Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 18 EersteEerste ... 715161718 LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 179

Onderwerp: Post / Pakket versturen van of naar Florida

  1. Top | #161
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Post / pakketten ontvangen op je vakantieadres

    Op maandag of dinsdag laten bezorgen of nog wat eerder.
    Als het te laat is zal het wel helaas pindakaas zijn of je moet extra porto en kosten (evt. BTW en invoerrechten) betalen.

    Overigens.
    Ik heb het zelf van Amazon gedaan en daar kan je met track and trace het pakketje volgen.
    Het hotel gevraagd of het akkoord was, paar dagen eerder laten bezorgen. Adres van het hotel met vermelding van : Guest.........(name).
    Toen ik incheckte kwam al in de computer te voorschijn dat er iets voor mij was. Even naar achteren en daar kwamen 2 pakketjes. Ze hadden een lijst waarop ik voor ontvangst moest tekenen. Aan de lijst te zien was ik niet de enigste gast die wat liet bezorgen.

  2. Top | #162
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Post / pakketten ontvangen op je vakantieadres

    Ik heb vorige week besteld bij amazon, 4 a 5 werkdagen levertijd. Zou vrijdag moeten komen.Toen ik de bestelling had afgehandeld en bevestiging en verzendmail kreeg bleek de leverdatum 7 mei te zijn. Helaas gaan wij 6 mei naar huis.
    Gemaild met amazon, nee, het zou 5 mei op zijn laatst aankomen. Maar helaas, vandaag geen pakje. Dus vette pech, maar dat is het risico dat je loopt. Gelukkig gaat het maar om een klein bedrag, maar het was voor onze kleinzoon, dus wel jammer.

  3. Top | #163
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Pakket opsturen vanuit de VS

    Vandaag terug gekomen van een heerlijke Florida vakantie. Alleen op de terugreis gebeurde er nog iets vervelends; mijn dochter heeft haar rugzak met o.a. laptop laten staan bij de Starbucks en hier kwam ze pas achter toen we al bijna op het vliegveld waren. We konden dan ook niet meer omkeren om hem op te halen. Gelukkig heb ik de agent van de management company van de villa zo ver gekregen om de tas op te halen bij de Starbucks (ze hadden hem gelukkig gevonden!).


    Nu moet ik met deze agent afspreken om de tas op te sturen naar Nederland. Heeft iemand ervaring met het opsturen van zo'n pakketje, of kan iemand mij anderszins adviseren hoe ik dit het beste kan doen??

  4. Top | #164
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    56

    Standaard Re: pakket opsturen vanuit de VS - advies gevraagd

    Misschien kan een forumlezer hem mee naar Nederland nemen voor jullie. Wij gaan zelf pas in juli. Ik neem aan dat jullie niet zolang kunnen wachten. Maar anders hoor ik het wel...
    http://lavie2florida.blogspot.com/ voor onze reis in 2012
    http://2014lavie2florida.blogspot.nl voor onze reis in 2014
    http://lavie2florida2016.blogspot.nl/ voor onze reis in 2016
    http://lavie2florida2018.blogspot.nl/ voor onze reis in 2018

  5. Top | #165
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: pakket opsturen vanuit de VS - advies gevraagd

    Het probleem is inmiddels opgelost. De Engelse property agent heeft de rugzak afgegeven bij een verzendkantoortje en daar heb ik contact mee gehad. Ze hebben het als pakketje opgestuurd naar een bedrijf in Boston, waar mijn zus voor werkt. De kosten zijn echtstreeks tlv mijn credit card geboekt, dus nog verzekerd ook. Mijn zus moet volgende maand weer naar Boston, en dan neemt zij hem mee als handbagage. Super geregeld! Kost nog wel een paar centen, maar ja...

  6. Top | #166

    Standaard pakket afhaalpunt

    Voor mijn schoondochter moet ik wat make up meenemen naar NL, is in de winkel in USA niet te koop, wil het online bestellen en laten versturen naar een pick up point.
    Weet iemand hoe dit werkt. We zitten vanaf morgen in Kissimmee voor 2 weken.
    Op de site van UPS word ik niet veel wijzer. Iemand ervaring hier mee?

  7. Top | #167
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: pakket afhaalpunt

    Gewoon naar je verblljfadres laten sturen.
    Als je in een hotel zit eerst informeren of ze pakjes accepteren en evt. kosten in rekening brengen

    Ik heb meerdere keren iets door Amazon bij het hotel laten bezorgen voor ik er zelf kwam (wel gereserveerd natuurlijk).
    In het adres opnemen GUEST... en je naam.
    Bij het inchecken stond in het systeem, dat er een pakje voor me was en werd het van achter opgehaald.

  8. Top | #168

    Standaard Re: pakket afhaalpunt

    Dank je wel voor je antwoord.
    Ik heb inmiddels de vraag uitgezet bij het resort waar we zitten. We vliegen morgenochtend al dus denk dat ik het morgen beter aan de receptie kan vragen.

  9. Top | #169
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: pakket afhaalpunt

    UPS heeft (mocht het bij het resort niet lukken) diverse "winkels" in en rond Kissimmee, vaak bij kleinere malls, o.a. bij Formosa Gardens.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #170

    Standaard Re: pakket afhaalpunt

    Hier op het resort is zelfs een speciaal afhaalpunt. Dus het gaat goed komen. Pakket is al onderweg en komt woensdag aan.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •