Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 43

Onderwerp: Hotel gezocht: Naples

  1. Top | #31
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Netherlands, The Hague
    Berichten
    38

    Standaard Re: Hotel gezocht: Naples

    RAMADA Inn of Naples. Prijs/kwaliteit verhouding perfect. Vraag een upgrade met zwembadzicht, en 2nd floor, dan ben je verzekerd van een lichte kamer. Keukenblokje, koelkastje, perfect werkende wifi. En heerlijk rustig.

  2. Top | #32
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Hotel gezocht: Naples

    Wij zitten nu in The Inn on Fifth. Zeer mooi hotel. Perfecte ligging. Strand op loopafstand en naar de pier is het 2 km. Over het strand naar de pier wandelen is erg leuk. Kamers zijn ruim en schoon. Zwembad is ideaal en ligt half in de schaduw. Ligbedden voldoende aanwezig. Handdoeken service bij het zwembad. Starbucks aan de overkant.

  3. Top | #33
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Hotel gezocht: Naples

    Wij hebben vorig weekend 1 nacht verbleven bij Inn at Pelican Bay en ik kan dit hotel ook zeker aanbevelen. Het is een heel erg mooi en zeer betaalbaar hotel $ 84,- inclusief ontbijt wat zeer uitgebreid was. Het hotel heeft een gratis shuttledienst naar het strand. Koffie en thee de hele dag gratis te pakken.

  4. Top | #34
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    112

    Standaard Re: Villa gehuurd in Naples?

    Wij hebben vorige week in een hotel in Naples gezeten, dit was het Doubletree suites hotel , is echt een aanrader voor een paar dagen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-01-14 om 16:08. Reden: verplaatst

  5. Top | #35
    Regelmatige Bezoeker ess's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    apeldoorn
    Berichten
    45

    Standaard waar verblijven in Naples?

    Hallo,
    Over 10 dagen vertrekken wij weer naar het heerljke Florida
    (ons web-log is er al klaar voor http://www.esthervanderzouw.com/2014/Algemeen.html )
    Nu willen we 1 nacht over blijven in Naples waar moet ik kijken voor een hotel?
    En wat zijn de mooie stranden daar om schelpen te zoeken?
    Bedankt alvast voor de hulp.
    Groetjes Esther

  6. Top | #36
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    112

    Standaard Re: waar verblijven in Naples?

    DoubleTree Suites by Hilton , lekker verwarmd buiten zwembad met, goed Sushi restaurant inpandig. Afgelopen januari nog enkelen nachten geweest.

  7. Top | #37
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: waar verblijven in Naples?

    Ik lig nu bij het zwembad van de Inn of Naples. Goed betaalbaar en netjes hotel en het leuke is dat iedere hotelkamer een balkonnetje heeft. www.innofnaples.com
    Persoonlijk vond ik de Best Western nog mooier maar die is ook weer een stuk duurder.

  8. Top | #38
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: waar verblijven in Naples?

    Wij hebben in juli 2012 een aantal nachten in Hilton Naples verbleven. We zaten op de executive Floor wat inhield dat er continental breakfast bijzat en heel de dag door kon je Starbucks coffee tappen op de gang en er werd heel de dag op deze etage hapjes geserveerd. Nu klinkt dit alles erg duur, nou dat was het zeker niet. Ik heb dit hotel volgens mij destijds geboekt via expedia. Wat ik ook aantrekkelijk vond van dit hotel was dat je fietsen gratis kon huren en dat er een pendelbusje naar het strand was. Bovendien een net zwembad en fitnessruimte aanwezig.
    ik ben in Naples aan diverse stranden geweest, echter weinig schelpen gezien. Waar het heel leuk is om te vertoeven, is de pier van Naples. Dit is echt een ontmoetingsplaats waar veel gevist wordt door de bewoners van Naples en er hangt een aangename relaxte sfeer. Als je geluk hebt kun je hier ook dolfijnen spotten. De watertaxi van Naples is ook de moeite waard. Voor weing geld vond ik het een heel leuk tochtje waarbij we ook weer een aantal dolfijnen zagen en een kapitein die vol verve vertelde over Naples.

  9. Top | #39
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: waar verblijven in Naples?

    Esther43, ik denk toch dat juli goedkoper is dan nu. Het is nu volop hoogseizoen Ivm sunbirds uit het noorden. Overal zie je nu ook no vacancy bij de hotels. Ik zou dan ook zeker van tevoren reserveren.

  10. Top | #40
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: waar verblijven in Naples?

    Ik weet inderdaad de prijzen van dit seizoen niet. Maar wat meestal loont is veel zoeken bij veel verschillende aanbieders. Ik heb hierdoor regelmatig hotels kunnen boeken die ik over het algemeen te duur vind. Ik vind dit bijna een sport en volgens mij veel forumleden met mij. Toch? Ik moet hierbij wel zeggen dat ik dit nog nooit gedaan heb maar met nog een paar weken te gaan. Dan valt het misschien wel tegen....



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •