Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 21 EersteEerste ... 81617181920 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 209

Onderwerp: Op de bonnefooi of juist niet?

  1. Top | #171
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Op de bonnefooi of juist niet?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epione Bekijk Berichten
    Als ik nu kijk zit ik op 550 euro pp voor 11 nachten... Is dat beetje redelijk?
    Misschien toch even de hotels en de lokaties die je op het oog hebt, hierbij noemen? De prijzen verschillen namelijk ernorm, Miami en de Keys zijn nu eenmaal veel duurder dan de hotels in de Orlando/Tampa area.

    Of het redelijk is kan je ook op priceline.com zien. Per lokatie vind je een overzicht van wat er in een bepaalde periode voor een overnachting is betaald. Maar resultaten uit het verleden...etc.

    Voor op de bonnefooi reizen zou ik me wel erg goed orienteren. En vergeet de activiteiten niet. Wil je bijvoorbeeld eind januari naar Daytona, hou er dan gerust rekening mee dat alle hotels tot in de wijde omtrek zijn volgeboekt en dat je de hoofdprijs betaalt als je nog iets kunt vinden.

    Wij reisden vroeger ook op de bonnefooi. Vaak gaat het goed maar onderschat het effect van conventies in Florida niet. Je kunt je hier tegenwoordig prima op voorbereiden, Google is je vriend!



  2. Top | #172

    Standaard Re: Op de bonnefooi of juist niet?

    Zit nu op 500 euro precies per persoon voor 1 kamer met 2 personen bezet (11 nachten, 9 verschillende hotels). Ongeveer 3 sterren hotels op goeie locaties. Gezocht op expedia.nl

    Route: Miami, Key Largo, Everglades City, Sanibel Island (2 nachten), Clearwater Beach, Homosassa Springs/Crystal river, St. Augustine, Cocoa Beach (2 nachten), Palm Beach

  3. Top | #173
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Berichten
    16

    Standaard hotel hier boeken?

    wij ( 2 volwassenen, een kind van 4 jaar en 1 baby van 7 maanden) in februari naar florida. We landen in Orlando en willen dan een hotel voor die nacht. Is het goedkoper om alvast een hotel te boeken of kunnen we gewoon op de bonnefooi gaan?

  4. Top | #174
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: hotel hier boeken?

    Voor de eerste nacht lijkt het mij verstandiger om die alvast hier vast te leggen.
    Al was het maar om niet te hoeven zoeken na een lange reis met 2 kleine kinderen.

    En je hebt tegelijkertijd een adres om op te geven in je ESTA formulier.
    Of het goedkoper is, is een tweede. Sommige van de honderden hotels in Orlando hebben nog wel eens "on the spot" aanbiedingen, maar om daar nou naar te gaan zoeken na zo'n misschien wel vermoeiende trip lijkt mij niet erg prettig, en het verschil van die, vaak paar euro's, niet waard.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #175

    Standaard ter plekke hotels zoeken

    beste mensen,
    wij hebben tickets geboekt en gekocht (25.12.2011 t/m 09.01.2012. Wij hebben ook de eerste paar dagen in Miami en 6 dagen in Orlando geboekt.
    Maar omdat we niet precies hoe we gaan rondreizen, vraag ik aan de mensen van het forum of het mogelijk is om iedere keer voor het donker wordt een hotel zoeken en de dag daarna verder reizen. Ik vraag dit omdat ik heb gehoord dat met kerst erg druk is in florida.
    graag jullie reacties
    Familie Thaalbi

  6. Top | #176
    Vaste Bezoeker Jen876's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    veldhoven
    Berichten
    104

    Standaard Re: ter plekke hotels zoeken

    Twee jaar geleden ook gedaan.
    Omdat we de route niet vast gelegd hadden.
    Elke avond als we wisten waar we de volgende dag heen zouden gaan hebben we via priceline een bod uitgebracht op een hotel in die stad.
    Zo hebben we vanuit New York naar Florida gereden is uitstekend bevallen.
    Was wel niet in de kerstperiode,maar het lijkt me sterk dat allles volzit met de kerst is tenslotte toch een familiefeest.

  7. Top | #177

    Standaard Re: ter plekke hotels zoeken

    Bedankt voor uw reactie. Ik heb de website genoteerd

  8. Top | #178
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: ter plekke hotels zoeken

    Hotwire is ook een optie. Dan weet je de prijs en het gebied waar je zit. Alleen niet de naam van het hotel.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #179
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: ter plekke hotels zoeken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jen876 Bekijk Berichten
    Was wel niet in de kerstperiode,maar het lijkt me sterk dat allles volzit met de kerst is tenslotte toch een familiefeest.
    Vergis je niet... De Kerstperiode is "PEAK SEASON"
    Voor "Walk Ins" is vast nog wel iets beschikbaar maar verwacht geen lage tarieven.

    Bovendien kun je niet vergelijken tussen "zomaar"" een datum en de kerstperiode...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  10. Top | #180
    Vaste Bezoeker Jen876's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    veldhoven
    Berichten
    104

    Standaard Re: ter plekke hotels zoeken

    Peak season is het ook in de zomer tijdens de schoolvakanties.
    Maar dan kun je ook nog genoeg kames boeken via een veilingsite.
    Daarom ging ik ervan uit dat de drukte niet veel zou uitmaken of het nu hoogseizoen in de zomer (schoolvakanties) of winter (kerstvakanties) is.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •