Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 21 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 209

Onderwerp: Op de bonnefooi of juist niet?

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Toledo , Ohio
    Berichten
    43

    Standaard

    Soms krijg je een bepaalde korting met een coupon of misschien je kaart van de ANWB (hier AAA). Maar afdingen ??, het is geen Turkije.

  2. Top | #22
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meannie
    Soms krijg je een bepaalde korting met een coupon of misschien je kaart van de ANWB (hier AAA). Maar afdingen ??, het is geen Turkije.
    Plaats zat, ook in het hoogseizoen, al moet je misschien (vooral in het weekend) even een hotel verder kijken.
    Prijzen zijn echt niet vast, je kunt wel degelijk wat bereiken door te onderhandelen.
    Zoals reeds gezegd, de triple A korting, een coupon van Roomsavers of zeggen dat je meerdere nachten blijft kan je een flinke korting opleveren.
    Vooral als je aan de late kant komt, en het hotel heeft plaats zat is een discount van $ 10,00 á 20,00 zeker haalbaar.
    Succes, Eric

  3. Top | #23
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    En je kunt altijd proberen om via internet nog een goedkope kamer te vinden. Gewoon even de dag van tevoren kijken, wie weet vind je nog een fantastisch hotel tegen enn superaanbiedingsprijs.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #24
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Als je zonder kids aan het reizen bent zou ik alles op de bonnevooi hebben gedaan, Dat deden wij vroeger ook toen wij onze zoon nog niet hadden.
    Er zitten veel voordelen aan , Je kunt net zo lang ergens blijven als je zelf wilt en zo kort natuurlijk.
    Die ervaring vonden wij heel relaxed , Alleen zaten wij ooit met memoreal weekend in key west en dat was wel een domper , Want je betaald dan dubbel zo veel voor een kamer. Maar na onze ervaringen is het altijd goed bevallen.
    Groetjes marisca.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  5. Top | #25
    Vaste Bezoeker Wicked Florida's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Delfzijl
    Berichten
    73

    Standaard

    Bedankt voor de reacties, ik ben om. De laatste dagen van onze trip gaan op de bonnefooi

  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Soest
    Berichten
    27

    Standaard

    Wij hebben 1994, 1996 en 1998 vrijwel alles op de gok gedaan.
    En vrijwel nooit problemen gehad met het vinden van een leuk motel of hotel.

    Maak alleen niet de domme fout op 4 juli in een wat minder druk bevolkt gebied op zoek te gaan naar een hotel (dat deden wij wel).

    Afgelopen jaar hebben we ongeveer de helft geboekt en de andere helft ter plekke gezocht. Met de nodige coupons hebben we vaak lekker goedkoop overnacht. En dat was in juli geen enkel probleem. Plek genoeg overal.

  7. Top | #27

    Standaard Even voorstellen

    Goedenavond, mijn naam is Margot, samen met mijn vriend wil ik in mei op vakantie naar Florida.
    Wij hadden bijna een vakantie geboekt maar helaas viel Memorial weekend in die periode dus kregen we een toeslag van 25% op de hotelkosten.

    We hebben het afgeblazen. We kunnen overigens de hele maand mei weg, we hebben de eerder geplande vakantie min of meer uit principe laten annuleren. (de organisatie kwam ons insziens niet met voldoende alternatieven om het probleem op te lossen).

    We hebben zo eens wat gekeken op expedia en zijn nu eigenlijk van plan om 2 tot 3 weken op de bonnefooi weg te gaan. Ik las hier op dit forum iets over coupons, wie kan mij daar iets meer over vertellen?

    Alle tips over reizen in U.S.A en/of Florida zijn welkom!

    Alvast bedankt,
    groeten,
    Margot

  8. Top | #28
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Even voorstellen

    De beste tip: gewoon een paar uurtjes lezen op dit forum, en daarna evt de zoekfunctie gebruiken.
    Wedden dat je dan (bijna) geen vragen meer hebt?
    Succes, Eric

  9. Top | #29
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Even voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Margot2000
    Ik las hier op dit forum iets over coupons, wie kan mij daar iets meer over vertellen?
    Bij supermarkten e.d. vind je allerlei boekjes met hotelaanbiedingen (coupons). Als je die bij de betreffende hotels inlevert krijg je kamers tegen zeer lage prijzen, mits voorradig (en dat is bijna altijd wel het geval, tenzij het een feestdag is of springbreak aan de kust).

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #30
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard

    Hotel coupon boekjes, liggen bij veel benzine pompen, Denny's en Wendy's.

    Je kunt ook al vast even kijken op
    http://www.hotelcoupons.com/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •