wat andere forums bekeken, maar vind deze opzet toch wel erg handig.
    Alles is in 1 oogopslag terug te vinden en je zeit zo wat nieuw is.
    Ik kijkook nog wel bij Ben, maar daar moet je gewoon steeds van bovenaf alles doornemen.
    En ach, we hebben de tijd (op mijn werk) dus ik vind het wel gezellig overal(l).
    Ooit zal het er weer van komen, want Florida is HET gewoon. Plannen voor nu: New York na groep 8.

  10. Top | #10
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix
    Ik vind het forum toch heel gebruiksvriendelijk geworden en er staan nu bergen informatie op waar de bezoekers echt wat aan hebben.
    En dat is nu precies de bedoeling! Ik hoop "de bergen informatie" de komende maanden alleen maar uit te breiden door de toevoeging van diverse FAQ's (o.a. een Disney FAQ). Hulp hierbij is natuurlijk altijd welkom! :mrgreen:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •