Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 37 EersteEerste ... 7151617181927 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 363

Onderwerp: Florida en cruise

  1. Top | #161
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: Reisverslag Paula: Cruise informatie

    Bij mij is het niet zo gegaan, maar ach ben pas met 3 cruises via Carnival meegeweest, dus ik zal de enige wel zijn die voor de flessen water moest betalen ...
    Aangezien dit toch een welles nietes verhaal wordt en iedereen zijn eigen ervaringen heeft, raad ik een ieder aan om de FAQs van de rederijen even door te lezen. Daar haal je soms nl hele nuttige dingen uit.

    Zoals:
    Liquor and Beverage Policy
    Bringing Alcohol On Board - Embarkation
    Guests are prohibited from bringing alcoholic beverages onboard. However, guests (21 years and older only) may bring one bottle (750 milliliter) of wine or champagne per person on board only during embarkation at the beginning of the cruise. A $10 corkage fee per bottle will be charged should you wish to consume this wine in the dining room or a $14 corkage fee per bottle in the Supper Club. Guests may bring a small quantity of non-alcoholic beverages.

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  2. Top | #162
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard Re: Reisverslag Paula: Cruise informatie

    Sorry, maar nu begrijp ik het niet meer helemaal:evil:
    Je komt constant met dezelfde vragen over het meenemen van water, frisdranken en alcohol en je bent zelf al 3 keer met Carnival geweest, en schijnt het beter te weten dan ik.
    Ik probeer hier iedereen eerlijk antwoord te geven van mijn ervaringen maar dan moet het wel serieus blijven, maar misschien kun je dus eerst zelf de FAQ lezen voor 3 keer hetzelfde te vragen.
    Het lijkt wel een quiz, of ik wel goed opgelet heb.
    Ik voel me nu dus echt belazerd, ook niet echt leuk voor andere die wel serieuze antwoorden willen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-12-08 om 03:09.

  3. Top | #163

    Standaard Re: Reisverslag Paula: Cruise informatie

    Hoi Paula,

    Bedankt voor je reactie. Ik ben een beetje wagen/zeeziek, maar dat zou goed op te lossen zijn met de tabletten. het is de eerste keer dat we op een cruise gaan en ik vind het allemaal erg spannend vooral met onze kleine meid. We hebben al wat reisfolders gehaald, maar ik wilde het van iemand horen die er ook echt geweest is. Ze kunnen veel in een folder vertellen, papier is geduldig.

    Bedankt voor je antwoorden!!

    Grt Karin

  4. Top | #164
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard Re: Reisverslag Paula: Cruise informatie

    Karin, je kan altijd wat primatour meenemen maar waarschijnlijk heb je het niet nodig (wij hadden ze ook mee maar geen last gehad)
    Zo'n schip is zo goed gestabileseerd dat je weinig merkt van deining.
    We hebben één dag behoorlijke wind gehad maar ook toen geen problemen gehad, alleen met lopen merkt je het een beetje maar geen misselijkheid gehad of gezien van anderen.
    Heel veel plezier maar dat zal vast wel lukken.
    gr. Paula
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-12-08 om 03:09.

  5. Top | #165

    Standaard Cruise "enkele reis"

    Hallo,

    Vanuit Florida (Miami) zijn er vele cruisemogelijkheden. Het betreft hier allemaal retours. Weet iemand of het ook mogelijk is een "enkele reis" te boeken. Bijv. Miami - Cuba - Puerto Rico - St. Maarten en vanaf St. Maarten per vliegtuig verder te gaan?

  6. Top | #166
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Cruise "enkele reis"

    Ja, ik heb ze wel gezien. Ze zijn er zeker, helaas heb ik even geen linkje.

    Heb je het al gevraagd bij de diverse rederijen?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #167
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Cruise "enkele reis"

    Miami - Cuba?
    Hopelijk in de toekomst. Wie weet?

  8. Top | #168

    Standaard Re: Cruise "enkele reis"

    En als we Cuba overslaan. Ik kan geen rederij vinden die bijv. Florida-Puerto Rico - St. Maarten aanbied. Alle cruises gaan weer terug naar Florida.
    Of is het mogelijk slechts een deel van een cruise mee te varen?

  9. Top | #169
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Cruise "enkele reis"

    Waag er eens een telefoontje of mailtje aan. Nee heb je al, ja kun je krijgen. Toch?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #170
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    29

    Standaard Re: Reisverslag Paula: Cruise informatie

    ehm nog even over die kinderbadjes:
    volgens mij is het bij sommige (alle?) maatschappijen zo dat je kinderen zindelijk moeten zijn om in het zwembad te mogen, dus geen zwemluiers etc. Tenminste zoiets had ik gelezen en toen dacht ik: laat dan voorlopig maar (er waren wel een boel mensen die suggereerden om dan een klein opblaasbadje te vullen en naast je zonnebed te zetten, maarja...)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •