Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 21 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 209

Onderwerp: Op de bonnefooi of juist niet?

  1. Top | #101
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotelovernachtingen; hier boeken of ter plekke regelen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Natasja L. Bekijk Berichten
    Daarom kijken wij altijd op Tripadvisor. Daar vind je de meest recente reviews (soms met foto's). Ik heb er zelf ook al wat reviews geplaatst. Zo help je elkaar, door de juiste informatie te geven over hotels.
    Sommige reviews op Tripadvisor moet je soms ook met een bak zout nemen maar wij halen er meestal ook veel nuttige dingen uit. Zo hadden we vorig jaar een hotel op het oog en op Tripadvisor bleek dat ze daar met graafwerkzaamheden bezig waren. Die hebben we dus maar niet geboekt
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #102
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Hotelovernachtingen; hier boeken of ter plekke regelen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Sommige reviews op Tripadvisor moet je soms ook met een bak zout nemen.
    Als je zowel de zeer positieve als zeer negatieve recensies achterwege laat en goed kijkt wat de meest voorkomende klachten zijn, dan is TripAdvisor m.i. redelijk betrouwbaar. Vooral de recente foto's die door hotelgasten zelf zijn gemaakt geven vaak een reëler beeld van het hotel dan de foto's die je op de hotelsite vindt. Ik kijk vooral naar de zaken waarover mensen klagen. Vaak gaat het over slechte roomservice of trage liften. Indien op deze aspecten slecht wordt gescoord, dan is dat voor mij nog geen reden om dit hotel niet te boeken. Het wordt een ander verhaal als iedereen klaagt over b.v. lawaai, slechte hygiëne, kleine kamers, slecht werkende airco etc.

  3. Top | #103
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotelovernachtingen; hier boeken of ter plekke regelen?

    Het kan ook nog handig zijn om meerdere review-sites langs elkaar te leggen. Zoals bijvoorbeeld:

    http://www.zoover.nl/verenigde-staten-van-amerika
    http://travel.yahoo.com/topreviews
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #104
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Hotelovernachtingen; hier boeken of ter plekke regelen?

    Ik kijk ook nogal eens op bijv. Tripadvisor naar de reviews. Er vallen me een paar dingen op:

    1 Meestal zijn puur negatieve schreeuwerige beoordelingen van Amerikanen en de betere wat gematigde van buitenlanders.
    2 Dat er ook van grotere populaire hotels ( I-Drive, boven 500 kamers) zo relatief weinig reviews staan.
    3 Dat er soms in maanden geen review geweest is, soms zelfs tot meer dan een jaar geleden.
    4 Voorzover je het kan zien, dat er heel veel zijn die slechts 1 keer een review geven en dan meestal een zeer negatief. (de concurrenten?)
    5 Ieder heeft zijn beleving. Zo zag ik er pas een waar iemand klaagde dat hij nachtenlang zeer luide treinhoorns gehoord had en een ander het zo'n rustig hotel vond. Het lag inderdaad vrij dicht bij een spoorlijn.
    6 Een van de mooiste vond ik nog: Er was in de hotelbar op zaterdagavond een sex-swingersparty geweest. ops: Hoe constateer je zoiets? Conclusie: het hotel was niet kindvriendelijk.

    Ik neem het dan ook altijd met een grote bus zout en realiseer me van tevoren dat ik in een motel van $ 40 iets anders moet verwachten dan in een 5 sterren van $ 400 en meer.
    Een van de gezelligste motels voor $ 28 heb ik ooit gehad in een klein stadje in de buurt van Las Vegas waar monteurs van een loodgieters- en airco installateur verbleven met zo'n wild-west porch met schommelbanken en drankjes uit de koelbox. Maar om nou te zeggen dat het schoon was.... Een defecte afvoer werd echter tussen 2 biertjes even gerepareerd en de airco deed het geweldig, werd voor het eten even een beurt gegeven.

    Even zo goed het lekkerste gegeten ergens op de Keys in een vettig visrestaurantje (we waren wat vroeg) waar de eigenaresse eerst buiten op de boot aan haar man ging vragen wat hij gevangen had, toen kon ze zeggen wat de "catch-of-the-day" was.

    Knaapje

  5. Top | #105
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    26

    Standaard Hotel wel of niet van te voren boeken

    Hallo allemaal

    Ik wil samen met een vriendin eind maart voor 3,5 week naar Florida. Nu willen we de eerste twee weken doorbrengen in Orlando/Kissimmee.

    Ik ben er al een keer eerder geweest. We hadden toen een jeugdherberg, om 1 woord te zeggen, wat een RAMP. We zijn dan ook na 1 dag op zoek gegaan naar wat anders. We zaten aan de 192 en er bleken genoeg motels te zijn waar we nog terecht konden voor de rest van de dagen (ongeveer een week). Waaronder kerst.

    Nu zit ik dus in twijfel. Van te voren boeken of alleen de eerste nacht boeken en dan daar op zoek naar iets tegen een leuke prijs.
    We hoeven geen overbodige luxe. Allebei een eigen bed en een koelkast(je) op de kamer is eigenlijk onze enige wens.

    Wat zijn jullie tips?

  6. Top | #106
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: hotel wel of niet van te voren boeken

    Eind maart??? Dat is zo goed als de mei vakantie...
    Zou ik toch maar van te voren boeken (you never know)

    Voor de:
    Meivakantie (zou ik vooruit boeken)
    Kerst en Oud & nieuw (zeker vooruit boeken)
    De rest (Orlando) (ligt ook een beetje aan je wensen) ter plaatse, behalve:

    Miami & Florida Keys, die zou ik zeker vn te voren laten vastzetten...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  7. Top | #107
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: hotel wel of niet van te voren boeken

    Het is dan nog wel springbreak,dus het zou wat drukker kunnen zijn.

  8. Top | #108
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    26

    Standaard Re: Hotel wel of niet van te voren boeken

    er zit nog een maand tussen voordat het meivakantie is.

  9. Top | #109
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Hotel wel of niet van te voren boeken

    Heb je een rijbewijs? Dan zou ik een auto huren en een villa of townhome of wat dan ook nemen. kosten per nacht ook niet zoveel, een hotel is per nacht vast zelfs duurder.

  10. Top | #110
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Hotel wel of niet van te voren boeken

    Ik denk dat een hotel kamer (2 queen bedden) in Orlando/ Kissimee goedkoper is.
    Reed net langs Howard Johnson suites, (192)hebben nu een aanbieding 149,= dollar per week!!!

    Staat leeg nu denk ik drom zo goedkoop

    groetjes Sylvia
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •