Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 18 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 179

Onderwerp: Post / Pakket versturen van of naar Florida

  1. Top | #101
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: pakket versturen van Florida/USA naar Nederland

    Verzend tarieven zijn hoger dan de tarieven voor je extra koffer. Als ik voor mijn werk een pakket van een paar kilo laat versturen kost dat al tegen de $100,-.

    Zelf neem ik die $50 voor de extra koffer dan maar voor lief. Zie het gewoon alsof je ticket iets duurder is geworden en je neemt er immers weer veel voordelige spullen in mee die hierdoor ietsje duurder worden maar zeker nog voordeliger zullen zijn dan in NL.


  2. Top | #102
    Vaste Bezoeker oma van tijn's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    nijmegen
    Berichten
    96

    Standaard Re: Pakket versturen vanuit Florida

    okay ik heb begrepen dat de extra koffer tegen de 300 euro aanzit... wellicht verkeert gelezen bedankt

  3. Top | #103
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Locatie
    Vlakbij Zaltbommel
    Berichten
    29

    Standaard Re: Pakket versturen vanuit Florida

    Hallo Oma van Tijn,

    Wij nemen altijd een hele grote opvouwbare tas mee in de koffer op de heenreis. Hier gaan op de terug reis de kleren in zodat de koffers vol met de gekochte spullen gepakt kunnen worden. Bij Aer Lingus betaal je voor een extra koffer van maximaal 23 kg maar € 40,00 extra. Shop ze !

  4. Top | #104
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Pakket versturen vanuit Florida

    Bij United, als je hem online aanmeldt $45,- en dan mag hij weer als vanouds 32KG wegen.
    Maar zelfs 23KG voor €50,- bij Martinair is beduidend goedkoper dan USPS, UPS, FEDEX etc.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #105
    Vaste Bezoeker brutus's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    63

    Standaard Re: Pakket versturen vanuit Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Bij United, als je hem online aanmeldt $45,- en dan mag hij weer als vanouds 32KG wegen.
    Maar zelfs 23KG voor €50,- bij Martinair is beduidend goedkoper dan USPS, UPS, FEDEX etc.
    geld die 32kg ook als ik hem op het vliegveld incheck en $50 betaal?

  6. Top | #106
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Pakket versturen vanuit Florida

    Daar ga ik wel van uit, het stond onder het tariefblokje van United, online en aan de bali.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #107
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2010
    Locatie
    Jacksonville
    Berichten
    28

    Standaard Re: Pakket versturen vanuit Florida

    Nu blijf ik toch benieuwd met wie en hoe diegene die wel eens iets naar NL verstuurd dit doet. Wat is de meest economische wijze op dit moment.
    Wij blijven nl zelf voorlopig in Florida dus die extra koffer is geen optie.

  8. Top | #108
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Pakket versturen vanuit Florida

    Je haalt bij het postkantoor een standaard doos (flat rate) van USPS en een douaneverklaring. Je vult het doosje en vul het douaneformulier in. Daarna weer naar het postkantoor om het pakket te versturen. Dit is de goedkoopste oplossing. Je kan ook een eigen doos nemen maar die hebben niet de standaard maten waarmee de USPS werkt en dan wordt het al heel snel veel duurder. Kijk ook op http://www.usps.com/international/sendpackages.htm.

    Uiteraard kan je ook je pakketjes via UPS, Fedex of DHL versturen. In de meeste plaatsen zijn zogenaamde shipping stores waar je ook advies kan vragen.

    Succes
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  9. Top | #109

    Standaard Re: Postpakket opsturen vanuit Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix Bekijk Berichten
    Ik heb vorige week een pakket via de post vanuit Florida naar Nederland gestuurd. Het is vandaag aangekomen. Ik heb geen invoerrechten hoeven te betalen. Het pakket was 4,5 kg zwaar en de inhoud was zeer divers.
    Succes
    Ik vroeg me af waar je dit precies hebt gedaan?
    Ik ga in oktober naar Florida en wil ook graag een pakketje met kruidenierswaren naar huis sturen.

    Wat is de goedkoopste manier en waar doe ik dat??

    Een extra koffer is geen optie want die gaat ook al mee!
    Ik wil dus buiten die extra koffer nog een pakketje naar huis sturen.

    Iemand tips??

    Groetjes Lucy

  10. Top | #110
    Regelmatige Bezoeker Maya1973's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    27

    Standaard Re: Post / Pakket versturen van of naar Florida

    Hoi Lucy,

    Misschien brutale vraag, maar wat wil je precies opsturen?
    Ik heb sinds kort een webshop ontdekt met allemaal USA food.
    Boven de 27 euro verzenden ze gratis in heel Nederland.
    Misschen hebben ze de spullen die jij wil opsturen wel online staan.
    De producten zijn uiteraard wel iets duurder dan in de USA maar wellicht nog altijd goedkopen dan van daar uit verzenden.
    Ik heb er vorige week voor de eerste keer besteld en binnen 2 dagen in huis....
    Ik mag hier geen reclame maken dus als je het internetadres wil hebben laat maar weten, dan stuur ik je een pb'tje.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •