Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 26 van de 37 EersteEerste ... 16242526272836 ... LaatsteLaatste
Resultaten 251 tot 260 van de 363

Onderwerp: Florida en cruise

  1. Top | #251

    Standaard Re: welke kamer in cruiseschip

    Hallo,
    Wij hebben al aardig wat cruises gemaakt met Royal Caribbean en vinden her prettig om een inside stateroom te hebben vanaf de 8e verdieping, graag een beetje in het midden. Dit is dan dicht bij de lift, zodat je niet iedere dag die lange gangen door moet lopen.
    We kiezen altijd voor een inside room, goedkoop, want we zitten bijna niet in deze hut. Kies wel voor een nieuwer schip, zoals b.v. de Freedom of the Seas, deze schepen hebben een leuke indeling, zoals een Promenade deck, waar de winkeltjes zich bevinden, dit is een heus straatje.
    Veel succes met de voorbereidingen !

  2. Top | #252
    Vaste Bezoeker desteijntjes's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Bollenstreek
    Berichten
    94

    Standaard Re: welke kamer in cruiseschip

    bedankt voor je snelle antwoord. Ik had inderdaad ook al de gedachte dat een hogere verdieping prettiger zou zijn.

    In het midden had ik inderdaad ook al gevonden, niet om de reden die jij gaf (wat trouwens ook een goed idee is:lol:, was nog niet in me opgekomen) maar vanwege eventuele schommelingen van het schip. Daar schijn je in het midden wat minder last van te hebben.

    Ik weet wat te doen!!!

  3. Top | #253

    Standaard Re: welke kamer in cruiseschip

    Ik lees dat je bang bent voor de "schommelingen".
    Als dit in verband is met zeeziekte kan je best een kajuit nemen in het midden van het schip, op de hoogte van de waterlijn.
    Daar stampt en rolt een schip het minste...:-&...

  4. Top | #254
    Vaste Bezoeker desteijntjes's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Bollenstreek
    Berichten
    94

    Standaard Re: welke kamer in cruiseschip

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door disney-golf Bekijk Berichten
    Ik lees dat je bang bent voor de "schommelingen".
    Nou ja bang:roll: Niet heel erg maar ik had wel gelezen dat je daar het minste last hebt van de deining. En dat is toch altijd mooi meegenomen. Ik heb niet echt zeebenen.
    Maar ook bedankt voor je antwoord. Ik heb aardig wat sites doorgeworsteld met commentaar maar hierover kon ik nog niet zoveel terugvinden. Dus ik ben al heel wat wijzer.

    Ik heb inmiddels geboekt bij Royal Caribbean. Voor 4 nachten vanaf Port Canaveral naar de Bahama's met de Monarch of the Seas. We zitten op de 8e etage, in het midden van de boot.
    Dus niet op sealevel, maar ja. We hebben er nu al zin in...... het duurt nog wel even voordat juli 2010 is.

  5. Top | #255

    Standaard Re: Welke kamer in cruiseschip

    Veel plezier op de cruise.
    En vergeet je Dramamine niet!
    (flauw grapje...:mrgreen

  6. Top | #256
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard Re: Reisverslag Paula: Cruise informatie

    Wij hadden de cruise geboekt via D-reizen, het was een combi-reis met hotel erbij en ook de shuttle van en naar de terminal. We zaten in het Dorchester hotel in Miami, niet echt een super hotel maar we waren er wel tevreden mee.
    We hebben gevaren met de Carnival Triumph en daarna nog een week Orlando er aan vastgeplakt.

  7. Top | #257
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard

    Ok bedankt Paula.
    Ga gelijk even naar het hotel kijken, wij hoeven ook niet een super de luxe duur hotel hoor. Het is maar voor een nachtje, en je slaapt er toch alleen maar.

    Franie,
    Ik heb het ook via Carnival zelf geprobeerd, omdat het gewoon veel goedkoper is als via een reisorganisatie.
    Maar nou heb ik vorige week via Carnival Holland een offerte opgevraagd en dan kom ik zo goed als hetzelfde uit met prijzen als de Amerikaanse site.
    Hier is hun email adres www.info@carnivalholland.com

    Succes !
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 09-08-09 om 23:09. Reden: berichten samengevoegd
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  8. Top | #258

    Standaard NCL- Cruise Bahama's

    Wij gaan van de zomer (26-7-10) een 5-daagse cruise maken naar de Bahama's met NCL (norwegian cruise Line).

    Ben beniewd of iemand hier ervaring mee heeft, maar wat ik echt heel graag wil weten of je op de "shippingdag" al eerder je bagage kan en mag afleveren?
    Je moet natuurlijk al om 12.00 je hotel uit en je mag pas om 17.00 op de boot.
    We willen graag nog shoppen in Miami en dat gaat niet zo handig met koffers.
    Kun je trouwens op de Baham's ook leuk shoppen?

    gr. Brenda
    groetjes Brenda

  9. Top | #259
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    48

    Standaard Re: Florida en cruise

    Hallo allemaal,

    Ik ben op zoek naar een cruise voor koend jaar april. Heb het hele topic even doorgelezen De cruise die wij willen doen is ongeveer even duur bij cruisetravel.nl als op cruises.com. Mijn gevoel zegt dat ik liever bij een Nederlands bureau wil boeken, maar wat vinden jullie?

  10. Top | #260
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    15

    Standaard Re: Florida en cruise

    Hoi Meelezer,

    Gewoon een cruise hier in Nederland boeken. De prijzen zijn nagenoeg overal gelijk of je moet iets kunnen vinden op een amerikaanse site. Denk eens aan www.cruisetarieven.nl je ondervindt daar een geweldige service. Meer weten over cruises? Mail me maar.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •