Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 25 van de 37 EersteEerste ... 15232425262735 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 363

Onderwerp: Florida en cruise

  1. Top | #241
    Regelmatige Bezoeker floriaantjes's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Reisverslag Paula: Cruise informatie

    Oké bedankt. Weet jij toevallig of er busjes van Alamo staan om je naar een verhuurbedrijf te rijden of moeten we een taxi nemen?

  2. Top | #242
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard Re: Reisverslag Paula: Cruise informatie

    Geen idee, wij zijn met een busje van het hotel gehaald en gebracht, misschien moet je dat aan Alamo vragen of dat mogelijk is en anders een taxi regelen die dan op de kade staat op het moment dat je uitscheept.

  3. Top | #243
    Regelmatige Bezoeker floriaantjes's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Reisverslag Paula: Cruise informatie

    Even voor alle anderen die ook van een cruise terugkomen.
    Heb contact met Alamo gehad, zij zeggen shuttle busjes te hebben vanaf de terminal naar het verhuurbedrijf. Heb dus een auto gehuurd voor de laatste dag om daar alle bagage in kwijt te kunnen en nog een beetje van Miami te kunnen genieten. Dit lijkt me goedkoper dan een auto een hele week stil te laten staan in een garage. Ook geen excursie op de laatste dag geboekt (vertrek vanaf het schip 07.30 uur en dan ben je vanaf zo 13.00 uur uiterlijk op het vliegveld (we vliegen pas 's avonds terug) dit leek ons toch zonde van zo'n laatste dag). Nu maar hopen dat alles loopt zoals we we er van verwachten. Het gaat opschieten, reuze spannend. Onze eerste keer Florida !!!

  4. Top | #244
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    19

    Standaard paspoorten en snorkelen

    Als we in florida zijn gaan we ook een cruise maken, we moeten dan elke keer als we op een eiland zijn de paspoorten meenemen om weer op de boot te kunnen.

    nu vraag ik me af waar ik de paspoorten moet laten als we bv willen gaan snorkelen of zwemmen, ik ga met 3 kids en om nou elke keer 1 achter te laten op het strand is ook weer zo wat. gewoon in een tas achterlaten op het strand vind ik ook geen optie.

    Ik neem aan dat er meerdere zijn die dit hadden, hoe hebben jullie dat opgelost?

    Al schrijvende denk ik, is er geen waterdicht geval ding die je om kunt doen waar je paspoorten in kunnen en waarmee je dan kunt gaan zwemmen bv.

    ik ben benieuwd naar de creatieve oplossingen ;-)

  5. Top | #245

    Standaard Re: paspoorten en snorkelen

    maak een kopie wat je meeneemt op de boot en er zullen vast wel ergens kluisjes zijn bij bv. winkel waar je snorkel spullen huurt om je waardevolle spullen ofzo in te doen. Dan laat je hier je originele achter en neem je een kopie mee.

  6. Top | #246
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    77

    Standaard Re: paspoorten en snorkelen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meisellen Bekijk Berichten
    Als we in florida zijn gaan we ook een cruise maken, we moeten dan elke keer als we op een eiland zijn de paspoorten meenemen om weer op de boot te kunnen.
    Wij hebben diverse cruises gedaan (3x bahamas en 1x Caribbean) maar je paspoort moet je altijd inleveren. Deze krijg je pas aan het einde van je cruise terug.

    Aan boord kom je met het pasje van je cruise maatschappij, hier moet je ook altijd weer door een metaal detector en je spullen door een Xray apparaat.

  7. Top | #247

    Standaard Re: paspoorten en snorkelen

    Nou ik heb al 2 keer gecruist,maar heb mijn paspoort nog nooit in hoeven leveren. Lijkt me ook logisch he,als je op Jamaica of in Mexico zit moet je aan land je toch kunnen identificeren. Je kan moeilijk aan een politieagent of bij een betaling met CC je sail and sign pasje laten zien.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  8. Top | #248
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Reisverslag Paula: Cruise informatie

    Hai Paula,

    Met veel plezier en zelfs meerdere malen je verslag gelezen! Wat een ervaring moet dat geweest zijn zeg, ik kan niet wachten om zelf ook te gaan cruisen!
    Nu is mijn vraag, welk hotel had je in Miami? Zat je in de buurt van de terminal? En had je dan een gratis shuttle naar de terminal?
    Oh en op welk schip zat je eigenlijk van Carnival?
    Wij gaan volgend jaar September ook via Miami cruisen en jullie schip zag er erg mooi uit.. misschien hebben wij die dan ook wel.
    Hoop op je reactie!!
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  9. Top | #249
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    4

    Standaard Re: Reisverslag Paula: Cruise informatie

    Hallo Paula,
    Wij willen dit jaar in november gaan cruisen in Amerika vanuit Miami. Waar kan je hie rin nederland het beste boeken voor zo'n cruise. Heb het al geprobeerd op de site van Carnival zelf maar dat lukte niet. Wij willen met de Liberty in november.
    Misschien kan je me helpen ermee
    groetjes francien

  10. Top | #250
    Vaste Bezoeker desteijntjes's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Bollenstreek
    Berichten
    94

    Standaard Welke kamer in cruiseschip

    Een vraagje voor de mensen met ervaring onder ons. Ik ben bezig een cruise te boeken de Royal Caribbean.

    Nu vraag ik me alleen af welke kamer ik het beste kan boeken, zo laag mogelijk in het schip (is dit prettig of juist niet omdat je altijd de lift moet nemen, en duurt dit lang?)

    Of weer zo hoog mogelijk maar als je dan een kamer hebt met oceanview, dan is het raam 'obstructed' door de reddingsboten.

    Graag zou ik van jullie je mening horen. Dit is de eerste keer voor ons, dus ik heb geen idee wat ik kan verwachten. #-o



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •