Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 37 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 363

Onderwerp: Florida en cruise

  1. Top | #31
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard

    Haha je vraagt zoveel, zal proberen om op alles te antwoorden.

    1. ja via disney zelf, zie link in eerdere berichten !
    2. het is 3 NACHTEN.
    3. De prijs die je ziet op de site is incl een aantal overbodige verzekering e.d. als je verder klikt een paar velden kom je uiteindelijk op de goede prijs uit, en het zijn dollars, het mag duidelijk zijn dat de prijs verschilt per seizoen en vertrekdatum !
    4. De prijs is verder all incl ook de tax, eten, drinken enz enz allemaal te lezen op de site !
    5. Wij doen dit als afsluiter, omdat we al in Orlando zijn, wij zouden in ieder geval niet speciaal ALLEEN voor de cruise gaan.
    6. Ik zou de goedkoopste kamer aanraden, daar kun je met twee volw in, en 3 kinderen. Dus ruim zat voor jullie.

    Jeroen


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Wat voor soort kamer raad je ons aan. 2 volw en 1 kind. Hebbe jullie bij disney zelf geboekt? Als ik dat na reken kom ik op meer uit? Zit de tax al inbegrepen? 3 dagen voor een krappe 2000,00 is nog best wel duur. je moet de vlucht nog appart boeken en je resterende hotels van de rest van je vakantie. Dat kan hoog oplopen. Ik vind het nu al weer duur zat geworden, je wilt ook nog zakgeld meenemen etc etc. Tja je maakt het zelf zo duur als je het wilt , en dat is moeilijk voor ons. Als we er eenmaal zijn intereseert het ons allemaal niet meer, gewoon genieten. Thuis schrikken we ons wel weer rot! groetjes marisca. :P
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  2. Top | #32
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    9

    Standaard

    Toen wij er waren was alleen de drank in de drankmachine gratis, dat was toen pas net ingegaan. Bij het avonddiner betaaldde je de drank en frisdrank wel. Kan best zijn dat het inmiddels weer veranderd is.
    Wij hadden een "stateroom"met balkon.
    Als je goedkoop uit wil zijn, kun je de cruise maar beter van je programma schrappen, want de kosten zijn inderdaad hoog, maar als je het schip ziet, de overvloed aan eten, en het personeel dat daar rond loopt begrijp je het al iets beter.
    Het kost veeeeel geld, maar het is ook een super-ervaring.
    Je wordt behandeld alsof je Koninklijke Familie bent.

    Wij zijn tijdens de cruise ook naar Mexico en de Caymann Islands geweest. I.v.m. orkaan zijn wij 3 dagen langer op het schip moeten blijven, omdat deze niet aan land ging. Kosten kamer, eten en frisdrank zijn toen allemaal door Disney betaald.

  3. Top | #33
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Super klinkt het allemaal, Dit ga ik goed bespreken met mijn man voor volgend jaar. Met gemak om te praten , want hij heeft er ook wel oren naar. Bedankt voor jullie antwoorden . Groetjes marisca. Tot slot nog even zeggen dat de ervaring levenslang is, en het geld dubbel en dwars waard zal zijn, geloof ik helemaal. We moeten het gewoon mee maken.

  4. Top | #34
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard Cruise ervaringen gevraagd

    Hallo,
    Heeft er iemand op dit forum wel eens een cruise gemaakt, gisteren tijdens het "voorstellen" heb ik al gemeld dat we een 8-daagse cruise gingen maken vanaf Miami, via Mexico, Jamaica en Kaaiman eilanden met het cruiseschip de Carnival Triump, een funschip zodat we niet de hele dag in de houding hoeven te zitten of in gala aan tafel hoeven te verschijnen.
    Heeft iemand nog tips of suggesties? alles is welkom.
    Ik hoor net dat er in de rode zee een cruiseschip gezonken is waarbij bijna alle 1400 opvarenden verdronken zijn, misschien toch niet zo een goed idee, zo'n cruise.
    Paula

  5. Top | #35
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Leuk bootje



    (Link)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #36
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard cruise ervaringen gevraagd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit
    Leuk bootje



    (Link)
    dat leek ons ook wel, zal vast wel een paar keer verdwalen, misschien toch een goed idee om de tomtom mee te nemen
    leuke reisverslagen trouwens,
    gr. paula

  7. Top | #37
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: cruise ervaringen gevraagd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paula
    leuke reisverslagen trouwens
    Dank je
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #38
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard

    Ik kan nog geen ervaringen met je delen, aangezien wij ook onze eerste Cruise (3 nachten, 4 dagen Disney Cruise) nog moeten gaan maken begin januari 2007.

    Wel kan ik je zeggen dat je je niet moet laten afschrikken door dat ongeval, en waarschijnlijk had je het ook als geintje bedoelt.

    Want je wilt vast geen opsomming van alle auto en vliegtuig ongelukken ?

    Jeroen
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  9. Top | #39
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Disneyfan1970
    Ik kan nog geen ervaringen met je delen, aangezien wij ook onze eerste Cruise (3 nachten, 4 dagen Disney Cruise) nog moeten gaan maken begin januari 2007.

    Wel kan ik je zeggen dat je je niet moet laten afschrikken door dat ongeval, en waarschijnlijk had je het ook als geintje bedoelt.

    Want je wilt vast geen opsomming van alle auto en vliegtuig ongelukken ?

    Jeroen
    Dat van die auto's en vliegtuigen is natuurlijk ook helemaal waar, maar van een cruiseschip hoor je dat niet zo vaak en het was inderdaad als een soort geintje bedoelt alhoewel je daar tegenwoordig ook mee moet oppassen, dus het feit dat ze net uit Mekka kwamen zal ik ook maar niet hardop uitspreken.

    Ik zal in ieder geval mijn eigen ervaringen wel hier weergeven als we terug zijn maar dat duurt nog wel een half jaar, hopelijk komen er voor die tijd nog wat tips binnen.

  10. Top | #40
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard

    Ik ben afgelopen november op een cruise geweest. 9 dagen lang op de Jewel of the Sea. De eilanden Puerto Rico, Sint Maarten, Antiqua, St Thomas en Nassau aangedaan. Wat voor een vragen heb je? misschien kan ik ze wel beantwoorden.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •