Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 16 van de 18 EersteEerste ... 61415161718 LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 179

Onderwerp: Post / Pakket versturen van of naar Florida

  1. Top | #151

    Standaard Re: Post / pakketten ontvangen op je vakantieadres

    Heeft er iemand ervaring met huren van een (PO) box waar pakketten heen gestuurd kunnen worden?
    Met zo'n box kan je van te voren shoppen en spullen op laten sturen, en ophalen als je in Orlando bent.

  2. Top | #152
    Regelmatige Bezoeker Stinsa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    38

    Standaard Re: Post / pakketten ontvangen op je vakantieadres

    Ik heb het voordeel dat ik het altijd naar familie of vrienden daar laat sturen en als ik weet dat ik ga begint het grote online shoppen. Ik koop bijna niets meer daar terplekke maar bijna alles online scheelt zo veel geld! Maar ik ben ook wel benieuwd naar zo'n PObox hoe dat verder werkt, voor wanneer we naar gebieden gaan waar we niemand persoonlijk kennen.

  3. Top | #153
    Vaste Bezoeker anjavromans's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    65

    Standaard Re: Post / pakketten ontvangen op je vakantieadres

    Nou, ik had dus gevraagd wat het kost om zo'n barbiepop te laten verzenden en dat zou rond de 80 dollar kosten.. en dan nog het verzenden van usa binnen usa..die zouden rond de 25 dollar zijn. Nu kwam ik heel toevallig de pop weer tegen en die verzond wel naar Nederland.. en voor de verzendkosten was ik 60 dollar kwijt. En daar zitten de invoerrechten al bij.. dat zou bij die van 80 dollar dus niet zijn.. als ik mensen zou kennen in the USA zou dat idd een stuk makkelijker zijn

  4. Top | #154
    Vaste Bezoeker anjavromans's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    65

    Standaard Re: Post / pakketten ontvangen op je vakantieadres

    Hallo, ja ik zie nu pas het berichtje.. ( ik krijg geen email als ik dus priveberichten krijg dus zag het niet eerder) super aardig.. mocht het nou ooit eens zo zijn dat ik weer iets wil bestellen dan laat ik het weten.. bedankt!!!

  5. Top | #155
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    6

    Standaard Gekochte spullen naar nederland versturen met de post

    Ik wil in florida golfclubs kopen maar deze zijn aan de wat grote kant.
    Weet iemand hoe het werkt met versturen naar nederland met de post.
    BTW betalen in nederland?is het veilig.

  6. Top | #156
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: Gekochte spullen naar nederland versturen met de post

    Je kan ze natuurlijk wel laten verzenden naar Nederland zitten genoeg bedrijven die dat voor je kunnen verzorgen, maar kosten zijn hoog en bij aflevering thuis vaak een flinke rekening van de Douane in Nederland en dat is meestal niet alleen de BTW, veilig zal het wel zijn, Wij hebben al diverse malen golfclubs gekocht in Florida deze gewoon in een golftas gedaan en de tas in een golftas travelbag gedaan en meegenomen in het vliegtuig wij moesten bij Delta airline rond de 55 euro betalen enkele reis.

  7. Top | #157
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Post / Pakket versturen van of naar Florida

    als je je (gratis) aanmeld via de klm golfclub, mag je blijkbaar nog gratis een golftas per gezelschap inchecken
    zoiezo denk ik dat het goedkoper is om de set gewoon mee te nemen in het vliegtuig net wat CANT51 al aangeeft zijn deze kosten vele malen
    minder dan dat je per post verstuurt
    wat ook een mogelijkheid is.. dat hebben we afgelopen oktober gedaan (bij Delta)
    is dat wijzelf gewoon onze koffers hebben mee genomen die vrijgesteld waren op ons ticket, en onze zoon zonder koffer naar Florida is gegaan
    bij KLM / Delta hebben we vooraf gemeld dat hij met een golfset reisde ipv een koffer
    hij heeft op de terugweg de golfsclubs in zijn travelbag zo gratis mogen in checken omdat hij geen eigen koffer had,en de golftas dus als het vrijgestelde stuk bagage word gerekend
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 18-02-14 om 09:52.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  8. Top | #158
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard Re: Post / pakketten ontvangen op je vakantieadres

    Kun je ook gewoon een pakketje laten bezorgen bij bijv Disney's yachtclub, nog voor je ingechecked bent? En zo ja, hoe gaat dat dan? Wat vul je dan in bij de adresgegevens, je naam en adres vd yachtclub? Moet je de yachtclub eerst op de hoogte stellen dat er iets onderweg is?

    ik heb nl bij abercrombiekids online zulke leuke dingen gezien die in de winkel (in de floridamall) volle prijs is en online voor een prikkie. Alleen die prijzen gelden niet als je het naar Holland laat sturen....

  9. Top | #159
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    83

    Standaard Re: Post / pakketten ontvangen op je vakantieadres

    Ik zou zeker van tevoren even contact opnemen met het hotel, da's wel zo beleefd. In mijn ervaring is het nooit een probleem.

    Qua adressering doe ik altijd zoiets:

    Angelina
    c/o Bellstand Disney Yachtclub
    etcetc..

    Verreweg de meeste hotels hebben naast de lobby een afsluitbare kast/kamer voor koffers en andere spullen waar ze je pakketje veilig kunnen bewaren. Geef bij het afhalen de bellboy een paar dollar fooi en klaar ben je.

    Is bij mij in 20+ jaar nog nooit misgegaan. (effe afkloppen )

  10. Top | #160
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard Re: Post / pakketten ontvangen op je vakantieadres

    Oh ok. Mijn broer had inmiddels wel gelezen dat ze het aannemen inderdaad en dat je de arrivaldate erbij moet zetten. Wat gebeurd er mocht een pakje niet op tijd aankomen? We zijn er van woensdag tot zondag en dan terug naar Nederland. (Al doe ik wel de expressdelivery van 1 dag)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •