Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 47

Onderwerp: Cape Coral

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    1

    Standaard Cape Coral

    Hey,,

    Iedereen die iets leuks weet te doen in de buurt van cape coral......moet het even laten weten..... :lol:
    We gaan op 11 augustus naar cape coral en we zijn nu allemaal informatie aan het verzamelen wat ze allemaal kunnen doen......
    Dus als u iets leuks weet te doen laat het ons even weten :roll:
    Alvast bedankt.... :wink:

    Groetjes R.R

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Wat voor een soort vermaak ben je naar op zoek? pretparken, waterattracties, etc?

    Wat ik hier zo uit haal is er vooral veel waterpret in die buurt: http://www.virtuallyparadise.com/bus...ttractions.htm
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard Cape Coral of Bradenton

    We zijn al 2 jaar naar dezelde villa in Bradenton geweest, dit is goed bevallen, gingen altijd naar Anna Maria Island naar het strand.

    Nu willen we eigenlijk wat anders en hebben Cape Coral op het oog. Nu weet ik alleen niet of dit ook een beetje (max 1/2 uur) van een mooi wit zandstrand af ligt en of er in de buurt ook wat de doen is (walmart etc)?

    Rotonda is ook voorbij gekomen, maar zover ik kan zien is daar bijna niets te doen qua eten/winkelen etc/?

    Wie kan me adviseren?

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    18

    Standaard Re: Cape Coral of Bradenton

    Je kunt op www.capecoral.net eens kijken naar de stranden. Fort Myers Beach is (afhankelijk van welk seizoen je gaat) ongeveer 45 minuten rijden. Er is genoeg te doen. Sunsplash Water World, wall mart (meerdere) en leuke shopping malls. Kortom ; zeker de moeite waard !!

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    44

    Standaard Re: Cape Coral of Bradenton

    Wij zijn september 2010 2 weken in Cape Coral geweest en ik moet je zeggen dat wij , mede door ons fantastische huurhuis op een mooie lokatie, het uitstekend naar ons zin hebben gehad!
    Stranden zijn niet echt in de buurt, daar moet je inderdaad 34 minuten voor rijden, maar er is genoeg te doen.
    Pine Island is ook leuk, daar hebben wij een speedboot gehuurd , dat was een leuke ervaring omdat je op die manier bij kleine eilandjes kan komen waar je niemand tegenkomt. (d.w.z. wij waren daar in sept/oktober, rustige periode)

    Winkels, en restaurants zijn er ook plenty!

    Dit jaar gaan wij een week naar Rotonda en aansluitend 2 weken
    omgeving Orlando.

    Rotonda is ook weer nieuw voor ons, het ligt wel dichter bij de stranden.
    Ach, we zien het wel en laten ons verrassen.

  6. Top | #6
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Cape Coral of Bradenton

    Cape Coral is leuk, mooi maar ver van het strand. In de omgeving vond ik niet zo heel veel te doen. 1 shopping mall in Ft Myers, 2 outlets in de omgeving. Je kunt wel makkelijk naar Sanibel en Captiva. In Ft Myers de Edison Estate. Waar wij zaten was het een aardig stukje rijden naar restaurants en Walmart.
    Wij hadden een prachtige villa met boot. Als je rust zoekt zit je daar prima, maar het is heel wat anders dan de Gulf coast bij Bradenton.
    Op mijn oude weblog kun je het e.e.a. nalezen, we zijn er 2x geweest.

  7. Top | #7
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Cape Coral of Bradenton

    Cape Coral is inderdaad ietsjes verder van de stranden (wat is ver) daarom is het ook zo leuk om een boot te huren samen met je huis. Op die manier vaar je gewoon naar bv Sanibel en andere eilandjes waar je alleen kan komen met de boot. Wel even opletten dat je een huis uitzoekt met (direct) gulfacces. Dat zal heel veel tijd schelen :razz:
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  8. Top | #8
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Cape Coral of Bradenton

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door angelique100 Bekijk Berichten
    . Wel even opletten dat je een huis uitzoekt met (direct) gulfacces. Dat zal heel veel tijd schelen :razz:
    Dat is een heel goede tip, wij hadden wel gulf access maar moesten eerst door doolhof van canals, ook leuk hoor, maar je mag daar niet hard varen, dus het duurde behoorlijk lang. Ook belangrijk dat je dan goed oplet of een water navigator meeneemt, anders kan het behoorlijk lastig worden om je villa weer te vinden.

  9. Top | #9
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Cape Coral of Bradenton

    Hoi Wendy,

    Kijk eens op de volgende site, uit ervaring weet ik dat die betrouwbaar is!
    http://www.capecoralvacationservices.com/
    Veel plezier daar!

    Greetz, Remco

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: Cape Coral of Bradenton

    Vorig jaar deze villa gehuurd

    http://www.fewo-direkt.de/ferienwohn...enhaus/p525442

    Prachtig huis van Duitsers. Heel luxe en een mooie pooltafel erbij. Mooi meubilair op het terras. Supermarkten vrij dichtbij. Ook de boot erbij gehuurd, alles bij elkaar niet echt goedkoop maar wij waren met 2 gezinnen en konden de kosten delen. Het huis ligt ong 20 min varen van de rivier af. Mooie tochtjes gemaakt met de boot. Ook hengels gehuurd en onderweg op strandjes gevist en vanaf de boot. [wij hadden geen vaar-ervaring, maar onze mannen kregen een 3 uur durende instructie en het is allemaal goed gegaan. Wij hadden navigatie aan boord]
    Cape coral was zelf niet zo bijzonder maar sanibel ligt niet zo ver weg en is echt prachtig.
    Cape coral is een hele grote wijk met allemaal kanaaltjes waardoor veel huizen aan het water liggen en dat geeft toch wel een heel prettig gevoel en een mooi uitzicht.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •