Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 28 van de 37 EersteEerste ... 182627282930 ... LaatsteLaatste
Resultaten 271 tot 280 van de 363

Onderwerp: Florida en cruise

  1. Top | #271
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Florida en cruise

    AFgelopen zomer 1 week cruise met de Freedom of the Seas Royal Caribean met een zoon van 14 jaar. heb hem de gehele vakantie niet gezien. Hij vond het helemaal geweldig. Volgens mij is het nu voor 1 week 837 euro p.p. het geld is wel de moeite waard. 2 avonden ons in gala gestoken maar dit hoeft niet dan kan je ook ergens anders gaan eten. Daarna nog 9 dagen Orlando.

  2. Top | #272
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Florida en cruise

    Wij zijn deze zomer voor het eerst gaan cruisen, ook met Royal Caribbean, 4 nachten met de Majesty of Seas naar de Bahamas, en waren gelijk verkocht.
    Nog geen ervaring dus met Carnival, maar dat komt er aan, aankomende zomer gaan we met het zusje van de Dream, de Carnival Magic die in mei in de vaart wordt genomen. Een Middelandse Zee cruise deze keer eind juli.
    Over de Valor kan ik weinig zeggen, ik heb wel al wat over de Dream gelezen, en weet dat die ook een soort waterpretparkje hebben, leuk voor kinderen dus. Carnival staat ook bekend als een goede rederij voor families, dus wat je ook kiest, volgens mij is het altijd wel goed.
    Wat Marijke al zegt, heb je geen zin in gala, ga je ergens anders eten, er zijn meerdere gelegenheden om te eten.
    Hier kun je ook veel informatie vinden over cruisen:
    www.cruisecritic.com

    Succes met de voorbereiding!

  3. Top | #273
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: Florida en cruise

    Om nog even terug te komen op de kledingvoorschriften bij Carnival, ze zijn zeer tolerant. Je kan je helemaal optutten in smoking en galajurk, maar als je een "redelijk" nette broek of rok aan doet en zorgt dat je er casual netjes uitziet, dan kan je gewoon naar binnen en heerlijk eten in de eetzaal. Ben zelf iemand die inmiddels zo'n 6 keer met carnival heeft gevaren, waaronder ook de valor. Kwaliteit/prijs verhouding vind ikzelf prima, maar bv. Norwegian, Royal Carribean en Princess zijn toch echt een stap luxer. Op de site kan je ook lezen hoe de groepen bij camp Carnival verdeeld worden. Kan dus zijn dat jullie kids niet bij elkaar zitten. Voor sommige geen probleem, maar kan me ook voorstellen dat ze het niet leuk vinden als ze niemand kennen...
    Als je eenmaal aan cruisen begint, kan het best verslavend werken.... Succes met het maken van je keuze en laat even weten wat het geworden is!

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  4. Top | #274
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    177

    Standaard Re: Florida en cruise

    Wij gaan nu onze 3de cruise met Disney doen en wilde eigenlijk de Transatlantic 2011 doen. Maar kan geen vrij krjgen, dus nu ben ik aan het verder kijken naar een andere maatschappij. Is Royal Caribbean of Carnival erg anders dan Disney?

    En geven deze cruisemaatschappijen ook onboardcredits weg?

    Connie

  5. Top | #275
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    14

    Standaard Re: Florida en cruise

    bedankt voor de info en we hebben besloten om met carnival valor te gaan cruisen vetrekkend vanuit maimi :grin:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-11-10 om 21:05. Reden: fqe

  6. Top | #276
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Berichten
    26

    Standaard [Nieuws] Schip van Carnival cruise in de problemen

    Barre omstandigheden voor de bijna 4500 mensen aan boord van een Amerikaans cruiseschip. Door een brandje in de machinekamer, raakte het schip op drift, voor de kust van Mexico. De elektriciteit is uitgevallen, en het voedsel aan boord raakt op.
    zie hier de beelden:

    www.rtl.nl/xl/u/fa8eaf8e-e96a-4e15-b51d-2cf6ff0aff14

  7. Top | #277
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Berichten
    16

    Standaard Re: Florida en cruise

    Wij hebben een cruise (21 mei 2011 Carnival Liberty Carribean) geboekt via Crown cruise vacations in de US. Eerst hebben wij via www.cruisecompete.com een quote gevraagd aan meerdere amerikaanse reisbureaus, Crown kwam met de beste Amenities, denk aan gratis drankcoupons voor op het schip ed.

    Bemiddelaars mogen geen kortingen meer geven van Carnival (en ook andere rederijen) dus doen ze het op een andere manier.


    Wij zijn $ 2318 kwijt voor een Ocean Suite incl alle taxes ed....

    Alleen 1 nadeel.................... Het duurt nog zo lang

  8. Top | #278
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Cruise boeken via Expedia.com

    Hallo mede Florida verslaafde \\/

    Wie o wie kan mij wat meer informatie geven over het volgende.

    Ik en mijn vriend zijn van plan om in mei wederom naar Florida te vertrekken. Voor 3 weken en 2 dagen. Wij hebben 2 jaar geleden een 5 daagse Disney cruise gedaan naar de Bahama's. Dat is zo goed bevallen dat we dit jaar weer een cruise willen gaan maken. Dit keer is ons oog gevallen op een cruise met de Carnaval Destiny, naar Grand Cayman en Jamaica!

    Onze vorige cruise met de Disney cruise line heb ik toen gewoon geboekt via het reisbureau voor de spotprijs van 306 euro pp. Nu verschilt het een hoop als ik het via Nederland boek of via Amerika. Ik heb een goede prijs gevonden via expedia.com namelijk 700 euro voor ons 2en. (binnenhut). Nu heb ik nog nooit een cruise via Expedia geboekt. Weet iemand hoe dat werkt met de vouchers en of de fooi bonnen eral bij zitten. Op de Nederlandse site staat namelijk dat je de bonnen voor de fooi voor de bemaning van hun geleverd krijgt. Moet je dan wel apart betalen. Maar ik vraag me af hoe dat bij expedia te werk gaat? Heeft iemand hier ervaring mee?

    Greetz Carmen

  9. Top | #279
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Cruise boeken via Expedia.com

    Niemand?? :-\"

  10. Top | #280
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Florida en cruise

    Hallo,

    Ik had een goede deal gezien met de Carnival Destiny op carnival site zelf en expedia.com. Nu kan ik zover alles boeken. Alleen als je wilt betalen kan dat alleen met een amerikaanse of canadeese creditcard. Mag ik dit dus niet boeken omdat in Nederlander ben? Weet iemand dit?

    Groetjes



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •