Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 18 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 179

Onderwerp: Post / Pakket versturen van of naar Florida

  1. Top | #121
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Post / Pakket versturen van of naar Florida

    En als je een pakket laat opsturen of zelf opstuurt vanuit Fl. heeft het vrijwel altijd de aandacht van de douane of de pakjestransporteurs vragen wat erin zit en wat de waarde is.
    BTW en/of invoerrechten betalen.

    Knaapje

  2. Top | #122
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Post / Pakket versturen van of naar Florida

    Met de transporteurs (Fedex, UPS, DHL etc.) ben je daar zeker van. Die berekenen het zelf al door, incl. invoerrechten over de transportkosten, dat zijn ze verplicht.
    Met USPS wil dat er nog wel eens bij door glippen, hoewel dat tegenwoordig bijna uitzondering is.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #123
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    174

    Standaard Re: Post / Pakket versturen van of naar Florida

    Ik weet niet als mensen dit interessant vinden maar skrill heeft een nieuwe product.

    World post.

    http://corporate.skrill.com/2011/11/...ld-post/22474/

  4. Top | #124
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard Post / pakketten ontvangen op je vakantieadres

    Heefft iemand van jullie wel eens pakketjes laten versturen naar de vakantievilla waarin je verblijft?
    Wordt het net als hier aangeboden?
    Wat als je niet thuis bent?

    Ik heb wat Amerikaanse sites waar ik spullen op wil kopen die niet versturen naar Nederland (eBay) of waarvan de kosten veel te hoog zijn.

    Ik wil niet via de verschillende bureautjes gaan werken die het voor mij gaan verschepen.

    grtz
    Sleepwalker

  5. Top | #125
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Waspik
    Berichten
    143

    Standaard Re: pakketjes ontvangen op je vakantieadres

    dan leggen ze het gewoon voor de deur, heb dit al diverse malen meegemaakt. nooit geen probleem gehad.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-02-12 om 22:47. Reden: fqe

  6. Top | #126
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: pakketjes ontvangen op je vakantieadres

    Ja hoor, hier hetzelfde. Ook al heel veel, en binnenkort weer, aan huis laten bezorgen.
    Als je er bent word er vaak nog aangebeld en anders wordt het voor de deur gezet, geen probleem.

    Kleine pakketjes doen ze ook nog wel eens in de mailbox. Check die dan wel regelmatig, want de jongens/meisjes van Fedex/UPS vergeten het vlagje nog wel eens. USPS niet.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #127
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: pakketjes ontvangen op je vakantieadres

    Bij ons niet!!

    Ik dacht ook dat het zo zou gaan maar bij onze villa in Windsor Palms ging het toch anders. Het huis was geregistreerd als 'niet bewoond' omdat het alleen in de korte verhuur zat, dat hadden de bewoners blijkbaar zo geregeld. Ik had dus 2 pakketjes laten bezorgen en op de website van USPS stonden die als Undelivered, return to sender. Ik ben USPS gaan bellen en gelukkig kon ik ze allebei nog onderscheppen op het USPS depot in Kissimmee. Die mevrouw van USPS was redelijk geïrriteerd en legde mij uit dat je ze dan beter naar het postkantoor kan laten sturen en het zelf daar ophalen. Dat schijnt altijd goed te gaan.

  8. Top | #128
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: pakketjes ontvangen op je vakantieadres

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Check die dan wel regelmatig, want de jongens/meisjes van Fedex/UPS vergeten het vlagje nog wel eens. USPS niet.
    Over het vlaggetje van de mailbox bestaan veel misverstanden. Vlaggetje omhoog betekent: ik heb te versturen post in de mailbox gelegd, s.v.p. meenemen. Het betekent niet: you've got mail!

    http://wiki.answers.com/Q/What_does_...n_on_a_mailbox
    Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 14-02-12 om 20:57. Reden: link erbij

  9. Top | #129
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: pakketjes ontvangen op je vakantieadres

    In 2010 hadden we een villa gehuurd van een Engels echtpaar. Ik heb van te voren aan hen gevraagd of ze het goed vonden als we iets op dat adres lieten bezorgen, in de periode dat wij daar dus op vakantie waren.
    Hun wilden dat liever niet maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de reden vergeten ben ...
    Misschien om de reden die Cloggie68 aangeeft?
    Sowieso was het in een gated community dus we hadden toch "thuis" moeten zijn om de bezorger toegang te kunnen verschaffen tot de community.

  10. Top | #130
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: pakketjes ontvangen op je vakantieadres

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten
    Over het vlaggetje van de mailbox bestaan veel misverstanden. Vlaggetje omhoog betekent: ik heb te versturen post in de mailbox gelegd, s.v.p. meenemen. Het betekent niet: you've got mail!

    http://wiki.answers.com/Q/What_does_...n_on_a_mailbox
    Kijk, weer wat geleerd \\/, hoewel de link ook aangeeft dat het soms anders gebruikt wordt.
    Overigens staat daarover wel iets wat eigenlijk niet kan;

    ""The flag can also serve as an indication the letter carrier has come and left mail, but it's generally thought inconsiderate to use it for that purpose alone because if the letter carrier has no mail for you it forces him or her to make an unnecessary stop.""

    De postbode komt, stopt een brief in de bus, denkt; ik doe het vlagje omhoog, dan weten de mensen dat er post is, en rijdt weg.
    Hij kijkt in de spiegel (of rijdt aan de andere kant de straat terug) en denkt; hee, vlagje omhoog, ik moet wat afhalen, en stopt voor niks :-k

    Volgens mij zijn postbodes wel wat slimmer dan dat.
    Maar goed, we dwalen af, maar ik ben wel weer wat wijzer
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •