Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 34 van de 34

Onderwerp: Hotel gezocht: Clearwater (Beach)

  1. Top | #31
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Hotel gezocht: Clearwater (Beach)

    Vorig jaar zijn wij daar ook een paar dagen geweest, prima hotel! Ik ben er zelf afgelopen januari geweest toen ik naar het Clearwater Marine Aquarium ging. Ik heb toen na mijn CMA-bezoek de auto daar geparkeerd om nog ff lekker op het strand te liggen, heerlijk daar!! Het hotel is net helemaal geschilderd. Ziet er weer top uit!! Er staan denk ik nog wel foto's op mijn blog van januari. Veel plezier!

  2. Top | #32
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Hotel gezocht: Clearwater (Beach)

    Deze zomer zijn we voor 1 nacht in Pelican Pointe geweest, Clearwater Beach. Schoon en leuk hotel vlakbij het strand. Alleen het ontbijt stelt niks voor. Mochten de auto 2 dagen parkeren. Alles is beschikbaar koelkast, magnetron in klein keukentje. Zeker een aanrader.

  3. Top | #33
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Hotel gezocht: Clearwater (Beach)

    Wij hebben in augustus, 4 nachten doorgebracht in het Wyndham Garden Hotel (geboekt via usafunvacations) en hebben hier een goede ervaring mee. Een mooi hotel, met een privéstrandje en rustige ligging. Er is bediening aan het het strand en zwembad tegen redelijke prijzen. Ligbedden zijn op het strandje tegen betaling, maar je mocht ook je eigen bedje/stoel meenemen. Naast en tegenover het hotel zijn voldoende eetgelegenheden (o.a. een Italiaan, Ihop). Er stopt een trolley voor de deur die je tegen betaling richting de pier 60 brengt. Er is ook een groot parkeerterrein vlakbij de Pier, waar ze woekerprijzen vragen!! Als je bij Little Toot een parkeerplaats zoekt, kun je na 18:00 uur gratis parkeren. Dit kan natuurlijk een overweging zijn om een hotel op loopafstand van Pier 60 te zoeken.

  4. Top | #34
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Hotel gezocht: Clearwater (Beach)

    Wij zijn in augustus 4 nachten in het Holiday Inn en suites geweest. Wij hadden een kidssuite geboekt via USAFunvacations. Erg ruim met een aparte ruimte met een stapelbed voor 2 kinderen. 2 badkamers waarvan 1 met bad. Keukentje met koelkast en magnetron. TV in iedere ruimte. Ongeveer een kwartier lopen (langs het strand) naar Pier 60. IHOP, Subway en McDonalds op loopafstand. Geen eigen strand, maar wel een zonnedek langs de zee. Strand op 5 minuten lopen. Leuk zwembad met ligbedden en handdoekservice. Wel weinig parasols. Alle boten komen langs het hotel om in de haven te kunnen komen. Mooi om te zien.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •