Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 21 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 209

Onderwerp: Op de bonnefooi of juist niet?

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker Saskia's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    landsmeer
    Berichten
    80

    Standaard Kan je ter plaatse appartement of zoiets boeken?

    Hallo,

    Ik weet dat er hotels met coupons zijn maar kan je ook een huisje of app. daar huren als we daar zijn?( bijv. omgeving orlando) Is dit voordeliger dan vanuit nederland en waar moet je dan zijn? Het lijkt me me wel lekker om een paar dagen in een huisje ofzo te zijn ipv 2 weken hotel in en uit.
    Alvast bedankt,
    Groetjes
    Saskia

  2. Top | #12
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Kan je ter plaatse appartement of zoiets boeken?

    Je zal vast wel ter plekke iets kunnen vinden, maar waarom niet gewoon lekker van te voren hiervandaan?
    Dan weet je wat je hebt, het lijkt me geen lolletje om na een vermoeiende vliegreis/immigration/carrental gewoon op de bonnefooi te moeten gaan zoeken waar je ergens een huisje kunt huren.
    Je komt meestal in de namiddag aan, dus je rijdt ook nog eens in de spits.
    Gewoon lekker hier boeken (bv. bij American Estates )
    Succes, Eric

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker Saskia's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    landsmeer
    Berichten
    80

    Standaard Re: Kan je ter plaatse appartement of zoiets boeken?

    wij vliegen op miami en komen ong 1 week later aan in Orlando. We weten niet precies waneer. Zeker is dat we er op vrijdag moeten zijn ivm rodeo. We hebben dus de tijd om op ons gemak dat te doen.
    Ik heb ook wel al iets gezien, maar ja: ons is zeunig, dus ik dacht misschien hebben ze daar ook goedkope last minute aanbiedingen.
    Groetjes, saskia

  4. Top | #14
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard

    Je kunt ook eens kijken op www.vrbo.com Hier vind je huizen e.d. die je rechtstreeks bij de eigenaar boekt. Wij hebben zo al twee keer een week een huisje geboekt en dat ging allemaal heel goed.

  5. Top | #15
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Als je al ter plaatse wilt boeken zijn er op en om de US192 diverse rental offices met klinkende namen als Vacationhomes, Hollidayhomes, Floridahomes enz. enz. waar je altijd even kunt informeren of ze voor die paar dagen een onbezet huis hebben. Die krijg je dan ongetwijfeld voor een leuk prijsje.
    Als je echter op fixed dates een huis wilt huren kun je ze beter hier vastleggen (Am. Vac. of Am. Est. bijv.) want dan ben je goedkoper uit. Wij hebben onlangs even een prijsvergelijk gedaan en de tarieven die bij die realty renters hangen zijn beduidend hoger dan bij de genoemde nederlandse verhuurders.
    Mede doordat we de originele rekening van de US rep. aan onze verhuurder onder ogen kregen, weet ik dat die een behoorlijke korting geniet. Viel eigenlijk nog mee wat het verschil was wat wij moesten overbruggen. Hulde aan onze reisagent alhier daarvoor.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #16

    Standaard Vooraf boeken of bonnefooi in augustus?

    hey iedereen,

    wij trekken naar Florida van 6 tot 22 augustus, de eerste dagen blijven we in Orlando, doen we de parken en ligt ons (Disney) hotel vast, voor de rest plannen we met de auto ongeveer volgende toer te doen: Kennedy Space Center - Fort Lauderdale - de Keys - Everglades - Fort Myers - St Petersburg - Orlando

    Het is onze bedoeling flexibel te zijn en dus niet te veel accomodatie vooraf vast te leggen... Mijn vraag, is het te doen om in augustus rond te trekken en accomodatie (motel) ter plaatse te vinden voor 4 zonder reservering vooraf?

    groetjes
    melkweg

  7. Top | #17
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: vooraf boeken of niet in augustus?

    Melkweg, dat is geen enkel probleem.
    Augustus is in Florid laagseizoen, en er is overal zat plaats. Je hoeft niet eens te zoeken, op iedere kruising van de Interstate ligt een hele bundel hotels, waar je uit kunt kiezen.
    Haal wel een coupon boekje, (bv. bij Denny's) dan krijg je vaak zo'n $ 10,00 korting per nacht.
    Ook op de keys is in die periode genoeg plaats.
    Succes, Eric

  8. Top | #18
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Dat is hel goed te doen. Voor zuid Florida is het dan laag seizoen en de keuze voor hotels/motels is er genoeg. Alleen in Orlando kan het erg druk zijn.

    Reserveer wel de eerste nacht. Je hebt een adres nodig om op je I-94(groene papiertje dat je invult in het vliegtuig) te zetten. Daarnaast is het ook lekker als je aankomt na zoveel vliegen dat je direct een hotel hebt waar je naartoe kan gaan.

    Alvast veel plezier.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  9. Top | #19

    Standaard

    we hadden de vorige keer inderdaad ook zo'n coupon boekje, we nemen ook een lijst mee van motels die we op internet gevonden hebben en die we leuk vinden, maar 't is wel tof dat we dan niet gebonden zijn om precies daar te logeren....

    ben ik vergeten te zeggen, de eerste nachten verblijven we in een Disneyhotel, lekker makkelijk dus om vandaar uit de parken te doen...

    bedankt, ben ik gerustgesteld

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker Wicked Florida's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Delfzijl
    Berichten
    73

    Standaard Op de bonnefooi of juist niet?

    De laatse 4 dagen van onze trip willen we misschien op de bonnefooi één of twee hotels doen in de omgeving van Clearwater Beach en wellicht Naples. Maar misschien ook wel niet :lol:

    Vandaar dat ik me afvraag of er een beetje ruimte is eind Augustus in de hotels en of het misschien toch beter is om hotels vast te leggen. Verder vraag ik me af of de prijzen net zo zijn als bij vooruit boeken, en of het vreemd is om op de prijs af te dingen bij bonnefooi overnachtingen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •