Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 37 van de 37 EersteEerste ... 27353637
Resultaten 361 tot 363 van de 363

Onderwerp: Florida en cruise

  1. Top | #361

    Standaard Re: Florida en cruise

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlexFL Bekijk Berichten
    Hi Siets,

    Rond 11 uur begint het boarden meestal, waarbij de suite gasten en loyalty status houders als eerste mogen. Kom je voor die tijd dan mag je alvast inchecken en vervolgens in een wachtruimte afwachten.

    als je een autoreservering hebt op MIA airport dan mag je gebruik maken van de gratis shuttle naar het Rental Car Centre.
    Dank je voor de info!

  2. Top | #362

    Standaard Re: Florida en cruise

    X-caret hadden leek ons ook leuk. Hadden er nog een gezien, chankanaab beach park.

  3. Top | #363
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Florida en cruise

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siets1980 Bekijk Berichten
    X-caret hadden leek ons ook leuk. Hadden er nog een gezien, chankanaab beach park.
    En Xel-Ha is er ook nog een. Chancanaab ligt wel echt op Cozumel volgens mij dus die is wat minder ver reizen. Ik heb voor de cruise in 2015 van alles met elkaar vergeleken (voor zover de excursies door Disney cruise line aangeboden werden) en toen voor Xcaret gekozen. Ik weet alleen niet meer waarom, dacht onder andere vanwege die ondergrondse rivier. Is ons in ieder geval goed bevallen want we denken er aan om er weer heen te gaan tijdens onze cruise van 2018.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •