Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: Even voorstellen: heikje

  1. Top | #11
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Kan je vriendin ook niet op het forum komen? Of heeft ze internet-angst in het algemeen?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    belgie
    Berichten
    24

    Standaard

    hehehe, ik zal het haar eens voorstellen maar dan zal het al te laat zijn,denk ik want we gaan donderdagavond boeken. )

    Maar ik zal het haar zeker eens vragen!

  3. Top | #13
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Ik ben erg benieuwd wat het donderdag geworden is
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #14
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Dat geld ook voor veranderingen bij je autohuur.
    NEEEE!!! Hier moet je dus heel erg goed mee uitkijken. Soms staat omboeken naar een andere locatie gelijk aan opnieuw boeken. En dan loop je dus de kans dat je opeens in een ander (duurder) tarief valt, dat je vroegboek-korting vervalt etc.

    Trust me, we hebben er ervaring mee.
    Heb daar wel goede ervaring mee gehad afgelopen keer.
    We hadden in New York een Avis auto gehuurd (gewoon, rechtstreeks bij Avis) maar omdat we van hotel zijn veranderd moest ik de auto en het hotel (Days Inn Newark) 2 dagen van te voren annuleren, gewoon ook weer via internet, en koste allebei niets.
    Nu let ik bij het boeken van een hotel wel altijd op de annuleringsvoorwaarden, en maak dan een afweging tussen flexibeler zijn of iets lager tarief. Maar dat leer je vanzelf wel na een paar keer boeken.
    Eric

  5. Top | #15
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    11

    Standaard

    Hoi Heikje, wij zijn vorig jaar voor de eerste keer naar Florida geweest en hadden de reis via een reisbureau geboekt. Door orkaan Wilma konden wij niet van alle verschillende geboekte hotels ( in verschillende plaatsen, meestal he bij een rondreis :lol: )gebruik maken. De enige optie van het reisbureau was om op een plek de hele vakantie te blijven..... maar wij hadden een rondreis geboekt Het reisbureau had als enig antwoord "take it or leave it" dus hebben wij zelf naar andere hotels gezocht en hebben dus onze rondreis op eigen houtje gemaakt... Wij hebben vervolgens niks meer gehoord van de reisagente en hebben dus na een heleboel gezeik in Nederland 120 euro :!: vergoeding gekregen. Je begrijpt voor ons nooit meer via een reisbureau. Ik wil niet beweren dat het bij ieder reisbureau/ reisorganisatie zo gaat maar wij hebben het nu lekker allemaal zelf geregeld via internet en vrijdag vertrekken wij :lol: :lol: :lol: richting Florida.
    Veel succes met je keuze.
    Groetjes Wilma.
    Je leeft maar een keer............

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    belgie
    Berichten
    24

    Standaard Re: Even voorstellen: heikje

    Ik ben nog vergeten te zeggen wat we nu precies geboekt hebben!
    Wel we vertrekken 03/02 en komen 19/02 terug van volgend jaar..
    We vliegen mee met Delta airlines, als we vertrekken moeten we overstappen in Atlanta en als we terug komen is het via Newyork(JFK)..
    Alles samen, vliegtuig ticket, verzekering (voor onszelf en auto), verhuur auto betalen we alles samen 667 euries!! Vind ik dus echt niet veel,eh!!!

    Nope, ik ben tevreden

  7. Top | #17
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Even voorstellen: heikje

    nou dat is wel heel erg goedkoop toch???????
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •