Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: Reisschema Deborah: Orlando + Florida westkust okt/nov 2006

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    17

    Standaard

    Inmiddels hebben we een ticket geboekt en vliegen we rechtstreeks naar Miami met Martinair ondanks de beperkte beenruimte . De kortere reistijd heeft ons de doorslag gegeven wat onze kleine weer zal waarderen :P . We vliegen op 29 oktober heen en op 21 november terug en dat is aanstaande zondag al over 8 weken. Ik moet zeggen dat we voor zo'n vakantie nog niet zoveel moeten voorbereiden als naar deze bestemming, maar dat is natuurlijk ook ontzettend leuk.

  2. Top | #12
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deborah
    M'n dochtertje werd helemaal enthousiast toen ze Mickey op de foto zag en d'r armen gingen in de lucht van plezier. Jammer dat ze nog ongeveer 3 maanden moet wachten tot ze er werkelijk is. Snapt ze natuurlijk niets van :?

    Begrijp ik het goed dat je er heen kunt zonder dat je in het hotel overnacht? Het hotel is in WDW maar in welk park is dat (waarschijnlijk een stomme vraag maar ik kon het zo snel niet vinden).

    .

    Je kunt verschillende character meals boeken.
    Wij hebben i.p.v. ontbijt een diner en een lunch geboekt.

    1 keer zijn we in MK gaan dineren in het kasteel --> cinderella's Castle.
    Dit is heel leuk voor kleine meisjes.
    Absoluut een aanrader.
    Deze tip heb ik gekregen van Marisca en hier hebben we dan ook zeker geen spijt gehad.
    Eten is meer dan goed.
    Je krijgt een fotoshoot met Cinderella, deze zit overigens inbegrepen bij de prijs.

    Boeking moet je telefonisch maken, en wordt meteen afgeschreven van je credit card.


    Tevens hebben wij geluncht in Epcot --> Akershus Royal Banquet Hall.
    Dit ligt in het landen deel bij Noorwegen.
    Ook dit is zeker een aanrader. Jochies zullen hier niet zo van gecharmeerd zijn.
    Hier ontmoet je belle, doornroosje, Mulan assepoester en Ariel.
    Je krijgt er geen foto's bij, echter wel gelegenheid genoeg om foto's te maken.

    Je kunt wel de foto shoot kopen die gemaakt wordt bij binnenkomst van Ariel.

    Ook hier telefonisch boeken, echter bij deze boeking hoef je pas te betalen als je gegeten hebt.

    Mocht je hier interesse in hebben, probeer dan zo vroeg mogelijk te boeken daar deze nagenoeg altijd volgeboekt zijn.


    Groetjes,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  3. Top | #13
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    1

    Standaard

    Hoi Deborah,
    Ik ben eigenlijk benieuwd wat je gaat doen in de Everglades met zo'n kleintje. Ga je echt het NP in of blijf je aan de buitenrand?
    Ikzelf vond het er reuze saai. Wij hebben beide gedaan, mooie boottachten gemaakt, leuk op een Air-boat en veel gelopenm maar we waren op het einde de muggen spugzat (september en oktober) ondanks goede middelen met DEET toch lek geprikt.

    Als je naar Sanibel gaat: ga dan zeker ook naar Captiva. Er is daar een geweldig restaurant : www.Bubbleroomrestaurant.com kijk maar eens. Echt heel erg leuk, ook voor je kindje
    groetjes Ruby

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    17

    Standaard

    Hallo Pascal,
    Bedankt voor je tip van het diner in Cinderella's Castle. Alhoewel voorkeur uitgaat naar een ontbijt of lunch, kan ik dit altijd nog even bekijken. Naar Epcot gaan we niet, maar evengoed bedankt voor het reageren.
    Groetjes,
    Deborah

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    17

    Standaard

    Hallo Rubyanne,
    Ik denk dat we wel aan de buitenrand van de Everglades blijven. Eerlijk gezegd heb ik me daar nog niet in verdiept, maar we willen met Tessa ook niet te lang in de auto zitten. We gaan verder niet naar de Keys. Zijn jullie destijds ook met een kleintje geweest?
    Bedankt voor je restaurant tip. De site ziet er in ieder geval goed uit. Dit zullen we alledrie leuk vinden denk ik.
    groetjes,
    Deborah

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    17

    Standaard Re: Reisschema Deborah: Orlando + Florida westkust okt/nov 2006

    Inmiddels hebben we ook een camper geboekt waarmee we een grote mate van vrijheid hebben gecreëerd, zeker voor Tessa. De eerste 3 nachten verblijven we in Miami en daarna halen we onze camper op. Zijn er toevallig andere lezers die in florida met een camper hebben rond gereden?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •