Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 18 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 179

Onderwerp: Post / Pakket versturen van of naar Florida

  1. Top | #141
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Post / pakketten ontvangen op je vakantieadres

    55 euro is niet misselijk voor zo'n pakketje, maar ligt wel aan hoe het verzonden word. UPS of USPS, overnight of enkele weken, verzekerd / onverzekerd. Maar dan blijft het nog veel. Er zijn hier in NL en ook overzee wel een aantal bedrijven die dat voor jou willen verzorgen, tegen betaling uiteraard (op het AA forum zitten een paar leden die dat doen), maar wat die rekenen, weet ik niet. Ik zou gewoon wachten tot je in Florida bent, en het dan (in overleg met de verkoper) naar je hotel of een postkantoor laten sturen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #142
    Vaste Bezoeker anjavromans's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    65

    Standaard Re: Post / pakketten ontvangen op je vakantieadres

    Tja, het is via ebay en ik ben pas in maart in Orlando. Hij schreef al dat hij het niet naar een postkantoor laat komen en als de biedingen stoppen hij het ook verstuurd.. dan ligt het 3 maanden in het hotel en dan is het het vraag of ze het nog hebben als ik aankom.. of dan ziet Boy George eruit als Ken..hihihihi

  3. Top | #143
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Post / pakketten ontvangen op je vakantieadres

    Als ik zoiets wil mail ik de verkoper. Misschien kun je iets afspreken dat je vast betaald via Paypal en dat de verkoper de pop opstuurt wanneer je in Orlando bent. Mijn ervaring is dat de verkopers over het algemeen zeer behulpzaam zijn. Ik heb zo eens een Florida en USA bedeltje gekocht voor mijn Pandora armband. En als je al betaald hebt is het geld binnen bij de verkoper en willen ze de spullen misschien wel zo lang vasthouden voor jou. Ik zeg altijd: Als je het niet vraagt weet je het niet. Als ik jou was probeerde ik dit gewoon.

  4. Top | #144
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Post / pakketten ontvangen op je vakantieadres

    Ik maak al jaren gebruik van de service van
    USA 2 YOU als ik iets wil bestellen uit de usa
    Kan ze 200% aanbevelen
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  5. Top | #145
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Post / pakketten ontvangen op je vakantieadres

    Ik heb bij Amazon een paar keer wat besteld met levering naar het hotel.
    Hotel per mail gevraagd of het goed was.
    Adres opgegeven met daarin t.a.v. mijn naam.
    Aankomst pakketje aan het hotel gemeld via mail.
    Kon het via track/trace volgen.
    Toen ik incheckte zagen ze op het scherm gelijk, dat er een pakketje voor mij was.
    Moest voor ontvangst tekenen op een lijst en zo te zien kwamen er meer pakketjes voor gasten.

    Verliep dus prima.

  6. Top | #146
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: Post / pakketten ontvangen op je vakantieadres

    Ook wij hebben vaak iets laten bezorgen bij villa's en hotels, het is wel 1x mis gegaan naar een villa de eigenaar had, wat wij niet konden weten, en doorstuur service op zijn adres in Orlando laten zetten voor de maanden dat hij er niet was, heeft een hoop gedoe opgeleverd we zagen op track en trace wel dat het onderweg was maar niet waar naar toe, ja toen het te laat was en toen was het pakje al in Engeland :-)
    dus vraag even aan de verhuurder of er gewoon post bezorgd kan worden op je verblijf adres, scheelt een hoop gedoe :-).

  7. Top | #147
    Vaste Bezoeker anjavromans's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    65

    Standaard Re: Post / pakketten ontvangen op je vakantieadres

    Ja klopt, dat heb ik gevraagd maar hij zegt dat de biedingen over 2 dagen stoppen en dat hij geen 3 maanden met de pop wil blijven zitten. Dat hij het dan opstuurt. maar ik ben pas in maart in Orlando. Ik heb hem dat uitgelegd maar hij weet ook wel dat hij die pop makkelijk verkoopt .

  8. Top | #148
    Vaste Bezoeker anjavromans's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    65

    Standaard Re: Post / pakketten ontvangen op je vakantieadres

    Ik heb een mail terug ontvangen en het kost 70-80 dollar om het vanuit the USA te versturen. Ik wil dolgraag die pop maar ik vind dat gewoon te duur. Dus laat het even overgaan

  9. Top | #149
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Post / pakketten ontvangen op je vakantieadres

    ik denk dat usa2you daar echt wel goedkoper in is,,
    ik betaal voor een pakket tot 2 kilo..dacht iets van25/30$
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  10. Top | #150
    Vaste Bezoeker anjavromans's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    65

    Standaard Re: Post / pakketten ontvangen op je vakantieadres

    ooo dat scheelt veel. Ze hadden net weer terug geschreven dat er iemand is die ook vaak barbiepoppen besteld en dat mijn bestelling dat misschien met hun bestelling mee kan.
    Ik vind dat echt super aardig. Maar de bieding op ebay is al afgelopen.. ze staan er nog wel op en die verzenden wel naar Nederland maar daar beginnen ze rond de 135 dollar excl. verzendkosten.. en deze vroeg mar 40 dollar ( is het op geëindigd) Maar als ik dan nog 80 dollar moet betalen naar Nederland en verzendkosten van USA binnen USA zou ik het totaal ook kwijt zijn.. maar ik zal eens kijken bij usa2you..ligt er denk ook aan wat je verstuurd hoe duur de verzendkosten zijn.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •