Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Onderwerp: Even voorstellen: heikje

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    belgie
    Berichten
    24

    Standaard Even voorstellen: heikje

    Hoihoi,

    ik ben een belgische meid die binnenkort (lees binnen een half jaar pas) voor de allereerste keer naar florida gaat trekken (eigenlijk allereerste keer naar amerika ook). Overmorge gaan we onze reis boeken alsook onze huurauto. we weten alleen nog niet juist hoelang we gaan gaan en wanneer we vertrekken..

    waarschijnlijk van 01/02/2007 tot 16/02/2007 ongeveer!

    ik hou jullie op de hoogte...

    greetss

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Welkom Heikje!

    Hoe kun je boeken als je nog niet weet hoe lang je wilt gaan en wanneer je vertrekt?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    belgie
    Berichten
    24

    Standaard

    hoi,

    Wel in samenspraak met het reisbureau gaan we bespreken hoelang we willen blijven. In ieder geval tussen de 14 en 21 dagen.. dus eigenlijk 2 of 3 weken.. ik heb alvast een hele maand verlof genomen dus het hangt ook een beetje af hoe de kostprijs gaat meevallen.

    We willen slapen in jeugdherbergen of in motels, alleen de eerste en laatste nacht in hotel slapen!!

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Hoe oud ben je als ik vragen mag? Als er 1 bestemming is waarvoor het makkelijk is om zelf te boeken dan is het wel naar Florida.

    Ticket + autohuur kun je prima zelf online boeken. Hotels betaal je in nederland meestal per persoon. Online of ter plekke (bonnefooi) betaal je per kamer. Tel uit je winst. Touristische bestemmingen als Orlando betaal je echt weinig voor een motel-kamer. Bestemmingen als Miami en Key-west zijn wat duurder.

    Jullie gaan buiten het hoofdseizoen dus dan zijn overnachtingen geen probleem.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    belgie
    Berichten
    24

    Standaard

    wel ik ben dan 29 jaar. ikzelf wil het ook via internet boeken en had ook alles gevonden inclusief adres van jeugdherbergen enzo maar mijn vriendin die mee gaat vertrouwd het internet niet en ze wilt percee boeken via een reisbureau. dus om de kerk in het midden te houden zal ik haar haar zin geven en boeken via een reisbureaun hoewel ik idd het ook beter en vooral sneller zou vinden om het zelf via internet te boeken!

    maarja, we zijn met twee dus ja... )

  6. Top | #6
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heikje
    wel ik ben dan 29 jaar. ikzelf wil het ook via internet boeken en had ook alles gevonden inclusief adres van jeugdherbergen enzo maar mijn vriendin die mee gaat vertrouwd het internet niet en ze wilt percee boeken via een reisbureau. dus om de kerk in het midden te houden zal ik haar haar zin geven en boeken via een reisbureaun hoewel ik idd het ook beter en vooral sneller zou vinden om het zelf via internet te boeken!
    Wat is er niet aan te vertrouwen dan? Volgens mij zijn reisbureaus een uitstervend fenomeen. Ik vertrouw het reisbureau juist niet
    Volgens mij boeken de meeste mensen op het forum online. Je boekt gewoon bij een nederlands bedrijf, het enige verschil is dat je niet bij een verkoper aan een tafel gaat zitten om onder het genot van een bakje koffie je wensen door te spreken.

    Viegtickets en autohuur die je via een internet-buro boekt leveren je uiteindelijk ook gewoon hetzelfde E-ticket of Voucher op hoor..

    Ik zou ook vooral gaan kijken wat het prijsverschil is.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    belgie
    Berichten
    24

    Standaard

    hoi Njit,

    Ik begrijp je volkomen, maar ze wilt het gewoon echt niet.. en voor mij maakt het niet uit zolang ik er maar geraak is het oke voor mij.. (ben geen moeilijk meisie! hihih )

  8. Top | #8
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Njit heeft volkomen gelijk, als hij zegt dat je beter via het internet kunt boeken.
    Ik ben net terug van vier weken USA, en we hebben alles via het internet geregeld, vliegreis, auto's, hotels, zelfs alle tickets.
    Het scheelt je een hoop geld, en je kan het vaak veel makkelijker wijzigen als het nodig is.
    Zo hebben we tijdens de trip tot wat veranderingen besloten, en dat gewoon ook weer via het internet geregeld.
    De meeste hotels die je via het internet boekt, mag je tot op de dag van aankomst annuleren, als je via een reisburo boekt ben je je geld kwijt !!
    Dat geld ook voor veranderingen bij je autohuur.
    Succes, Eric

  9. Top | #9
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Dat geld ook voor veranderingen bij je autohuur.
    NEEEE!!! Hier moet je dus heel erg goed mee uitkijken. Soms staat omboeken naar een andere locatie gelijk aan opnieuw boeken. En dan loop je dus de kans dat je opeens in een ander (duurder) tarief valt, dat je vroegboek-korting vervalt etc.

    Trust me, we hebben er ervaring mee.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    belgie
    Berichten
    24

    Standaard

    hoi eric,

    Mij moet jeniet overtuigen! )

    ik ga nu in september ook 17 dagen naar spanje met een andere vriendin en daar heb ik de reis volledig via het internet geboekt en afgelopen maart ben ik naar valencia geweest ook via het internet geboekt, absoluut geen problemen gehad. Maar zij (vriendin waarmee ik naar florida ga gaan) wilt het gewoon weg niet. ik denk dat ze haar hebben wijs gemaakt dat er soms nog "verborgen" kosten zijn, hoewel ik dit duidelijk gezegd heb dat het niet zo is, vertrouwd zo gewoon meer op een reisbureau.

    Nu eigenlijk maakt het ook niet uit hoe we gaan,eh! als we er maar geraken! hihihih



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •