Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 24 van de 37 EersteEerste ... 14222324252634 ... LaatsteLaatste
Resultaten 231 tot 240 van de 363

Onderwerp: Florida en cruise

  1. Top | #231
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Miami City Tour and Boat Cruise

    Daarom was ik al blij dat Duck Tours 'maar' anderhalf uur duurde. Net lang genoeg om niet vervelend te worden.

  2. Top | #232

    Standaard Re: Miami City Tour and Boat Cruise

    Kreeg deze week een mailtje dat door "private Tours" er geen plaats was. Wel gaan ze een vervangende tour regelen voor ons bij een andere touroperator. Ff afwachten dus nog...
    Teamwork divides the work and doubles the success.

  3. Top | #233
    Regelmatige Bezoeker floriaantjes's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Reisverslag Paula: Cruise informatie

    Ik weet niet of ik met dit bericht op deze plaats goed zit, maar anders moeten jullie hem maar verplaatsen.
    Aan het einde van onze cruise (aankomst/van boord 10.00 uur 's morgens in Miami) hebben wij niet meer de beschikking over een auto en vliegen pas 's avonds om 20.55 uur terug naar Nederland. Hoeveel tijd van te voren moet je op Miami Airport zijn ? Graag suggesties om deze dag door te brengen. Wij zitten dan wel met onze bagage. Waar kunnen wij dat tijdelijk stallen, of zijn er excursies waar de bagage in een bus kan blijven staan? Wij horen heel graag van jullie.

  4. Top | #234
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisverslag Paula: Cruise informatie

    Ik zou voor de zekerheid toch twee of drie uur van te voren aanwezig zijn op het vliegveld.

    Miami Airport heeft een bagage opslag. Maar of je daar ook voor een korte tijd je spullen kwijt kunt?

    Q. Do you have locker storage in your Airport?
    A.
    As of September 11, 2001, passengers may only store baggage in the baggage storage facility.


    Q. Do you have long-term baggage storage in your Airport?
    A.
    Yes. There is a baggage storage facility available to the traveling public. It is located in Concourse E, Level 2, and operates from 05:00 am to 11:00 pm. Pricing is subject to baggage size.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #235

    Standaard Cruisen met de Carnival Destiny

    Wij willen graag 5 dagen cruisen met de Carnival Destiny.

    Als we rechtstreeks bij de Carnival boeken in Amerika, komt de prijs uit op ongeveer 400 euro per persoon. Hier zitten als het goed is brandstoftoeslagen e.d. in.

    Boeken wij via Carnival Nederland, dan kost het 688 euro. Zij zeggen dat er dan geen havenbelastingen meer zijn e.d.

    Heeft hier iemand ervaring mee. Kan ik het beste boeken in Amerika of kan ik dan nog voor vervelende verrassing te komen staan?

    Ik hoor het graag.

    Alvast bedankt.

    Gr Jerry

  6. Top | #236
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: Cruisen met de Carnival Destiny

    Ik boek meestal mijn cruises via vacationstogo.com Daar zit nog niet alles in, maar zodra je een prijsopvraag doet wel. Behalve dan nog de fooien, die betaal je pas een boord.
    Meestal geeft iedereen eerst de prijs zonder alle toeslagen, maar zodra je een offerte aanvraagt zit alles erbij. Dan kan je alleen nog een fuelsurcharges krijgen als de olie prijzen erg duur worden.
    Heb nog geen vervelende verrassingen gehad met de 5 cruises die ik bij hun geboekt heb. Veel succes met boeken en alvast heel veel plezier!

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  7. Top | #237
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Cruisen met de Carnival Destiny

    Kijk even op www.expedia.com

    Er zijn zo verschrikkelijk veel mogelijkheden en prijzen.

  8. Top | #238

    Standaard Re: Reisverslag Paula: Cruise informatie

    Hoi Paula,

    Kom ik zo ineens hier een uitgebreid cruise verslag van je tegen!
    Heel erg leuk om te lezen en weer een hoop wijzer geworden. Vooral de tip van het roomservice-ontbijt op de laatste ochtend ga ik zeker onthouden.

    Voor jullie nog 4 daagjes aftellen en dan lekker naar de zon. Ben helemaal niet jaloers hoor :wink:

    Groetjes Danielle

  9. Top | #239
    Regelmatige Bezoeker floriaantjes's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Reisverslag Paula: Cruise informatie

    Paula nog even een vraagje voor de laatste dag.
    Begrijp dat we Room-service moeten nemen, we zijn ook niet van plan om 07.00 uur van boord te gaan. Maar hoe laat moet je uiterlijk van boord die ochtend? Dit om de tijden voor de autohuur te bespeken. Het is al weer een tijdje geleden voor jullie, maar ik hoop dat je mij nog wel kunt antwoorden.

  10. Top | #240
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard Re: Reisverslag Paula: Cruise informatie

    Zo'n laatste ochtend is echt een chaos, iedereen staat al vroeg in de gangen met hun tassen en koffers (als ze die zelf willen slepen) er is dus geen doorkomen aan, vandaar de roomservice.
    Ze beginnen al vroeg met ontschepen en willen zo snel mogelijk iedereen van het schip afhebben. Wij hadden het ontbijt om 7.00 uur besteld en stonden om half 10 buiten.
    Veel later zal het ook niet worden omdat het schip dan schoongemaakt moet worden en dezelfde dag (denk ik) weer gevuld zal worden met nieuwe passagiers. Denk dus niet dat je tot 's middags erop kan blijven.
    Reken er dus maar op dat je tussen 9 en 10 uur van boord moet gaan.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •