Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 34

Onderwerp: Hotel gezocht: Clearwater (Beach)

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    4

    Standaard Hotel gezocht: Clearwater (Beach)

    Wij zijn in oktober een week in Florida en wilen ook een paar dagen
    Clearwater aandoen. Iemand ervaring met een leuk hotel met een zwembad erbij??

    alvast bedankt

    Yvonne

  2. Top | #2
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Ik kom al een jaar of twee in Clearwater, alleen niet in hotels... Het Adams Mark hotel ligt direct aan het strand, maar ik vrees dat het wel eens wat prijzig zou kunnen zijn. Zoek even de prijzen op, want het is wel een leuk hotel zeker als je er een goede deal voor kan krijgen.

    Ik heb wel nog een leuke restaurant tip voor je: www.islandwaygrill.com
    Erg goed eten en een leuke sfeer.

    Nog een tip:
    Naast lekker luieren op het schitterende strand kun je ook eens een tripje maken naar Tarpon Springs (half uurtje rijden over een leuke weg). Tarpon Springs staat bekend om zijn natuursponzen die worden opgedoken door geimmigreerde Grieken. Het is net een klein Grieks dorpje!

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Culemborg
    Berichten
    34

    Standaard

    Op de Golfview Boulevard zitten vrij veel hotels.
    Als je aan komt rijden (schitterende aanrijdroute trouwens), het eerste hotel.. het Hilton (OP het strand). Jaja, niet een van de goedkoopste natuurlijk, maar dat viel reuze mee! Wij hadden via American Estates een "aanbieding" (2005) in dit hotel geboekt: http://www.americanestates.nl/
    Het "zoeken" op deze site: reuze handig en makkelijk (via Hotels....). Wijst zich vanzelf. Wij hadden een zeer royale, zeer betaalbare familiekamer voor 4 pers.

    Super (zeer uitgebreid) Amerikaans en Europees ontbijt.
    Niet inbegrepen, maar ze hanteerden gelukkig kinder- en volwassenenprijzen.

    Je zit hier vlakbij de haven en boulevard(je) met veel restaurants (niet duur).
    EN bij de beruchte Pier!!! Pier 60: http://www.sunsetsatpier60.com/

    Héél leuk! Vanaf die Pier kun je trouwens ook allemaal surfers zien zwoegen.

    Leuk voor je kinderen (hun leeftijden in ogenschouw nemend): tijdens het ontbijt in het Hilton liep een clown rond die de kinderen amuseerde en bezig hield. Van ballonnen figuren maken (naar hun verzoek!), samen dingetjes met hen doen. Heel relaxt voor de ouders....
    En bij de Pier bijv. een mimespeler, steltenloper, marionettenspeler enz. enz.

    Vanuit de haven zijn héél veel dolfijnenspot-boottochten te boeken. Het klinkt gek... maar zoek er één die het spotten van dolfijnen garandeert!!! (Bijv. met 's werelds grootste speedboot. Echt niet alleen "knallen", maar doordat ze veel "hekgolf" veroorzaken, worden de dolfijnen aangetrokken). Wij hebben toen diverse dolfijnen gezien, zelfs een babydolfijn! Maar dat is wel uniek denk ik?
    En geen dolfijnen gezien? Gratis aanbieding van nóg een boottocht! (nìet geld terug....)

    hartelijke groeten,
    Ju

  4. Top | #4
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Een prachtig èn heel rustig gelegen hotel is het Sheraton Sand Key. Het ligt net voor Clearwater aan de golf van Mexico. Wel wat prijzig. Het heeft een enorm wit strand en diverse zwembaden. Aan de overkant van dit hotel ligt het Marriott Dit ligt aan de baai met een strandje en zwembaden. Net na de brug heb je het Sea Wake Inn Een keurig net hotel met koelkastje èn magnetron op je kamer. Klein zwembad, maar aan het strand en een stukje lopen naar de pier.
    Aan de andere kant, meer in de buurt van downtown Clearwater zit het Biltmore. Dit ligt aan de baai.
    Succes en veel plezier!!!

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotel Clearwaterbeach

    Als je in Clearwater maar niet het Sea Stone Resort neemt, dat vond ik nl. het ergste k....-hotel dat ik ooit heb gehad.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-01-09 om 06:56. Reden: full quote eruit

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Hotel gezocht: Clearwater Beach

    Halloootjes,

    Ik heb uit een boek over Clearwater Beach een info kaart opgestuurd over info van motels, hotels van Clearwater Beach.
    Nou dacht ik dat ik boekjes zou krijgen maar alles gaat via de e-mail.
    Vandaar mijn vraag willen jullie even kijken en zeggen wat jullie er van vinden....................alvast bedankt!
    Hier de link:
    http://www.sunriseresortfla.com:80/

    Ik vind de prijs nogal meevallen (gaan in November/December) en op zich ziet het er best leuk uit vind ik.
    Of hebben jullie nog mooiere motels, hotels waar jullie zelf in hebben geslapen voor ons!!
    Bedankt!

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  7. Top | #7
    Stamgast pieterpostma's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Burgum, The netherlands
    Berichten
    181

    Standaard Re: Motel in Clearwater (even kijken!)

    Monique, over Sunrise, las ik het volgende commentaar:

    Naar aanleiding daarvan zou ik iets anders zoeken.........

    succes en oant sjen,
    Pieter Postma

    :-\" :-\"


    Comments: Very poor! $100 for 3 people! We only wanted to stay 1 night so we paid and told them it was for 3 a little old lady came out with an extra (dirty) towel!

    We got up to the room to find really dirty facilities! The door wouldn’t open properly, the toilet was dirty the mattress and pillows were flat as a pancake!

    The woman showed us an "idiots" book with a page dedicated to each rule such as if you block the toilet the plunger is outside the back door!
    There was building going on next door!

    In the end we got a re-fund never to stay there again!

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    37

    Standaard

    Hoi wij zitten in december ook in clearwater beach en zelfs 2e kerstdag (voor ons dan) wij hebben gekozen voor het mairriot hotel. Weliswaar geen motel maar toch.

    Clearwater Beach Marriott Suites on Sand Key

    dat is het hotel waar wij zitten. Ziet er super uit. op www.marriot.com kan je het hotel bekijken. Ik heb het geboekt bij hotelopia.nl, waar ik overigens alle hotels heb geboekt voor onze trip. Ben bijna een jaar bezig en uiteindelijk kwam deze (op priceline na dan) het goedkoopste uit de bus. Weet effe niet meer wat de kosten waren moet ik me cc nakijken, maar heeeel duur zeker niet.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-01-09 om 17:27. Reden: samengevoegd

  9. Top | #9

    Standaard Re: Motel in Clearwater (even kijken!)

    Wij zijn afgelopen augustus twee nachten in dit hotel geweest. Het is niet een goedkoop hotel, maar wij vonden het er wel super. Het ligt prachtig aan de baai, waar je af en toe een dolfijn ziet zwemmen. Het zwembad is prettig met veel ligbedjes. Er is een gezellige bar buiten bij het zwembad, waar je ook lekker kunt eten (de cobbsalade raad ik zeker aan!). Het ontbijt was bij ons niet inbegrepen en het ontbijtbuffet is prijzig, maar zeker de moeite waard! Het was ons beste ontbijt van de vakantie!! Op onze site staat een verslag van de vakantie en ook wat foto's van het hotel in Clearwater: http://www.ilja-en-rene.nl/index.php...&id=4&Itemid=9
    Voor ons was het een tussenstop om een beetje bij te komen en we zijn alleen maar bij het hotel gebleven!

  10. Top | #10
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard

    Bedankt, maar we hebben ondertussen al geboekt via USA fun Vacations dus helaas kan ik geen van jullie hotels meer boeken maar het is uiteraard altijd handig voor diegene die nog zoekende zijn in Clearwater!

    Nou dat is eigenlijk best een goede optie!
    Dacht er vorige week nog aan toen ik het zelf las :wink: en bij me zelf dacht, zou nu alles al rond zijn.
    Maar ja heb verders niets meer gehoord dus dat zal wel toch?

    Ik ga het gelijk even aanpassen.

    Gr. Monique
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-01-09 om 17:28.
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •