Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 37 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 363

Onderwerp: Florida en cruise

  1. Top | #21
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Disneyfan1970
    Wil iemand hier zijn ervaringen kwijt over de volgende organisatie's :

    http://www.vacationstogo.com/
    http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/cruis...s-overview.htm

    Ik wil de disney cruise gaan boeken, via Disney zelf, maar deze bieden hem goedkoper aan.

    Jeroen
    Ik heb zelf via vacations to go geboekt. Zeer makkelijk en betrouwbaar. Alles prima geregeld via de email. het scheelde finacieel aanzienlijk zeker omdat de wisselkoers ook nog eens gunstiger was dan nu.

    Zelf had ik een vlucht naar Orlando genomen. Daar een paar dagen en vervolgens met de auto naar Miami afgezakt. Daar een nacht hotel en inschepen voor de cruise van een week. Ik heb nu de oostelijke en zuidelijke caribbean gedaan en echt verschil is er niet.

    Ik raad je aan te kijken op cruisecritic.com. Zeer veel nuttige info maar je dient je wel een beetje door het moralistische gezeur van die amerikanen heen te slaan. Die Nedelnse pagina die bovenaan deze pagina wordt vermeld heb je niet veel aan IMO. Veel mensen die vragen of iemand nog tips heeft maar zelf niet de moeite nemen om hun research eerst te doen.

    Veel succes en bovenal plezier met het uitzoeken

  2. Top | #22
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard

    Wij hebben vorig jaar een 9-daagse cruise gemaakt met de Jewel of the sea. Dat is een van de boten van de Royal Caribean. Ik moet zeggen dat het me super bevallen is.
    We hebben een rondje Puerto Rico, Sint Maarten, Antiqua, Virgin Islands en Bahama's gemaakt.

  3. Top | #23
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard

    De prijsverschillen vielen uiteindelijk wel mee, dus ik heb er toch voor gekozen om het te boeken via Disney zelf.
    Vanwege de gunstige koers heb ik hem best "voordelig" kunnen boeken.

    Dit is de cruise die we gaan doen. We vertrekken "al" ](*,)
    Op 4 januari 2007

    http://disneycruise.disney.go.com/dc...iseLandingPage

    Jeroen
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  4. Top | #24
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    9

    Standaard

    Wij hebben 2 jaar geleden de 8 daagse Disney Cruise gedaan, en
    volgens mij via een Amerikaans Cruisebureau geboekt.
    Was prima geregeld.
    Had jij mij een privebericht gestuurd, want ik had er een, maar kon hem niet openen.
    Groeten Cindy

  5. Top | #25
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Cruise

    Hoi, Disneyfan , KLopt het dat je ong met 2 volw en een kind ongeveer 3000,00 kwijt bent aan alleen een 4 daagse disney cruise? En zit daar dan ook eten en drinken bij ? Of moet dat extra uitgegeven worden? Het lijkt mij allemaal fantastisch maar ik vind het best prijzig. Dan kun je beter naar de disney parken gaan, en een hotel aan de I-drive etc etc. Of verblijven in een luxe disney resort. Dus mijn vraag is : wat kost zo iets nou voor een kleine disney fan family als ons? Groetjes maris. ops:

  6. Top | #26
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard

    Ja cindy dat was ik, wilde je ervaringen weten.

    Wij zijn met 2 volwassen en 2 kinderen voor vertrek 4 januari 2007, en aankomst 7 januari 2007 $2116, oftewel €1722 op dit moment (ligt aan de koers). Dit is de 3 night Bahamian Cruise. Ook worden er shows Disney shows gegeven e.d. kijk voor meer info op hun site :

    http://disneycruise.disney.go.com/dc...iseLandingPage

    Alles is dan inclusief, al het eten en drinken (behalve alcohol) Wij boeken dit achter ons verblijf in Orlando aan.

    Jeroen
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  7. Top | #27
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    9

    Standaard

    De cruise is super, onze kinderen waren 6 en 11 jaar.
    Je kunt eten tot je er bij neer valt, van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.
    Drinken (frisdrank en koffie) is gratis, alleen met diner 's avonds moet je wel frisdrank en drank betalen. Roomservice is ook gratis, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Je betaald wel fooi voor de 2 obers aan je tafel, de hoofdober en het kamermeisje. Overdag is er op dek 9, het zwembadendeck ook een hotdogtent, pizza-uitgifte en softijs.
    Wij waren in de zomer de enige Europeanen, maar onze kinderen hebben zich toch prima vermaakt. Er zijn inderdaad iedere dag shows, en je kunt kiezen tussen vroeg en laat eten (ik geloof 18.00 of 20.30 uur) Ik weet niet hoe oud jullie kinderen zijn, maar wij hadden 20.30. Is fijner als je een dag van de boot afgaat, dan heb je iets meer tijd. Je krijgt iedere dag een krantje, waar alle activiteiten van die dag in staan. Ik weet niet of jullie een dochter hebben, maar aan het zwembad worden door een paar meiden haren ingevlochten met kralen. Dit is erg populair, en dat moet je zo snel mogelijk regelen, want na de 2e dag zitten ze al volgeboekt voor de rest van de dagen.
    De hele cruise is Disney en Americaans, en daar moeten wij nuchtere Hollanders wel even aan wennen. Als je binnenkomt krijg je een microfoon onder je neus, en vragen ze enthousiast hoe je familie heet, en waar je vandaan komt, waarna je wordt toegejuicht door de crew van de boot. Al met al kijken wij vieren met heel veel plezier terug aan de cruise, en was het het geld dubbel en dwars waard.
    Oh ja, nog een ding, ze hebben er een internetcafe, waar je computertijd voor de duur van de cruise kunt bestellen. Dit kostte voor 8 dagen geloof
    ik 89 Dollar. Als je een mail verstuurd kost dat geloof ik 10 Dollar per keer aan zendtijd. Als je dus wat wilt mailen, en eventueel op internet moet, kan je beter de all in prijs doen, want het kost zo tientallen dollars.
    Als je nog vragen hebt lees ik ze wel. Heel veel plezier op de cruise,
    Groeten Cindy

  8. Top | #28
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Thanks, voor nu even geen vragen, maar wel een leuke ervaring. Dit zie ik mij zelf nog wel eens doen. Groetjes marisca.

  9. Top | #29
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard

    Cindy bedankt voor je verhaal, zoals ik het lees op hun site dacht ik ook het drinken bij het eten gratis was, behalve alcohol ?

    Ja wij hebben een Jongen Tycho dan 7 jaar, en een meisje Quinty dan 5 jaar.

    Als grote disneyfans, lijkt het ons geweldig om mee te mogen maken !

    Jeroen
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  10. Top | #30
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Wat voor soort kamer raad je ons aan. 2 volw en 1 kind. Hebbe jullie bij disney zelf geboekt? Als ik dat na reken kom ik op meer uit? Zit de tax al inbegrepen? 3 dagen voor een krappe 2000,00 is nog best wel duur. je moet de vlucht nog appart boeken en je resterende hotels van de rest van je vakantie. Dat kan hoog oplopen. Ik vind het nu al weer duur zat geworden, je wilt ook nog zakgeld meenemen etc etc. Tja je maakt het zelf zo duur als je het wilt , en dat is moeilijk voor ons. Als we er eenmaal zijn intereseert het ons allemaal niet meer, gewoon genieten. Thuis schrikken we ons wel weer rot! groetjes marisca. :P



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •